Impopulaire meningen

Oh ik ook, maar de situaties hierboven klonken wel anders haha. Bijvoorbeeld iemand die moest wachten terwijl de rest aan het eten is, dat kan ik me echt niet indenken.

1 like

Doen mensen dit echt?

Bedoel je ~slangen~ ? Iemand stuurde me dit en dacht dus dacht het een grapje was, maar is het nou een ironisch lied of serieus ? Kweet het gewoon echt niet

1 like

Wauw als je dit verhaal leest als een recente gebeurtenis is het zo raar. Maar is dus een verhaal uit de jeugd van die vader denk ik?

4 likes

Ja ik zat ook al zo
nick-young-confused-face-300x256_nqlyaa

6 likes

maar tis zo 13 in een dozijn auto tune, ik dacht dit moet een grap zijn want ze is best wel ā€œhipā€ enzo toch als ik zo lees over haar op het internet

1 like

Ja

Ik vind dat je niet perse meer hoeft te maken voor het geval dat er iemand langs komt. Maar je kan ook het eten wat er dan is verdelen over de mensen die er zijn. Dan heeft iedereen net wat minder dan normaal maar dat gaat heus niemand merken. Zo wel, dan pak je toch ff wat extra fruit ofzo na het eten.

3 likes

Ik denk dat Skyline meer bedoelt van dan maar een afbak stokbroodje in de oven gooien, of wat extra groente uit de vriezer warm maken, of een extra blik kikkererwten door de salade mixen etc. En niet dat iedereen dan maar een extra boterham met pindakaas moet eten.

Is maar net wat je gewent bent en wat je zo in huis hebt. Soms komt het inderdaad gewoon niet uit, maar soms kun je met een beetje creativiteit toch meer eten op tafel toveren.

1 like

Maar als iemand in de middag langskomt en maar blijft hangen tot etenstijd dan zal ik misschien vragen ā€˜eet je mee’ als dat uit komt, maar meestal zou ik zeggen ā€˜nou was gezellig, wij gaan zo eten dus we spreken snel weer wat af he!’.
Vind het ergens ook ā€˜schandalig’ om te blijven plakken en er van uit te gaan dat je eten krijgt.
Hangt dus heel erg van de situatie af maar ik ben gewend dat als je blijft eten dat dat van te voren wordt afgesproken.

5 likes

Inderdaad. Ben je dan zo niet flexibel dat je geen andere maaltijd kunt bedenken die je voor meerdere mensen kunt maken? Of dat je niet even langs de supermarkt kunt lopen om andere dingen te halen? Ik zeg dan: hey, als je mee wilt eten, moet we ff langs de supermarkt. Desnoods loopt diegene ook mee. Gezellig toch.

10 likes

Ik zou dit dus best pijnlijk/ongezellig vinden om te horen als je bij iemand bent. Ik ben meer gewend dat het altijd wel mogelijk is en zoals wat hier gezegd wordt; je anders even bij gaat halen. Maar dat is dus misschien wat je gewend bent, als iedereen in zn hoofd heeft dat dat eerst afgesproken moet worden, voelen mensen zich er vast niet ongemakkelijk bij.

6 likes

Het is ook maar net hoe de situatie is natuurlijk, als het gewoon leuk en gezellig is vraag ik of je blijft en verzin ik wel iets, altijd wel wat in huis hoor en anders eveb naar de winkel.
Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ik de meeste mensen, hoe aardig en leuk ook, na een bepaald tijd gewoon uit mijn huis wel hebben en als je 's middags komt dan reken ik er op dat je voor het eten weer vertrekt.
Misschien niet heel gastvrij maar ik ervaar het als opdringerig als iemand zelf niet kan inschatten wanneer het weer tijd is om te vertrekken.

5 likes

Oh ja, dat begrijp ik ook wel weer. Sommige familieleden van mijn vriend zou ik niet de hele dag mee willen rondhangen. Maar over het algemeen zijn de mensen waar ik mee afspreek ook mensen waarmee ik het leuk vind om lang mee te zijn.
Ik ga er zelf niet per se vanuit dat ik ergens mee kan eten, maar ik plan dingen gewoon niet heel erg en zie vaak wel hoe het loopt.
Naja, ik vind het over het algemeen altijd heel gezellig om met elkaar te eten en het gevoel dat iedereen welkom is enzo. Zijn vaak leuke avonden die niet altijd van tevoren gepland zijn.

2 likes

Het ging in de situaties hierboven toch vaak over kinderen? Dat vind ik nog wel een heel verschil.

Als ik al kind bij een vriendinnetje ging spelen na schooltijd was het normaal dat je voor etenstijd weer weg ging, en andersom ook.
Ik had het heel vreemd gevonden als iemand dan gewoon was blijven zitten, maar dat ligt dan misschien meer aan de ouders dan aan het kind. Je spreekt toch af tot hoe laat je kind ongeveer blijft?

11 likes

Ik vind Louie Theroux geen goede interviewer.

4 likes

Ik vind pioenrozen ontzettend lelijk.

5 likes

Ik zou geen Suit Suit koffer willen

11 likes

Oh ik wel! Ontwapenend door zijn awkwardness. Niet altijd op het scherpst van de snede maar hij wekt vertrouwen door zijn slungelige houding.

5 likes