Impopulaire meningen

Hoooly fuck ik schrik hier echt van, ook van wat @HvO zegt over toerisme :frown:

En daar komt nog eens bij dat de vliegreis om op al die bestemmingen te komen heel erg vervuilend is. Dan vraag je je echt af waar we in hemelsnaam mee bezig zijn, we zijn eigenlijk gewoon met een relatief kleine groep mensen de complete wereld in no time aan het verwoesten.

3 likes

Ik krijg letterlijk net een foto binnen van een vriendin van een paar hitsige katers voor een raam met een “hihi, er zijn al wat gegadigden voor mijn 3 poezen”

Echt fucking facepalm hier. Ze weet hoe ik erover denk.

2 likes

Ik moest lachen, dacht zelf gewoon aan de DM (Duitsland) en bij jouw bericht zat ik even :thinking:

1 like

Ik vind de DM ook niet “boeiend”, wel goedkoop. Ongeveer 90% van wat je in het Kruidvat kunt kopen, kun je daar voor de helft van de prijs kopen. En de meeste mensen hebben toch vaak deo’s, tandpasta’s, douchegel, shampoo, lotions enzovoorts nodig.
Volgens mij vindt iedereen dat chill, behalve als je onbeperkt geld te besteden hebt ofzo :yum:.

2 likes

dat begrijp ik ook wel! Ik woon er zelf 20 min vandaan en als ik echt ga ‘inslaan’ bespaar ik ongeveer 50 euro. Ik heb bijv. Shampoos die hier €10 kosten en daar €5, creme die hier €5 kost en daar €1,50, deo’s die hier €3,50 zijn en daar €1,50 en nog veel meer

Ik ga btw gewoon naar Kruidvat als ik geen zin heb om er heen te rijden maar bedoelde gewoon: dat is denk ik “de hype”, dat hetzelfde product voor een lagere prijs verkocht wordt haha

1 like

Ik ga altijd voor de supermarkt en dan is er altijd een DM dichtbij. Voor mij zijn de kortingen wel groter dat. Mijn Wellaflex haarmousse is goedkoper dan een 1+1 actie in Nederland. Verder zijn hun huismerkproducten heel goed, zoals hun bodylotions etc. Kruidvat heeft dat niet en Vaseline rekent voor hetzelfde effect 6x zoveel.

Het is altijd heel netjes (Kruidvat ben ik altijd blij als ik heelhuids eruit kom) en ze hebben andere merken en producten (ook veel vegan).

Ik doe gelijk ook even een rondje Duitse fastfood en dan naar huis. Maarja, mensen verklaren mij mss ook voor gek dat ik een dagje naar een supermarkt ga.

12 likes

Ik heb echt een hekel aan conceptstores. Altijd van die bij elkaar geraapte overpriced spullen en een fiets aan de muur en overal planten. Stom hip gedoe.

70 likes

Ik woon in Duitsland, dus voor mij is het gewoon hetzelfde als naar de kruidvat/etos in NL gaan, maar om er nou speciaal vanuit NL voor naar DE te rijden gaat me ook wat ver, tenzij je vlakbij de grens woont, het is uiteindelijk gewoon een drogist. De prijzen zijn wel echt veel lager dan in NL overigens, dus snap wel dat als je toch vlakbij de grens woont het wel de moeite is, en er is heb ik het idee ook veel meer qua bio/vegan/eco. Ik heb alleen een moeilijke huid, en ik haal mijn bodylotion bijvoorbeeld nog steeds in NL, want mijn merk hebben ze hier niet…

2 likes

Ik vind ook vooral het eten heel fijn! Ze hebben echt super veel vegan dingen en veel dingen zijn zelfs goedkoper!

1 like

Neeee alleen gezonde stoffige dingen

Vegan chocolade met eenhoorns en flamingos erop!

1 like

In mijne hebben ze alleen van die chemische sport repen of van die hardcore lijnzaad havermout mengsels. Geen flamingo’s :disappointed_relieved:

Nein! In ubach palenberg jawohl

2 likes

ja wojoo ik zit as we speak chocolade van Veganz te eten en het is zoo lekker

2 likes

Ik haat detox en sapkuren omdat het zo een mega onzin is. Ook kan ik mensen die het doen niet serieus nemen. Een collega heeft nu voor €130 een sapkuur gekocht en ik wil haar alleen maar uitlachen. Je lever en nieren reinigen al genoeg, daar hoef je echt niet 8 dagen niks voor te eten.

17 likes

Ja! Bij haar precies hetzelfde, ze vertelt altijd veel dingen over voeding en ik geloofde het altijd wel een beetje, omdat haar vader in de voedingsmiddelenindustrie werkt. Blijkt hij met die sapkuur mee te doen! Nou doei dan haha

Nee ik bedoel die van mijn collega haha sorry :relaxed:

Ik doe elke ochtend op de wc een reset, werkt prima.

30 likes

Een collega van de HR deed dit laatst ook en begon hier vrolijk tijdens de lunch over te vertellen aan tafel met drie artsen.

Dat doet ze ook nooit meer :sweat_smile:

23 likes

Ik heb vier dagen sapkuur gedaan. Eerste dag was mega kut, alleen maar honger. Tweede dag had ik super koppijn en de derde en vierde dag voelde ik me echt helemaal geweldig. Super veel energie en goed humeur enzo. Ik had wel het idee dat er iets veranderde tijdens de kuur.

1 like