Impopulaire meningen

Er was al heel lang een fandom hoor, alleen is fandom/geeky zijn tegenwoordig blijkbaar hip, dus moeten influencers ineens ook meedoen.

Kusje van een dertiger met Harry Potter tattoo :grin:

8 likes

Ja, soms en soms. Krijgen ze wel meteen punten voor hoor, als ze hem herkennen! Net als mijn andere trouwens, die al helemaal, die is iets minder mainstream popular culture :smile:

2 likes

Ja ik zocht eigenlijk naar deze woorden haha. Ik wist wel dat er altijd al fans waren (incl mezelf) maar met fanbase bedoel ik idd dat nu zoveel mensen opeens tot het fandom lijken te horen en sjaals van hun huis dragen etc, dat zag ik 5 jaar geleden niet zo of ik was me er minder van bewust
Cool dat je er een tattoo hebt btw :smile:

2 likes

Oooh men, nu moet ik dus denken aan die memes van: replace wand with the word willy.

1 like

Swish and flick :sweat_smile:

2 likes

Mijn vriend zegt wel eens je moet echt deze serie kijken en verwacht dan serieus dat ik een hele aflevering van een mannen serie over drugs ga kijken. En dan ook beledigd zijn als ik niet kijk.

Echt no way

6 likes

Oprechte vraag maar wat vind je mannenseries? Bedenk me net dat ik wel vrouwenseries kan bedenken (gossip girl, PLL) maar geen mannenseries

1 like

Blue mountain state :sleeping::sleeping::sleeping:

Een keer ging ik met een scharrel een serie kijken en toen stelde hij dit voor, omdat hij dit volgde. :roll_eyes:
Nou, dat was dus 50 minuten lang vervelen.

Een paar keer later vroeg ik nog of hij die serie keek en toen zei hij “dat hij het niet echt volgde ofzo, hij keek het alleen omdat er veel grapjes in zaten over seks. Misschien had hij ook maar 2 afleveringen gezien ofzo”

Waarvan dus al 1 met mij :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Ik heb het idee dat ik hier toch nog redelijk anoniem zit (ondanks dat ik best wat deel), dus die houd ik toch maar voor mezelf.

2 likes

Sorry voor de dubbelpost, maar moest meteen hieraan denken

image

30 likes

Ah vandaar, dat ken ik niet! Wel een gekke situatie, als je scharrel de serie zelf helemaal niet leuk vindt

Nu ben ik wel nieuwsgierig welke series jij wel goed vindt? Of kijk je ze niet? :smile:

Haha deze herinner ik me ook!

Doet me denken aan die keer dat mijn broer, zus en ik op vakantie in Frankrijk met onze Franse vrienden naar de nieuwste Harry Potter gingen kijken in de cinema. Gedubt. In het Frans.

Dus na tien minuten zegt Dumbledore heel dramatisch tegen Harry: ‘Harry, prends ta baguette’

Waarop wij als enige drie Niet-Franstaligen in die cinema de slappe lach krijgen en de rest van de zaal zich aan ons irriteert want wie durft er te lachen tijdens deze climax van spanning sacrebleu

49 likes

Ik kijk nu Hollands Got Talent, maar ik begrijp dus helemaal niets van dansende mensen (oke behalve in een discotheek). Het ziet er voor mij altijd uit alsof iemand gekke bewegingen met zijn lichaam maakt die niet horen ofzo.

8 likes

Ik zit op een vlucht met mega veel kinderen en ik vind ze super schattig en het is heel leuk.

23 likes

Ben je ziek

14 likes

Omg ja!

5 likes

Hoi! Ik heb een jaarkaart :nerd_face:

Maar ik snap je wel. Ik vind het onwijs leuk om met vrienden een paar dagen op en neer te gaan. Je bent er zo en een hotel in de buurt kost geen drol. Maar ik ga niet door dat park lopen met een lanyard om mijn nek en allerlei pins en buttons sparen. En gillen bij iedere prinses. Die ken ik ook een paar en daar kan ik geen moment mee in de kroeg zitten zonder dat het weeeer over Disney moet gaan. Vermoeiend wel.

Maar in de basis hou ik wel echt van Disney, en Disneyland.

5 likes

Toen ik boekte was dat niet zo dus ik heb wel een adults only hotel geboekt…heb nu zelfs spijt.

Laat @Flamoes met rust joh. Haar lijf haar leve.

2 likes