Impopulaire meningen

Haha true :smiley:

Ik heb het idee dat het de laatste jaren erger is geworden, ook bij bijv. H&M, dus als je een aantal jaar geleden iets hebt gekocht dan kan het goed zijn dat dit van betere kwaliteit is dan de dingen die ze nu verkopen.
Het schijnt dat ze kleding ook expres produceren op een manier dat het snel stuk gaat.

(Ik wijs niet met het vingertje hoor want ik heb zelf genoeg te verbeteren op dit vlak. Meer ter info.)

3 likes

Ik vind het knap kut dat de H&M familie het merk Cheap Monday dood heeft verklaard. ik had liever de H&M zelf de nek omgedraaid zien worden. Weekday, & other stories en monki mogen blijven.

4 likes

Nee echt?! Dat waren mega chille spijkerbroeken haha! Ik heb precies 1 spijkerbroek die ik al jaren koop zonder te passen en die is van hun…

Ik vind het onzin om op een vrouw te stemmen zodat er meer vrouwen in de politiek komen. Als ik stem stem ik op een persoon waarvan ik vind dat diegene goede ideƫn heeft en niet op een geslacht.

18 likes

Dat is uiteindelijk het belangrijkste natuurlijk, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die blind het bovenste bolletje inkleuren en dan zou t wel verschil kunnen maken. Die vrouwen staan op de lijst, dus het is niet alsof men een incapabele vrouw wil laten plaatsen oid. Ben het met je eens dat kunde boven geslacht moet staan hoor, maar denk dat niet iedereen zich er genoeg in verdiept om daar iets over te kunnen zeggen (ik ook niet).

10 likes

Oh nee daar ben ik het sowieso mee eens! Denk ook dat mensen die zonder onderzoek een bolletje rood kleuren net zo goed voor een vrouw kunnen gaan.

3 likes

Op zich kan ik daar wel inkomen maar hoe weet je nou wie de beste ideeƫn heeft? Tenzij je betrokken bent bij een partij is daar heel moeilijk achter te komen, ik vraag me dus wel af hoe je dat dan precies zeker weet.

3 likes

Was dat van h&m dan? Inderdaad een heel chill merk die juist altijd lange lengtematen hebben :sleepy:

10 jaar geleden had de H&M dat merk overgenomen ja. :frowning:

@anon18050057 Zelfde liedje hier. Ik vond die broeken zo fijn en 1 bepaald model van Weekday ook. Maar Monki broeken zijn bij mij geen succes :’)

Ik weet dat ook niet zeker, heb vandaag ook voor beide verkiezingen op een vrouw gestemd. Ik vind het alleen gek om op een vrouw te stemmen puur vanwege het geslacht. Ik lees meestal van tevoren de stukjes die de verkiesbare personen hebben geschreven over wat zij belangrijk vinden en baseer daar mijn mening op.
Nu las ik in het andere verkiezingstopic dat het stemmen op een vrouw meerdere voordelen kan hebben (meer representatief voor de bevolking bijvoorbeeld) en kan me er dan al meer in vinden.

3 likes

Ik snap dit niet in verhouding met je post net daarvoor :stuck_out_tongue: dat je zegt dat je bij bepaalde winkels niet moet winkelen en dan deze post.
Wil van niks zeggen over de discussie qua waar wel/niet winkelen, maar snapte jouw posts niet.

1 like

Haha, snap ik! Hier viel ik in m’n eigen hoofd ook over :slight_smile: maar naast het feit dat ik vind dat je er niet zou moeten shoppen, dat het slecht is EN dat je je er schuldig over moet voelen, ga ook ik er heel soms heen…

Ik ook😶

1 like

Hmm.
Ik vind dat je dat achteraf beter kunt bepalen dan op het moment zelf.
Ik vind trouwens rouw om een sterfgeval heel anders, het heeft me vast iets gebracht en geleerd, maar niks in verhouding tot dat er iemand niet meer is waar je ontzettend veel van hield. En kan me ook voorstellen dat dat zo voelt als je ernstig ziek bent (geweest).

7 likes

Ik ben het hier wel mee eens ja. Ik vind ook niet dat dingen je altijd maar sterker maken, dingen maken je ook harder. Het lijkt dan misschien alsof je er goed mee om kunt gaan maar eigenlijk ben je gewoon keihard geworden en zoals @kali heel goed zegt, dat had je natuurlijk liever niet willen worden of willen meemaken.

4 likes

Dit deel ik heel erg, dat hele what doesn’t kill you makes you stronger is in elk geval niet helemaal op mij van toepassing.

1 like

Ik denk ook niet dat je door nare ervaringen beter bestand raakt tegen tegenslag maar dat je tegenslag eerder herkent en daardoor minder verrast bent dat er iets kan gebeuren.

3 likes

Ik vind het wel interessant dat je dit zegt, omdat ik altijd ā€œsterkteā€ zeg, maar het eigenlijk wel anders bedoel. We bedoelen ongeveer hetzelfde, maar als ik ā€œsterkteā€ zeg, bedoel ik niet ā€œblijf sterkā€, maar meer ā€œik wens je de sterkte en kracht om door deze situatie te komenā€. Omdat iets hƩƩl zwaar is, en je daar vaak al je moed voor bij elkaar moet rapen om überhaupt je bed uit te komen en naar een (bijvoorbeeld) begrafenis moet slepen. Dat soort sterkte bedoel ik dan.

19 likes

ā€œHey penny_lane, sterkteā€
Penny_Lane, jaaa flikker op. Helemaal geen zin om sterk te zijn, ga lekker zelf sterk zitten zijn!

:smiley:

9 likes