Kan het ook niet vinden ik denk familie van der ploeg, en dan een van die zonen
Map en pap :o
Ik ben dus naar een toneelstuk ooit geweest van die groep, maar ik snapte het concept niet zo; het was een kinderprogramma maar ik en mijn gezelschap keken dat dus en de hele zaal zat ook vol volwassenen. Een beetje als Rembo en Rembo en Loenatik ofzo, in eerste instantie bedoeld voor kinderen maar volgens mij was het aandeel volwassenen dat dat keek groter.
Ik had mijn uggs aan op werk en een collega birkenstocks. Love werken in de zorg
Ik mis echt maandelijks wel nog de V&D.
Het was echt een ideale winkel om ondergoed te kopen. Veel verschillende merken beha’s allemaal bij elkaar, voor een betaalbare prijs en dan op een laagdrempelige manier van alles kunnen passen. Ik weet geen vergelijkbare winkel hoor (dat is duurder, of minder vrijblijvend en online beha’s kopen is niks).
Tk maxx
Ik heb echt een hekel aan zon in m’n huis dus het liefst heb ik de hele dag de gordijnen dicht als de zon schijnt (zoals nu). Het schijnt dan de hele tijd in je ogen en je ziet opeens overal stof, vind ik echt kapot irritant.
Die gele heb ik in de koelkast staan en ik kijk er al de hele dag naar uit haha. Toen ik nog thuis woonde hadden we een inside joke over die toetjes omdat ik de enige was die ze lekker vind. Als ie dan op tafel kwam begon iedereen te zuchten dat er voor mij wéér een heel duur toetje (17 cent) was gekocht omdat ik niets minder wilde. En of ik daar een gouden lepel bij zou willen? Kan nu al voorspellen wat ze zeggen als ze hem hier in de koelkast zouden zien
Ja voor mij voelt dat hetzelfde als de Bijenkorf en voel me daar gewoon niet op mijn gemak. Niks lekker rondkijken.
ja, wanneer wordt het Malieveld hier een keer voor bezet. een beetje de V&D afpakken, tss.
Mijn chillkleding is mijn dagelijkse kleding
Ik heb verschillende gradaties joggingbroeken:
- De ergste slobber en vlekken/meest comfy/alleen voor binnen
- Medium slobber/kan naar buiten aan als het maar een klein stukje lopen is
- Een nette joggingbroek die sowieso naar buiten aan kan, een soort yoga pants
Ik vind Center Parcs een volwaardige en leuke vakantie.
De ergste reactie als je dat hardop zegt: “nee maar DIT STUK van 6 minuten is wel leuk, kijk je even gedwongen mee op mijn telefoon??”
oh brrr en dat ze je dan zo blij aankijken bij stukken die zij hilarisch vinden om te kijken of je wel lacht
Omg ik zie nu pas dat jullie het 2 dagen eerder over m’n toetjes hadden en ik dat gisteren postte in dat topic. Ik lees dit topic niet dagelijks .
Oh en ik kan elke dag wel een waterijsje eten na m’n avondeten dat is zo lekker. Vooral raketjes.
Ooooh ja dit vind ik ook zo irritant.
Dat iemand zegt “jaa er is echt een heel grappig filmpje over blablablablablabla OH WACHT ik laat het je wel even zien” en me dan tijdens het kijken de hele tijd zo verwachtingsvol gaan aankijken of ik het wel grappig vind. Wat bijna nooit zo is
Ik ging een keer op een tweede date een comedy show kijken die die gast had aangezet. Echt heel awkward want het was zijn humor en hij moest vol lachen en ik zat een beetje daar van ‘hm ja klein beetje grappig misschien maar het is niet hilarisch, moeten we dit echt afkijken’. Het was zo awkward.
Wel een goede les; nooit meer iets van comedy kijken met iemand die je niet kent en waarbij je dus niet weet of je dezelfde humor deelt.
Love dit topic, waar discussies over euthanasie en vla elkaar naadloos afwisselen en allebei even respectvol gevoerd worden
Zeg hee, dit is helemaal geen impopulaire mening
Ik ben het 100% met je eens trouwens, en vind het daarnaast ook leuk hoe er op allerlei soorten onderwerpen serieus wordt ingegaan
Of juist wel. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt