Impopulaire meningen

Volgens mij zijn er zelfs groenten die je moet mijden ivm een te veel aan koolhydraten, dus dan blijft er niet zo veel over haha :stuck_out_tongue:

1 like

Dit dacht ik ook meteen toen ik wakker werd op de camping daar. Iedereen was aangeslagen maar niemand had meteen het idee dat het om een bewuste inrijding ging, dan was dat wel om 00:30 gebeurd toen Pinkpop leeg liep. Vond het ook best apart dat alle berichten direct zo’n terroristische lading kregen. Echt heel sneu voor alle partijen

3 likes

Ik vind geloven in astrologie en sterrenbeelden zo dom. En dat mensen dan ook vragen wat jij bent, en daar allemaal van die loze conclusies aan gaan verbinden. Ja hoor, er bestaan precies 12 soorten mensen op de wereld, en dat wordt bepaald door de maand waarin je geboren bent. Hou op.

30 likes

Haha ik heb een bijbaantje als copywriter en heb ook wel eens horoscopen voor astrologiewebsites moeten schrijven… Heb alles compleet verzonnen natuurlijk lol

17 likes

Haha, dat lijkt me dan echt weer hilarisch om te doen. Zo van die compleet op iedeen toepasbare dingen verzinnen

2 likes

Maar hoe kan dit dan? Ik bedoel dit als oprechte vraag. Het is toch een heel gek idee dat je karakter bepaald zou worden door zoiets randoms als de maand waarin je geboren wordt? Je bent in oktober geboren, dus je bent een perfectionist bijvoorbeeld. Hoe kan dat nou iets met elkaar te maken hebben?

Daarnaast denk ik dat er veel eigenschappen zijn die mensen zichzelf en anderen (die ze aardig vinden) zich sowieso in bepaalde mate toedichten.

2 likes

Hahahaha wat ben je dan? Pescotariƫr met dyslexie? Of je eet geen pecan noten?

3 likes

Haha, maar dit is dus precies wat me gewoon niet lijkt kunnen. Dat bepaalde gedetailleerde informatie die niet voor iedereen opgaat, wel zou opgaan voor iedereen die toevallig in dezelfde maand geboren is. Wat zou dan het verband zijn tussen je geboortemaand en de ontwikkeling van die specifieke karaktereigenschappen? Daarnaast geloof ik dat je vrij makkelijk ā€˜specifieke’ karaktereigenschappen kan omschrijven, waar uiteindelijk heel veel mensen zich in (willen en) kunnen herkennen.

Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van bedrijven die screenen op sterrenbeeld, maar dat zou ik echt compleet belachelijk vinden. Dan kunnen we net zo goed op haarkleur of Netflixvoorkeuren gaan selecteren. Op mijn vorige werk deelde ik mijn baan met een ander meisje, en onze verjaardagen lagen 3 dagen uit elkaar, maar wij verschilden echt als dag en nacht.

8 likes

Ik denk altijd maar zo: als de maan eb en vloed kan aantrekken kan het vast nog wel meer beĆÆnvloeden.

16 likes

Had ik toch in China moeten gaan solliciteren. Daar houden ze van draken en had iedereen mij wel willen hebben :cool:.

11 likes

Ik zou het gewoon laten, meer onder het mom van het zal wel. Als je wil zitten doe je ding. (Ik moet zeggen dat ik nooit lange reizen maak met de trein, dus ik zou echt maximaal 40 min moeten staan dan)

1 like

Hoe bedoel je dit, zit je in jouw voorbeeld naast dat meisje en vraagt zij je om weg te gaan omdat ze alleen wil zitten? Of is ze samen met een bekende en wil ze dat diegene naast haar komt zitten op jouw plek?

Dat eerste zou ik namelijk weigeren. Heel lullig misschien, maar als jij niet naast mensen kan zitten moet je misschien op zoek naar een enkele stoel ipv een tweezitsbankje. Dat tweede zou ik misschien wel doen.

7 likes

Sorry maar dan gaat ze toch maar ergens in een hoekje alleen staan? Zitten is voor mensen die fysiek niet kunnen staan.

13 likes

Ja ik zou wel opstaan. Ik denk dat ik überhaupt ook wel verbaasd zou zijn als iemand dat zo zou vragen, dus misschien dat ik uit verbazing ook niet verder zou vragen. Ik ben gezond, dus dat stuk staan red ik wel, desnoods loop ik even door naar andere coupés om een plekje te zoeken. Als dit een ander blij maakt heb ik het er wel voor over.

4 likes

Goh, ik wist niet dat ze dat melden in de trein! Ik heb zelf chronische pijn in mijn rug, maar dat is natuurlijk niet te zien. Durf niet zo snel te vragen om een zitplek, maar dat ze het al melden in de trein zou de drempel voor mij wel verlagen om het toch aan iemand te vragen.

2 likes

Ja inderdaad en wat al eerder genoemd is, dat je zo perplex staat dat je het wel doet.
Al vind ik ook dat iemand niet twee stoelen mag opeisen omdat hij het moeilijk vindt naast mensen te zitten, dan moet je denk ik toch echt een andere oplossing zoeken of toch de confrontatie met je angsten/ongemak aangaan. Het is nou eenmaal een publiek domein en je moet wel rekening met elkaar houden, maar dat gaat wel twee kanten op. Maar twee stoelen voor een persoon vind ik te veeleisend.
Als iemand zou zeggen; ik heb zo’n pijn in mn rug, mag ik alsjeblieft zitten, zou ik natuurlijk opstaan

2 likes

Ooooh nog nooit echt iemand gehoord die het ook niks vindt, ben het hier zo mee eens!

Was een x in Spanje in de Zara, was best lang binnen, stond Ɣl die tijd keihard BeyoncƩ muziek aan, achter elkaar, dacht dat ik gek werd. Heb uit pure ellende de paskamers overgeslagen, hield het niet langer vol

2 likes

Ik ben op 22 juli jarig en ben meestal nog net een kreeft, maar soms een leeuw. Geloof niet in dat soort dingen maar er was serieus iemand die mij vertelde dat ik een dubbele persoonlijkheid zou hebben, omdat ik op de grens zat :joy:

7 likes

Ik vind het heel stom dat opeens allemaal topics op members only worden gezet.
Ik heb ook door de topics daar gekeken en van de helft vind ik het onzin dat ze er staan.
Wat voor privƩ informatie deel je in een dagelijks je stappendoel halen?? Ben je bang dat iemand je herkent aan je stappenaantal ofzo.

En ik heb zelf meer dan zat posts maar denk hoe meer zielen hoe leuker en voor je het weet is het hele forum members only. Vind het jammer dat daar geen beleid op is maar de meerderheid beslist.

42 likes

Haha mijn moeder is ook op 22 juli jarig! Ik heb het niet zo op horoscopen maar vind haar wel echt meer een kreeftje. Heel gevoelig.

1 like