Ik vind pioenrozen doorsnee flutbloemen om als lievelingsbloem te hebben.
Daarop inhakend: ik vind rozen best wel lelijk. Gewoon die standaard rozen.
Ik vind het Kleine Huis op de Prairie geweldig.
Helemaal mee eens.
Ik houd van Knorr Wereldgerechten en kook graag uit pakjes en zakjes.
Edit: ben een Indo en hecht enorm veel waarde aan (lekker) eten, maar ben ook lui en gemakzuchtig.
Dat is toch ook geweldig?
Als kind wilde ik zo graag Laura zijn. En ik heb zelfs het Kleine Huis Kookboek!
Ik kan me van vroeger nog herinneren dat ik vaak bij vriendinnetjes ging spelen en dat ik dan nooit kon blijven eten omdat âer niet genoeg eten wasâ.
Dat vond ik altijd zo raar want ik was van thuis uit gewend dat er altijd te veel werd gemaakt en overbleef en dat iemand altijd wel kom mee eten
Dit! En al hadden we niet genoeg in huis ging mijn moeder nog even naar de supermarkt om wat extra te kopen.
Ik ook hoor. Vaak doe ik er wel groentes bij.Welke is je favoriet? Die van mij paella.
Ik mocht bij iemand ooit een keer niet 's avond meeeten omdat ze een weekplanning hadden en er dus maar een maaltijd voor drie personen zou zijn en niet voor vier. Dan haal je er toch wat bij of laat je je dat eten lekker in de vriezer liggen (en schuif je met je planning). Ik doe zelf niet zo moeilijk en ik haat koken. Dan maak ik wel wat extraâs.
Ja doe er wel vaak iets extraâs bij, cashewnoten of paprika of zo, maar echt een prima basis. Ik vind de burritoâs heel chill en de Kip Madras en de Kip Siam.
Oh wow!
Dit heb ik gelukkig nooit meegemaakt
Helemaal mee eens. Dat heb ik ook wanneer ik vrienden tag op fb of insta. Soms vind ik iets echt heel grappig en dan hoop ik dat ze iets liken omdat ik dan weet dat ze het gezien hebben. Vind het soms ook gewoon handig als een teken van: yo, ik heb het gelezen
Omg ik had ooit op het oude forum gelezen dat iemands vader bij een vriendje aan het spelen was en dat die moeder toen riep dat het eten klaar was. Die vader had daar helemaal zin in, maar toen ze naar beneden gingen bleek dat de vader van die ellegirl niet mee mocht eten. Toen ik dat las zat ik in een onstabiele periode en ik moest daar echt lang om huilen en als ik er nu aan denk nog steeds een beetje. Hoe kan je als ouder zo zijn???
Wow ik vind dat echt sneu!
Ik snap juist niet dat je altijd maar meer eten in huis zou halen dan je van plan bent om op te gaan eten. Dan moet je 9/10 keer een portie eten weggooien. Hartstikke zonde.
Ja haha, dat dacht ik ook. Je kunt dingen wel de volgende dag opeten maar als je standaard echt teveel maakt lukt dat ook niet altijd. En mijn vriezer is te klein om alles in te vriezen. Hoe doen anderen dat dan?
Vind ik ook zonde, maar je kan altijd wat extraâs maken toch? Of desnoods brood of een ei erbij eten en dan het oorspronkelijke verdelen. Gaat niet werken als er ineens 5 extra gasten zijn haha maar als er een iemand bij is zijn er volgens mij zat mogelijkheden waarbij diegene niet ineens weggestuurd wordt.
Ja dat zou hier en daar wel kunnen inderdaad. Maar ik ben gewoon heel erg opgegroeid met het idee dat âiedereen gewoon thuis eetâ, tenzij vooraf anders afgesproken. Als ik vroeger bij vriendinnetjes speelde ging ik met etenstijd ook gewoon naar huis omdat daar dan eten voor me klaar stond.