Impopulaire meningen

Hahaha dat verbaast me niks, doet hij echt gemeen of heeft hij gewoon veel issues?

Nja hij heedt gewoon issues. Maar hij had best een gemeen stukje over mn manegers ( die hem hielpen maar niet naar zijn zin) geplaatst. En toen had een andere collega hem geholpen en daar schreef hij dan een heel liefdes verhaal over haha.

2 likes

Hij zei net bij DWDD dat hij opzoek was naar een stukje sympathie en genegenheid. :eyes::eyes:

2 likes

Ze heeft helaas al een vriend. Arme kees

2 likes

Ik bedoelde voor jou

Ik heb helaas al met bad bunny. Arme Kees

2 likes

Ja dat weet ik. Maar ik antwoorde op haar vraag. Dat was gemeen of issues. Zijn issue is zijn ziekte.

2 likes

Hij is van jongs af aan vreselijk verwend, en alles wordt voor hem gedaan en geregeld. Prima dat er een docu gemaakt wordt over iemand met een stoornis, maar er zijn zoveel mensen met stoornissen en handicaps waar docu’s over gemaakt kunnen worden. Alles draait om K., op absurde af. Ik zou liever een docu zien over iemand die wat minder geprivilegeerd is, waarbij gelijk de problemen omtrent het (gebrek aan) goede zorg en middelen aan de kaak gesteld kan worden en we gelijk een kijkje kunnen nemen in een leven waar we geen idee van hebben. K. is erg voorspelbaar en karikaturaal, dat vind ik jammer.

6 likes

Ah ik snap het! Jij was zeker wel blij dat jij die behulpzame collega niet was hahaha

1 like

Maar zijn taalgebruik is toch juist superkarakteristiek voor zijn stoornis? Hij zegt hier zelf over dat hij zichzelf niet terug wil zien of horen op tv, omdat hij dan direct hoort dat hij anders praat dan anderen en dat hij zich dan schaamt voor zijn autisme.

Ik denk dat iemand met zijn niveau van autisme meestal niet heel gezellig is om mee om te gaan of om je heen te hebben. Er zal constant rekening met hem gehouden worden en hij zal niet aan anderen denken of gezellig eens over koetjes en kalfjes kunnen praten.

15 likes

Ja je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Soms lees ik het dus en ondanks dat ik dit weet erger ik me toch. Ik wist overigens niet dat hij zelf ook last ondervond van zijn taal. Maar niet echt een fraaie ergernis inderdaad.

Ah ik weet nog wel dat ik die docu toen echt heel zielig vond.

K Momma klinkt overigens echt als de nieuwe vriendin van Rob Kardashian.

39 likes

Ja dit, maar toch ga ik als ik in een vreemde stad ben vaak weer af op ‘your little black book’ ‘time to momo’ of ‘barts boekje’ omdat ik op de een of andere manier echt het talent heb om smerige dingen uit te kiezen als ik ‘gewoon langs loop en naar binnen ga’.

6 likes

Ik weet niet of je ervaring hebt met mensen met zwaar autisme, maar hoe die zich gedragen als dingen niet naar hun zin gaan is echt niet leuk. Dan is het veel makkelijker om iemand op zijn of haar wenken te bedienen, zodat het niet elke minuut van elke dag oorlog is.

Je kan de docu of hem zelf een karikatuur vinden, maar in sommige huishoudens is dit helaas wel de realiteit.

2 likes

Zelf gebruik ik geen drugs, nog nooit gedaan en de behoefte niet. Heb er totaal geen problemen mee als je een pilletje op een festival gebruikt. Het lijkt in mijn omgeving echter net alsof het dood normaal is om op vrijdag avond met zn allen aan de sos te zitten na de vrijmibo en op zaterdag standaard een pil in je mik te hebben.

Zelfs op kantoor wordt hier open en bloot over gesproken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

WHY?!

14 likes

Ik ken juist niemand die het wél al gebruikt heeft (op alcohol, een joint in het verleden na). Ik vind de verhalen die ik hier soms lees (mensen zien snuiven op de toiletten etc) altijd zo bizar, maar misschien ben ik hier juist heel naïef in.

2 likes

Volgens mij is dat best uitzonderlijk!

Weet natuurlijk niet hoe of wat maar merk zelf doordat iedereen weet dat ik niet gebruik, dit soort verhalen niet met mij worden gedeelt tenzij ik er zelf natuurlijk bij zit en het voor m’n neus gebeurt.

haha, ik voel me juist zo:

h&m heeft wel wat low rise modellen btw!

29 likes

Ik heb dus een vreemd lichaam, want mijn low rise jeans komt bijna tot mijn navel en een high waisted jeans komt zo ongeveer tot aan mijn ribbenkast.

7 likes

afbeelding

Ziet er wel juicy uit

25 likes