Impopulaire meningen

Kun je nog niet Picnic-en? Ik gooi alles vanuit m’n luie stoel in het mandje en een knappe jongeman komt me dat dan thuis brengen, ik mis die supermarkt echt niet :joy:

8 likes

Ik vind koude pizza’s dus echt niet lekker hé

1 like

Ik vind mensen die ‘huh’ gebruiken (typen) zo irritant en dom overkomen. Als m’n zusje het bijvoorbeeld naar mij gebruikt raak ik gewoon meteen geïrriteerd.

2 likes

Dit is alleen niet zo onschuldig als het hier klinkt. Katten krijgen er heel veel kwaaltjes door en mochten ze wel een keer ontsnappen, dan kunnen ze de ziekte doorgeven en in stand houden. Bij mijn asiel worden de katten hiermee ingeslapen.

1 like

Een ferrari laat je ook niet in de garage staan toch

5 likes

Nope

47 likes

@Karl_Lagerfeld Hebben jouw katten een eigen instagram? 10/10 would follow :grin:

1 like

Je hebt al heel veel antwoorden gehad zie ik maar mijn designer binnen-kat (in een appartement) is verre van zielig hoor. Hij heeft sowieso zelf echt 0 behoefte om naar buiten te gaan, heeft grote kans om gestolen te worden als hij wél naar buiten gaat en ik heb zelfs met zijn eerste baasjes (tevens fokkers) hard moeten afspreken dat hij ook echt niet naar buiten gaat. Hij is echt knetter gelukkig en aartslui. Krijgt het duurste eten + vers vlees en genoeg speeltjes tot zijn beschikking maar het enige wat 'ie de hele dag wil is in zijn mandje liggen stinken en gezellig bij ons chillen.

Ik vind katten die te pas en te onpas naar buiten gepleurd worden en alleen Whiskas of andere goedkope brokken te eten krijgen zielig. (ff lekker kort door de bocht)

5 likes

Ja prima hoor vind het leuk om te lezen!
Maar als een kat een kattenluikje heeft wordt ie niet naar “buiten gepleurd” zoals jij dat zegt. Hij kan dan gaan en staan waar hij wil.
Ben trouwens wel benieuwd naar het feit dat mensen zeiden dat er sprake is van katten overpopulatie en dat er teveel vogels dood gaan. Iemand daar een artikel over dat dat ook speelt in NL?

Nee idd, daarom schreef ik er al bij dat het ff kort door de bocht was. Ik ken zelf (helaas) ook mensen die geen kattenluik hebben en waarbij de kat dus regelmatig voor een dichte deur staat als 'ie eigenlijk naar binnen wil.

Over de overpopulatie en vogeltjes etc kan ik trouwens niets zeggen!

Live beeld van mijn kat op dit moment (ben thuis aan het werk):

stalker boiii

24 likes

Naakte ferrari.

3 likes

@anon50301661 jaaaa een Somali!! Leuk, maar heel weinig mensen kennen dat ras maar ze zijn zo fantastisch. :heart: Het is een herplaatsertje die niet meer gelukkig was bij de fokkers en vooral rust nodig had.

Oh en afbeeldingen toevoegen is best makkelijk! Als je een berichtje typt heb je bovenin een icoontje ‘uploaden’ (pijltje omhoog) en daar kun je zo foto’s vanaf je tel of laptop uploaden.

2 likes

Woo deze zijn nog zo klein en schattig. Mijn vriend heeft er ook 2 en die zijn zo enorm:

Samenvatting

Niet de allerduidelijkste foto maar de enige die ik nu heb

21 likes

OMG wat cute echt een schattig bolletje wol <3

1 like

Ik hou m’n katten heel braaf binnen, maar toch heeft ze een kauw gegrepen op het balkon :neutral_face: Ding is zo traag als ik weet niet wat, en toch is het haar gelukt. Blij dat zij niet buiten loopt, ze zou zoveel vermoorden…

3 likes

Precies zo ziet mijn leven er ook uit, Lekker thuis werken op de bank met mijn pluizige co-worker :hugs:

4 likes

Haha wauw die oranje kat is een kopie van mijn kat :scream: in ieder geval vanuit deze hoek haha

1 like

Aaaah cuties! Wij hebben thuis ook een Maine coon en als ik uit huis ga (ooit), wil ik ook 2 coontjes :heart_eyes:

Ja hierzo! Ik vind het fokken met katten ( lees: dieren) echt schandelijk en wat mij betreft mogen ze dat verbieden. Mensen doen vaak alsof het ze gaat om een specifiek karakter maar als je 10 minuten in een asiel gaat rondkijken zie je ook dat het vol zit met unieke persoonlijkheden waarvan er vast een paar bij je aansluiten. Men wil gewoon een specifieke mooie kat en het kan ze blijkbaar geen fuck schelen dat een groot deel van de dieren lijden aan allerlei afwijkingen en vroegtijdig kunnen overlijden aan die kwaaltjes.

42 likes

Ja daarom moest ik er aan denken.
Ik ben alleen echt nog niet gewend aan al die haren, dat is echt zo heftig