Impopulaire meningen

Ik vind keto echt een schadelijke rage en ik snap niet hoe mensen zichzelf zo graag slank willen zijn dat ze bereidt zijn om hun lichaam op lange termijn te beschadigen. Het is totaal niet sustainable, leert je niet om op een normale manier met eten om te gaan en kan flink belastend zijn voor je organen. Oh en de kans dat je al je gewicht weer terugkrijgt is hartstikke groot en yay voor je cholesterol.

https://www.popsci.com/not-in-ketosis

Maar er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die vinden dat dit niet voor hen geldt omdat ze supplementen of een extra glaasje melk nemen.

52 likes

Same!
Ik vind echt niks aan haar en die muziek met Jay-Z kan me echt niet boeien terwijl iedereen doet alsof het 2 engelen uit de hemel zijn hahaha.

27 likes

Maar ze hebben zich ook wel echt zo’n _black royalty imago weten aan te meten terwijl ze eigenlijk best heel trashy zijn? Met het Queen dit, Queen dat.

8 likes

Wat bedoel je hiermee?

1 like

Al haar liedjes zijn zo vind ik, het is het allemaal net niet. Ze klinken in het begin dan veelbelovend maar de drop (??? ik heb echt geen verstand van muziek maar dit lijkt me een term haha) is altijd teleurstellend. Bouwt op naar niks. Geen idee waarom ik dat zo frustrerend vind, het is net zoals die oddly unsatisfying videos.

Dit was mijn TED Talk, bedankt voor uw komst

2 likes

Precies wat ik zeg, dat zij er bewust voor hebben gekozen om een imago neer te zetten dat ze het dichtst bij een muzikale versie van royalty komen. Dat kun je zien aan de persfoto’s, foto’s van de rode loper, manier van zichzelf presenteren etc.
Dat speelt een belangrijke rol dat mensen hen zien als een soort van engelen zoals @fysicus het beschrijft. Larger than life, beter dan het plebs. In contrast met veel andere donkere muzikanten die bijv. kiezen voor een “ik kom van de straat” imago om op die manier een link te hebben met hun publiek. "Want ze zijn klein begonnen en staan nu aan de top "

Black royalty is trouwens geen term die ik zelf bedacht heb maar wordt vaak in de media gebruikt om hen te beschrijven.

1 like

Ik vroeg me vooral af waar de term ‘black royaly’ vandaan komt eigenlijk. Maar ik ga t ff opzoeken!

1 like

Ik vind dat album van hen samen ook echt niet om aan te horen?

2 likes

Ja dit!!! Vind haar helemaal niks, en de muziek vind ik ook bar slecht

1 like

Tenzij mensen een dieet moeten volgen i.v.m. medische redenen, snap ik niet dat mensen nog tig keer het proberen om het zoveelste dieet te proberen. Of accepteer dat je wat zwaarder bent Ăłf kies voor een blijvende oplossing door echt je leefstijl helemaal om te gooien (gezond eten, bewegen etc). En als ik dat zeg bevind ik mij altijd op gevaarlijk terrein omdat ik zelf geen overgewicht heb. Maar vele vrouwen hebben zichzelf er alleen maar mee als ze keer op keer wat verliezen en het er na een tijdje weer aan zit.

6 likes

Blijkbaar een impopulaire mening hier; ik vond de show van Jay-Z en Beyonce echt geweldig gisteren. Heel erg van genoten.

7 likes

Ik vraag me vaak af of mensen echt fans zijn of een beetje meepraten met de rest. Dat is ook zo bij de muziekscene die ik volg, als een band dan een nieuw liedje uitbrengt is iedereen over de top lyrisch (vraag me af hoe oprecht) maar na een week heeft niemand het er meer over en de liedjes worden ook niet geluisterd. Het lijkt dan echt not done om het niet leuk te vinden? :sweat_smile:

3 likes

Ik vind ook dat er nog veel zit tussen iets vreselijk vinden en fan zijn. Ik zou mezelf geen echte beyonce fan noemen, maar ik vind haar en haar nummers vaak leuk, daarnaast is ze een hele goede performer.

3 likes

Ik ben nu onderweg, ben benieuwd! Geen fan per se maar dit wil ik wel een keer meegemaakt hebben. Vond hun album samen eerst ook niet zo maar na een paar keer luisteren vind ik ‘m beter worden. En het album Lemonade van BeyoncĂ© vind ik echt geweldig.

2 likes

Veel plezier! Waar zit/sta je?

Tnx! Pitch 1, violet.

1 like

Niemand weet natuurlijk nog wat er echt gebeurd is, maar van hoe het verhaal in de media is gekomen heb ik echt best wel medelijden met degene die die mensen aan heeft gereden op Pinkpop. Hoeveel mensen rijden er wel niet te hard op een verlaten weg
 en dan rijd je in eens per ongeluk iemand dood die op de weg zit. Ik denk niet dat je daar ooit nog van herstelt.

*Ik vind het natuurlijk ook heel erg voor de mensen die zijn aangereden. Dat staat buiten kijf.

41 likes

Ik ook, wat moet hij ook in paniek zijn geweest.

11 likes

Ja ik vind het vooral ook een beetje een verstoorde manier met eten omgaan, niet alleen voor de persoon zelf, maar qua producten zeg maar. Als mensen die koolhydraten dan voor een groot deel gaan vervangen door eieren en vlees enzo, ik vind het iets ziekelijks hebben om zoveel dierlijke producten te consumeren vooral voor je dieet. Als je de koolhydraten vervangt voor groentes vind ik het anders

9 likes

Ja plus wat hierboven al gezegd is, je valt er wel van af en dat is vast goed, maar wat je de rest van je lichaam aandoet met al dat vet is niet echt gezond (hoog cholesterol, etc)

1 like