Ik vind dat veel mensen super snel van zichzelf zeggen dat ze ‘‘zoveel voor anderen doen dat ze zichzelf wegcijferen’’, ik kan iemand die ik dat hoor zeggen gewoon niet meer serieus nemen. Er zijn vast mensen die dit daadwerkelijk doen, maar ik kan m’n ogen gewoon niet tegenhouden te rollen als ik deze uitspraak hoor
Wordt er in het boek wel duidelijk wat er nou allemaal aan de hand is?
Dan ga ik geen moeite doen, dankjewel! Vond dat heel irritant aan die film namelijk, hij was afgelopen en ik had alleen maar onbeantwoorde vragen haha.
Hahah ik moest lachen. Had ook iemand in mijn hoofd die vaak zegt geen nee te kunnen zeggen en anderen niet teleur wil stellen. Terwijl ik op dat moment dan denk van eh dat doe je vaak genoeg hoor. Waar sommigen het vandaan halen?
en @Eddie jaaa haha. Het ergste vind ik denk ik dat ze het door het zo te zeggen brengen op een manier van ‘kijk hoe onbaatzuchtig ik ben, maar nu ga ik voor mezelf kiezen’. Terwijl ik ook vaak in zo’n zelfde gesprek dan hoor dat ze vinden dat ze zoveel geven en daar niets voor terugkrijgen. En ik vind het best logisch om te stoppen met geven wanneer je hoopt dat je er iets voor terugkrijgt en dan ermee stopt als dat niet het geval is. Maar doe niet achteraf alsof het dan zo onbaatzuchtig is of puur voor anderen 
Ja maar Piet Paulusma is natuurlijk dé ultieme “gewone man”, dus dat maakt hem voor DWDD meteen een cultheld!!! (ik heb het niet gezien maar dit is sowieso een DWDD ergernis van mij, lekker dwepen met het plebs)
Huh, dat vind ik eerder een beschrijving van Man bijt hond? Niet dwdd
Dit ja /care
Ik vind dat soms een beetje met van die zogenaamde Guilty Pleasures die dan eigenlijk heel normaal zijn, en met De TV Draait Door. Op een gegeven moment zag ik alleen maar mensen voorbij komen die zich eens verspraken of een gezegde verkeerd zeiden, ja dat doen we toch allemaal wel eens? Vond ik een beetje flauw worden, maar ik heb al een tijdje niet meer gekeken dus misschien is dat nu anders
Bejaarden zijn echt super onhygiënisch
Waarom vind je dat? (gewoon uit nieuwsgierigheid).
Inderdaad de keren dat ik steunkousen uittrok en er een stofwolk vanaf kwam 
Jaaa echt wel. Komt genoeg voorbij waarvan ik denk “
”
Omdat ik in de geriatrie werk. Geef ze iig geen handje
Jaaaa dat is ook echt heel erg vies en ik wil er niet over na denken dat ik dat inadem
Ah ja ik hoopte eigenlijk op voorbeelden hiervan haha. Naja kan me er ook wel een voorstelling bij maken.
Haha ik moet op mijn werk de mensen ook altijd de koekjes geven, maar soms bijv met de snoeppot dan zegt iemand IK KAN DAT HEUS WEL ZELF en dan steken ze hun hand er al in, maar van die hele pot met snoep hoef ik dan iig niet meer te eten 
Oohhh ja! Heb ik wel. Ze gebruiken heel vaak echt een inimini stukje wc papier, wat dan doordrenkt is van plas of poep. Waardoor dat op hun handen komt. Als ze incontinent zijn van poep/plas gaan ze daar ook eigenlijk bijna allemaal met hun handen in. Maar dit lijken ze dan nooit te merken. Ik heb vaak vandaag misschien wel 3 keer tegen een andee iemand gezegd ‘MAAR U HEEFT POEP AAN UW HANDEN’ . Maar ze hebben ook poep in hun oren volgens mij 
En ze gebruiken het zelfde washandje/handdoek met allemaal verschillende doeleinden heel vaak.
En dan nog niet gesproken over de troep onder de nagels. Mijn maag is echt sterk, maar rotzooi van nagels, bleh bah.
Maar dan is ze toch gewoon incontinent en moet incontinentieverband/materiaal om, waarom heeft ze dat dan niet? Zegt de thuiszorg dat niet?