Impopulaire meningen

Ik laat mijn toekomstige kinderen me aanspreken net weledelzeergeleerde vrouwe

52 likes

Ik had ook een vriendin die thuis haar ouders met U aan moest spreken.

Deed dat een paar weken later een keer thuis, mijn ouders gaven meteen aan dat het gewoon je en jij is.
Ik noem mijn ouders pa en ma.

Ik vind het lastiger met schoonouders, die hebben mij ooit aangegeven dat ze wilde dat ik hen ook pa en ma ging noemen, maar ik voelde me daar zo ontzettend oncomfortabel bij dat ik ze sindsdien niet meer noem, niet bij hun naam en zeker geen pa en ma…

Overigens lees ik overal dat vrijwel iedereen op dit forum nooit spullen besteld en dingen terug stuurt. Vind ik vrij ongeloofwaardig. Om maar even een voorbeeld te noemen: ik draag zelf vaak spijkerbroeken van Only, alleen op de een of andere manier verschil ik daar altijd verschrikkelijk van maat. En nee, ik weeg niet om de zoveel maanden kilo’s minder en/of meer. Maar de ene keer krijg ik een maat 27 zo aan, en de andere keer krijg ik een maart 28 niet eens over mijn heupen heen. Het verschilt gewoon te veel en ik bestel dan inderdaad meerdere maten. Daarintegen verpak ik mijn retouren altijd netjes terug in en bestel ik wel alleen dingen die ik nodig heb of leuk vind. Alleen, ik vind het gewoon enorm lastig soms met de maten, plus dan ben ik ook nog eens zo’n dwerg van 1.50, dus lastig lastig soms met broeken. :cry:

3 likes

Daarom bestel ik vaker dingen waarvan het met de maat in elk geval niet snel mis kan gaan. Truien/shirtjes/blousen passen (afgaande op het materiaal) vaak gewoon. Broeken koop ik om de reden die jij zegt het liefst in winkels zelf, zodat ik ze meteen kan passen.

Haha nou als je kijkt in Show je laatste aankopem wordt er echt heel veel besteld door mensen op het forum. Dus daar zal gerust af en toe iets van terug worden gestuurd.

4 likes

Noemen je ouders elkaar papa en mama??
Je moeder noemt je vader papa?

Huh ik zie echt zo vaak erbij staan: mag niet alles houden van mezelf

3 likes

De mijne doen dit soms/vaak wel, niet altijd maar ik vind dat best ongemakkelijk

Ik vind kunst/nepbloemen echt top. Zien er mooi uit en gaan niet dood.

(Grotere, groene planten wel liever echt)

8 likes

Ja precies dit! Duurde best lang voordat ik snapte dat papa en mama ook een ‘echte’ naam hebben. Als ze over elkaar praten terwijl ik en mijn zusje erbij zijn, dan noemen ze elkaar ook papa en mama (‘vraag maar aan papa’ of ‘mama komt om zes uur thuis’). Zelfs nu noem ik ze nooit bij hun naam geloof ik?

Retourtje retourtjee

7 likes

Nou las ergens dat heel veel mensen dat nou nooit deden want slecht voor het milieu en blabla, maar inderdaad dit zie ik dan ook vaak dus strookt voor mijn gevoel niet helemaal met de waarheid.

Ik snap het niet. Las je dat ergens hier? En wat strookt niet met jouw beeld?

Bij mij juist andersom🙈 was altijd gewend mijn ouders bij de voornaam te noemen. Toen begon ik me toch wel af te vragen wie die ‘mama’ dan wel niet was😂 later op de basisschool mn ouders wel papa en mama gaan noemen omdat andere kinderen dat ook deden

Ik moet je bekennen dat ik niet meer precies weet in welk topic heb gelezen dat vrijwel elke vrouw hier aangaf alleen te bestellen wat ze nodig hebben en altijd alles te houden. En ik vind dat gewoon bullshit, want iedereen besteld wel eens iets wat uiteindelijk enorm tegenvalt.
Al die ik doe dat niet reacties vind ik persoonlijk niet geheel kloppen en erg moraal ridder achtig om.het zo maar even te noemen als je het show je nieuwste aankopen topic bekijkt.

Als je het nu nog niet begrijpt, dan is dat jammer. Ik heb al 2 weken griep en ik heb onderhand echt geen idee meer op sommige momenten hoe of wat.

Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die op sommige momenten geconfronteerd word met mijn wanstaltelijke muzieksmaak

3 likes

Tja, als kledingbedrijven er dan voor zorgen dat ze dezelfde maten aanhouden, dan zou je inderdaad 1 stuk kunnen bestellen. Helaas gaat dat 9 van de 10 keer niet op. Dan kan ik beter meerdere maten in 1 keer bestellen dan 1 stuk bestellen, retourneren, opnieuw bestellen, weer retourneren en weer opnieuw bestellen.

8 likes

Hadden ze nou maar een oplossing daarvoor hè? Een soort van offline plek waar je alle maten kunt passen die je maar wilt. Dat zou ideaal zijn!

29 likes

Misschien zijn de mensen die dat zeggen niet dezelfde mensen als die in het show je aankopen topic posten?
Ik bestel oprecht NIETS waarvan ik niet zeker weet dat ik het wil houden en stuur enkel iets terug als het kapot is aangekomen of er iets anders mee fout is. En ik geloof echt niet dat ik daar de enige in ben hier.
Ik vind het nogal flauw en kinderachtig om maar te zeggen dat iedereen die dat zegt liegt.

8 likes

Maar als het dan niet goed past? Houd je het dan ook? Want iets kan passen qua maat maar je kunt altijd denken; mwah pasvorm had beter gekund, bijvoorbeeld. Of bedoel je dat met anders fout?

Als winkels een leuk assortiment aan grote maten voor vrouwen die niet 50+ zijn zouden hebben, zou er inderdaad wel een offline plek zijn waar je alle maten kan passen.

Maar aangezien de grote maten secties in winkels vaak om te janken zijn, hou ik het dus maar bij bestellen.

7 likes