Impopulaire meningen

Ik vind stardew valley echt geen leuk spel of hobby. Ik vind het mega saai en repetitief en kan me kapot ergeren aan mensen die er lyrisch over zijn en niets anders spelen.
Ik zie wel in hoe het rustgevend kan werken, maar dat maakt het niet minder stom imo

4 likes

Uitzondering: Kleffe broodlucht.

En daar heb jij het nooit over met je collega’s? Lijkt me echt heel ongezond als je dit werkt doet en je kunt nooit eens een grapje maken of een opmerking maken

1 like

Zelfde geldt voor animal crossing, heb het wel gespeeld maar mistte een soort doel ofzo

2 likes

Neeeeeee praat er vooral over door! Vind ik altijd zo leuk en ik ben ook niet de enige :grin:

2 likes

Jaa ik begreep het ook echt niet

Nu heb ik zin om Animal Crossing te spelen haha. Ben ook heeeel benieuwd naar de switch versie, maar heb zelf helaas geen switch.

3 likes

Maar het kutte lijkt me dat het realtime is. Ik heb overdag geen tijd, dus dan is het in het spel ook altijd avond als je speelt en kun je niet alles doen

1 like

Ik verzette dan altijd de tijd van mijn ds toen ik nog animal crossing speelde.

3 likes

Vooral in geschreven tekst vind ik dat altijd zĂł passief agressief overkomen!

hahah ja dit vind ik zo stom. Het is altijd: “*maakt een punt * joe!!” :face_vomiting:

2 likes

Ik zeg dat eigenlijk alleen in de context van ‘joe, hallooo waar ben je/komt er nog wat van?’ geĂ«rgerde toon. Of een joe als gedag. Dat snap ik ook nog wel. Andere contexten vind ik soms lastig te begrijpen.
Edit: lastig te begrijpen = eerder irritant

1 like

Eens!
Als ik mijn schoonmoeder bedank, zegt ze ook altijd heel ongeïnteresseerd ‘joe.’
Sorry dat ik je lastig val met mijn dankbaarheid hoor :frowning:

1 like

Ik zeg best wel vaak joe. Als ik of anderen weg gaan bijv. Of bij het ophangen van de telefoon. Vind het een heel gezellig informeel woord? Mijn moeder zegt al mijn hele leven, als ze de telefoon ophangt: joe daaaag. Vind ik ook heel gezellig.

Maar ik zeg het ook wel als ik eigenlijk zeg: :fu:t2:.

17 likes

Ik zeg ook joe als ik weg ga, ik werk in de thuiszorg en dan heb je al dag gezegd en dan zeggen die mensen alsnog weer wat en dan roep ik vaak “joe” hahaha. Verder eigenlijk niet volgens mij.

2 likes

Ik ook altijd aan de telefoon; joe hooi bij het ophangen. Weet nog dat ik dat altijd super raar vond als m’n vader dat vroeger deed, maar ik heb het kennelijk overgenomen;p

1 like

Mijn moeder zegt ook joe daaag (met een hele harde a) en ze heeft een vriendin die altijd nog even iets wil zeggen voor ze ophangen dus dan wordt het vaak joe oh jjjj oh joee daaaa oh joe daaaag oh joe!

7 likes

Hier in de buurt wordt joe vaak gebruikt. Als ik bijvoorbeeld aanbel bij mijn oma’s huis en ze is even bezig ofzo roept ze altijd ‘joe joe’, als in, dat ze eraan komt. Het wordt hier meer gebruikt om te zeggen ‘ik heb je gehoord, begrepen en ik ga actie ondernemen of het is goed’.

En als ik vind dat mensen stompzinnig bezig zijn zeg ik ook weleens joe, voordat ik een dramatische exit maak.

2 likes

Ik hou van ananas op pizza maar ik moest hier wel heel erg om lachen en overweeg 'm lelijk te photoshoppen naar het Engels zodat ik 'm aan m’n vriend kan laten zien

4 likes

Zoveel moeite gedaan voor niks :weary::joy:

3 likes