Impopulaire meningen

Ik doe gezellig met je mee! Ik vind het irritant dat het de norm lijkt dat je een grijze hoekbank lelijk of té standaard moet vinden, quotes overdreven of in ieder geval niet aansprekend moet/mag vinden, en dat er zo’n heersend gedachtegoed over is… ook hier op forum soms.
Minder impopulaire mening: daarom vind ik dit topic zo leuk. Hier lees je échte dingen, en hoe uniek en ‘eigen’ mensen zijn en denken. Okee ik draaf door. Sorry :joy:

11 likes

Voor het forum kende ik het gelukkig ook nog niet!:wink:

Haha oh, ik hou van mijn grijze hoekbank!

Ik vind Parijs echt een stomme stad en ik hoef er nooit meer van mijn leven heen. :croissant:

12 likes

Ik vind de nieuwsitems over blauw licht, overmatig smartphonegebruik en slapeloosheid zo’n geneuzel. Iedereen moet dat toch voor zichzelf weten (mits volwassen) en iedereen kan toch een scherm uitzetten als hij/zij er last van denkt te hebben?
Daarnaast vind ik overmatig smartphonegebruik echt niet zo antisociaal als iedereen zegt. Het lijkt wel een soort van hip om op iemand te zeiken die zijn telefoon bij zich heeft in gezelschap

3 likes

Maar… dat is het toch ook? Niet kunnen slapen en naar het plafond staren?

1 like

Ik vind al die plaatjes over telefoongebruik in het ov ook echt irritant. Of van die plaatsjes dan als er iemand een boek leest iedereen dat zooooo bijzonder vindt en er foto’s van maakt. Alsof je beter bent wanneer je onderweg een boek leest.
Ik had een tijd terug in de tram ook een vrouw die zat te zeuren over de mensen die op hun telefoon zaten. Maar toen er een storing was, was madame er als de kippen bij om die mensen aan te sporen een alternatieve route voor haar te vinden op hun telefoon.

4 likes

Inderdaad. Daarnaast ook genoeg mensen die boeken lezen op hun mobiel. Dat gezeik altijd over ‘aso gedrag’. Ik hoef toch niet te praten met mensen in de trein, laat me lekker mijn boek lezen

5 likes

Ahh ik had plafonddienst wel eens zien voorbij komen hier, maar dacht altijd dat het een term uit de zorg was die ik niet kende

12 likes

Je bericht doet me denken aan baula van EGF, zij was een diehard Sean Paul fan. Ik weet van weinig forummers hun muzieksmaak maar baula is voor mij onlosmakelijk met Sean Paul verbonden.

6 likes

Geldt dat ook als je graag naar carnavalskrakers luistert?

4 likes

Donderdag gebruikte ik tijdens het werk een app die ik ook daadwerkelijk nodig heb voor m’n werk (zie je, ben ik me al aan het verantwoorden terwijl het gewoon gerechtvaardigd was) toen ik door een man daarop werd aangesproken. Jeugd vastgelijmd aan telefoon asociaal bla bla. Hoor ik hem later vertellen dat hij op z’n 11e is gaan roken? Jouw generatie was wel lekker bezig inderdaad :+1:

12 likes

Oke schat

Ja ik stop met lezen als iemand zegt dit is geen persoonlijke aanval maar

Ik luister graag kinderen voor kinderen en soms ook k3 en ik merk dat ik mezelf meteen indek als ik dat zeg, terwijl sorry maat het is catchy, je kan er vet goed op los gaan en meezingen en de teksten zijn soms gewoon vet goed.

19 likes

Hier nog een K3-fan. Die liedjes zijn zó catchy. Vooral de wat oudere nummers, van de oude formatie, al hoor ik de nieuwere ook graag. Ik vind K3 nu leuker dan vroeger toen ik er de leeftijd voor had, omdat ik het toen soms een beetje tuttig vond en een hekel had aan de dansjes, haha. Vind het nu juist leuk, die dansjes en shows. Ik heb ook echt ge-no-ten van K3 Zoekt K3, terwijl ik normaal niet zo van de reality/talentenjachten ben.

6 likes

Ik ooooook :heart_eyes:

2 likes

Ok ik liet hier net ook al iets over vallen in het youtubers bloggers/influencer topic etc, maar ga hier even verder ; door alle overdreven spon op insta, youtube, maar ook tv etc, koop ik het product dus juist NIET. Ik erger me zo aan alle gesponsorde onzin dat ik het juist niet wil stimuleren en ookal vind ik sommige dingen soms best leuk, als ik zie dat het spon is, koop ik dus niet meer :yum:

17 likes

herkenbaar. Wij hadden al een tijdje een abb op een maaltijdbox. Ineens kwam er zoveel spon langs van dit merk, bij elke influencer, dat we het hebben opgezegd. Ik dacht ja doei ga het anders even aan iedereen lekker gratis uitdelen en mij laten betalen.

10 likes

ja precies. ik geef je heeeelemaal gelijk!

2 likes

Ik vind het zo erg dat iedereen zich bemoeit met de scheiding van yolanthe en Wesley ik heb gewoon met ze te doen. Vind de grapjes ook echt niet leuk en gepast. Het is gewoon iets heel verdrietigs en ik vind het oprecht sneu dat het steeds in het nieuws komt. Ik zou willen dat mensen hun privacy gunnen, scheiding is al vreselijk genoeg zeker met kinderen. Soms vraag ik mij af waarom mensen zo hard zijn

18 likes