Ik vind dit ook, vind het echt domme humor. Zelfde kaliber als films zoals Bon Bini Holland en mensen die Ushi van Dijk grappig vinden.
Jandino = ook Bon Bini Holland
Dus echt 1 pot nat!
Huh ik snap die laatste zin niet zo goed? Ik heb een paar scharrels gehad afgelopen jaar en zij vroegen wel echt of we een condoom zouden gebruiken. Een vroeg het niet en daar was ik wel verbaasd over want uh jij wil toch ook geen kind of soa? Toen zei hij: ja ik ging er vanuit dat jij dat wel geregeld had
Oo oke. Dan heb ik niet dezelfde ervaring
Ik heb dat ook vaak gehad. Dan moest ik echt specifiek zeggen dat ik niet aan de pil zat omdat ze hem er gewoon in wilden duwen. Vind dat echt bizar en onverantwoord.
Ik vind dat hele Marie Kondo gedoe zo verschrikkelijk irritant. Vind dat dat echt geen hele serie verdient.
Ik vind het sowieso gek dat mensen in een relatie niet over seks praten, een vriendin van mij had een aantal jaar een vriend en wist niet wat hij wel of niet fijn vond tijdens de seks .
Nog steeds praat ze met haar nieuwe vriend en afgelopen scharrels niet over seks want ja âdat is gĂȘnant en ik weet me dan geen houding te gevenâ met als gevolg dat veel maar over haar heen kwam en ze maar iets deed.
for the record ze is geen 15 maar in de 20âŠ
Ik vind dat echt gek
Bij mijn oude scharrels kwam het inderdaad ook gewoon niet ten sprake⊠Was dan wel goed beschermt tegen zwangerschap maar dus niet altijd tegen soaâs . (zoân 10 jaar geleden)
Nee dat vind ik dus ook, zeker ook omdat ze zelf aangeeft niet goed te weten wat ze wel of niet fijn vindt. Hoe kan in hemelsnaam je partner dat dan wel weten?!
Het is ook al meerdere malen ter sprake gekomen of ze zichzelf dan wel goed kent en met zichzelf af en toe dingen doet om beter te weten wat ze fijn vindt, maar ook dat vindt ze maar niks.
Maar oké dit moet allemaal misschien in het sekstopic
Tl;dr Seks is fijn en erover praten maakt het nog fijner
Hahaha ligt vast aan mijn dirty mind maar ik moest hier om lachen
Ik heb ook zoân vriendin. Ze zegt ook dat ze niet kan komen en ik vraag dan weet je wel wat je lekker vind? Weet ze eigenlijk ook niet zo goed. Ze doet ook altijd alsof wij gek zijn als het om zelfbevrediging gaat, zo van; neee hoor da doe ik echt niet vind ik helemaaaal niks ook nooit gedaan. (bijna 30)
Is toch zonde
Jaa dit! Alsof het vreemd is om aan zelfbevrediging te doen, ik snap best dat de een er meer of minder behoefte aan heeft en als je in een relatie zit dat het dan sowieso anders kan zijn. Maar als je toch niet weet wat je zelf fijn vind dan zoek je dat toch uit denk ik?
@crazyplantlady hahahaha oké die had ik zelf nog niet eens door
Toch vind ik het soms een stom idee dat zoân vervelende (tegen mij) man tegenover een andere vrouw echt een droomman kan zijn. Ik geloof ook in dynamiek hoor. Maar ik noem het volgens mij wel eens âhij was gewoon een eikelâ, maar dan bedoel ik meer; tegen mij. Ga er vanuit dat hij tegen een andere vrouw die hij wĂ©l leuk vindt, veel liever/leuker/galanter kan zijn.
Ja, heel erg eens. Denk dat maar weinig mannen (en vrouwen trouwens) erop uit zijn om een ander bewust te kwetsen of een loer te draaien. Dating/relaties is gewoon moeilijk, is een area of life waar ratio vrij weinig ruimte heeft, waar egoâs zo kwetsbaar zijn. Het is gewoon onvermijdelijk dat interacties soms moeizaam verlopen, en dat mensen pijn gedaan worden. Dat maakt de dader niet gelijk een slecht persoon.
