Ik ben alleen op vakantie dus moet dan eerst nog iemand vinden om de baby mee te verwekken.
Ik lust geen pindakaas en dus ook niet pindakaas paaseitjes
Ik lust geen pindakaas, maar vind de peanut butter m&m’s wel heel lekker. Pindakaas paaseitjes heb ik nog niet geprobeerd.
Ik vind kringlopen stom en viezig.
En fk overpriced!
Dat ook. En opeens helemaal hip, waardoor ze die absurde prijs kunnen vragen. Kringloop bij mij in de buurt wordt gewoon opgekocht door hipsters & dan gaat voor mij het hele idee van kringlopen verloren.
wat is fk?
Ja fucking inderdaad l!
Ik voel me totaal niet schuldig om 1 keer per jaar op vliegvakantie te gaan.
Ik vind primark kleding van prima kwaliteit. Heb er jurken van die ik al 8 jaar regelmatig draag en ook m’n sokken slijten echt niet snel.
Mijn onderbroeken gaan al 5 jaar mee.
Nou precies en die ene x dat ik een levis broek van €110 kocht zat er na 3 maanden een slijtagegat in.
Maar het probleem met Primark is toch niet zozeer de kwaliteit, maar meer dat de kleding voor die prijzen nooit ethisch verantwoord in elkaar kan zijn gezet? Ik heb er ook ooit wel eens wat gekocht toen die eerste bij de Oosterhof net open was, dat ik ook nog steeds draag, maar sinds ik erbij stil probeer te staan hoe dingen geproduceerd worden kan ik het echt niet meer over mijn hart krijgen om daar wat te kopen, omdat het zo obvious is.
Ik vind primark ook niet goed, dat vooropgesteld. Maar dat vind ik eigenlijk bij geen 1 van de grotere kleding ketens.
Ik wist nog dat ze een paar jaar terug beter scoorden dan de h&m, dat is nu niet meer. Maar het is ook zeker niet de slechtste score.
http://m.rankabrand.org/brands.php?sector=58&title=Retailers
En ik lees eigenlijk altijd als het over primark gaat dat het probleem is dat de kleding met 3 x wassen stuk is omdat het daarop gemaakt wordt en wat verwacht je ook anders. Terwijl ik die ervaring dus helemaal niet deel.
Dan vraag ik me af waarom alle Primark kleding bij mij wel binnen no time kapot gaat
Dat vind ik ook altijd zo gek om te horen. Ik heb zo’n doorschijnend dun blousje, nog van mijn allereerste keer Primark ooit, ongeveer 10-12 jaar geleden. Is nog helemaal prima, terwijl het bij anderen bij enkele keren dragen al kapot zou zijn gegaan.
Maar goed, dat ze niet het slechtste scoren betekent niet dat je je er niet schuldig over hoeft te voelen om daar wat te kopen
Maar dat betekent toch voor alles wat op dat lijstje staat? En een C is nog steeds niet goed?
Ja klopt, daar moet je inderdaad ook niet winkelen. Maar bij iets slechts shoppen en dan zeggen “maar er zijn winkels die slechter zijn”, tsja dat verandert niets aan deze winkel.
Dat weet ik. Maar je hoeft je er niet schuldige over te voelen dan wanneer je iets bij de New look oid koopt, terwijl mensen dat idee vaak wel hebben.
Maargoed ik koop sowieso geen nieuwe kleding meer en m’n post ging ook over de kwaliteit en niet de duurzaamheid