Ja inderdaad! En dan te bedenken dat het bedrijf winst wil maken dus indirect betalen de betalende klanten voor die gratis boxen voor de influencers. Ik snap dat reclame maken doorberekend is in de prijs (dat is natuurlijk bij alle bedrijven zo) maar het voelt oneerlijk dat dan influencers maar alles gratis krijgen.
Ik heb net voor het eerst van mijn leven een stukje expeditie robinson gekeken. (Een fragment over rennen wie het eerst bij een diner is omdat er niet genoeg plekken zijn. Vond dat best wel shocking.) Ik snap dus echt niet dat heel Nederland massaal over ontgroeningen valt maar wel naar dit programma kijkt.
Ik vind Emma Wortelboer best leuk
Ik vind het vreemd wanneer volwassen jonge vrouwen (van in de twintig/dertig) zoān obsessie met Disney en dan vooral Disneyland hebben. Een Disney film kijken kan ik prima inkomen, maar ik kan het niet begrijpen wanneer iemand jaarlijks naar Disneyland gaat of al die knuffeltjes spaart.
Ik heb hetzelfde met unicornfans
Ik vind (de meeste, voor de zeikerds) Italiaanse mannen helemaal niet knap. Verreweg van zelfs.
Van mij mogen mannen manspreaden; ik vind het logisch dat ze graag hun benen uit elkaar hebben als je bedenkt wat ze daar hebben zitten.
Ik ook! Ik heb ook het idee dat het de laatste paar jaar opeens weer āinā is ofzo? Heb niet het idee dat er 5 jr geleden zoān uitgebreide Harry Potter fanbase was (maar ik kan het mis hebben) en nu de laatste tijd zijn er allemaal influencers āopeensā zo openlijk obsessed heb ik het idee.
Ik zag een keer een man op tv die Elfs sprak, zoals in de boeken. Dat was een Nope.
Maar ik maak wel eens LotR referenties als iets Fucking ver is of veel moeite kost zeg ik altijd dat het net als Frodoās tocht naar Mordor is, maar dat zeg ik alleen omdat het illustreert dat het echt veel moeite is, want Frodo deed er drie films van elk drie uur over.
Maar ik weet niet wat Frodoās tweede naam is ofzo, dat vind ik te ver gaan. Maar misschien denken mensen wel dus dat ik ook zo ben omdat ik alles veel moeite vind kosten en dus contstant Mordor zeg.
Goed verhaal weer.
Frodo heeft ook maar een naam, dus je bent aardig op de hoogte
Haha, het eerste wat ik geleerd heb op uitwisseling, is dat Spanjaarden en Italianen niet mijn type zijn! De meeste meiden daar vonden Nederlandse mannen juist weer erg knap, ook niet een heel populaire mening
Oh ik ook niet.
Ik weet nog wel dat ik een uitwisseling had op school met een ittaliaanse school. En toen ik daar kwam dacht ik waaar de fuck zijn de knappe mannen waar iedereen het altijd over heeft.
Wel veel sjans gehad en met 4 mannen gezoent maar dat is een ander verhaalā¦
Oh trouwens giaro giaratana is wel mn droom man mja is half italliaan.
Oeeh jaa lekkere wodkas drinken en sjansen leeuk!!
Hahahaha, DANKJEWEL dat je me hardop aan het lachen hebt gemaakt met deze post !
(Gaat het te ver om nu grapjes te maken over Harryās toverstaf etc?)
Hahaha ja of mensen die dan het complete verhaal van een serie vertellen die ik wel MOET KIJKEN!!! Neeee.
Deze gebruiken wij thuis als ik 's nachts ongesteld ben geworden hahaha
Ik kan altijd over rupauls dragrace praten, maar mensen die me een serie gaan uitleggen waarbij je echt moet opletten trek ik echt niet nee.
Mensen die zeggen dat ik big bang theory moet kijken die waardeer ik wel, kan ik ze meteen uit Mn bestaan knikkeren. Wat een grafhumor is dat.
Ja maar echt haha, iedereen belooft je knappe kerels⦠flinke tegenvaller.
Sjans heb je er wel zat ja! Maar ook van die vieze (oude) kereltjes