Hoewel bedenk ik me nu, ik had een huisgenoot die smoorverliefd was op een jongen maar hij niet op haar, maar toch bleef hij seks met haar hebben, terwijl hij wist hoeveel pijn hij haar daarmee deed. Ondanks dat het ook haar verantwoordelijkheid was om ermee te stoppen, vind/vond ik ook dat hij echt heel fout bezig was door haar dit aan te blijven doen. In die interactie vond ik hem dus wel echt fout fout, terwijl hij verder eigenlijk best een goede jongen was.
@anon46421473 @Eddie En over dat over je eigen grenzen laten gaan. Het is mij wel eens overkomen. Maar ik vind het lastig om mezelf dat totaal aan te rekenen ofzo. (vind ik ook geen goede uitgangspositie ergens, jezelf zo streng toespreken. en hij had ook een aandeel en daar wordt dan te makkelijk overheen gestapt als je het alleen jezelf aanrekent)
Ik liet me meeslepen in de situatie, alsof je niet helder kan nadenken en pas later denkt wtf wat is er gebeurd. En ik heb echt wel grenzen en ben daar me ook bewust van op het moment zelf, maar heb mezelf wel eens mee laten slapen in het gevoel van de avond, alsof je niet helemaal helder bent. Omdat ik denk âwaarom nietâ en er ook het plezier van in zie.
Omdat dit al eens eerder is gebeurd, ben ik aan de ene kant bang dat het nog eens voorkomt, en aan de andere kant ben ik heel oplettend of de ander mijn grenzen wel respecteert, alsof ik iemand aan het testen ben op dat moment. Ik kan het niet goed uitleggen. Maar dat ik iets aangeef wat ik wel/niet wil, en dat ik dan heel oplettend ben van âhoe gaat hij nu reagerenâ, waardoor ik al helemaal in de war kan raken van zijn mĂłgelijke reactie. Zo hyperbewust. Best vermoeiend.
Ja dit ook. Soms denk ik dan wel van âok hoe is hij in de kern dan?â als hij iemand zo bewust pijn kan doen en voor zijn eigen genot/gewin gaat. Dan vind ik het eigenlijk puntje bij paaltje geen leuk persoon. Terwijl ik zeker wel geloof dat hij een normale dynamiek kan hebben met een andere vrouw, maar in de kern vind ik het een zielig ventje en mag hem niet. (heb het in dit geval over een vriendin met een scharrel/date). Je bent verantwoordelijk voor je eigen gemoedstoestand en dus of je iemand effect daar op laat hebben, maar als een ander een goed mens is zou ik verwachten dat diegene daar ook rekening mee houdt.
Ik heb een keer letterlijk tegen een vriendin (die een blauwtje had gelopen) gezegd toen ze zei dat hij een eikel was blabla van âer is niks mis met jou, maar er is ook niks mis met hem, maar het was er gewoon niet tussen jullie, hij is in de kern geen eikelâ. Maar dat wordt je ook niet altijd in dank afgenomen. Ook als je vertelt over een date die je dan netjes heeft âgedumptâ en dan vertel je dat tegen vriendinnen en dan krijg je âjezus wat een eikel, je kan veel beter krijgen blablaâ. Het is goed bedoeld, maar ik kan daar dus helemaal niks mee.
Edit: overigens voel ik niet dat âhij vindt mij niet leuk, ik ben waardeloosâ. Ik zie het al sinds mijn puberjaren gelukkig iets als tussen een man vs mij en neem het niet persoonlijk op. Zoveel mannen die mij niet leuk vinden, vast ook zoveel mannen die mij wel leuk vinden, net zoals ik zoveel mannen niet leuk vind en ook weer zoveel mannen wel.
Ik vind het ook pijnlijk als iemand zichzelf helemaal naar beneden praat door commentaar van een ex-partner ofzo. Dan wil ik altijd schreeuwen HET LIGT NIET PER SE AAN JOU, EEN ANDERE MAN VINDT DIE DINGEN MISSCHIEN JUIST LEUK!!!
Hm. Hier ben ik het niet mee eens denk ik. Misschien ken ik toevallig veel âfoute typesâ maar ik ken echt veel mannen die de mening van hun vriendin niet respecteren, haar een kutgevoel over zichzelf geven, verbaal en/of fysiek geweld gebruiken of inderdaad wat hierboven gezegd werd: vrouwen aan het lijntje houden waarvan ze weten dat diegene meer wil dan alleen seks. Misschien âmoet de ander er dan maar gewoon een punt achter zettenâ maar dat is niet gemakkelijk.