Impopulaire meningen

Dat is gewoon heel raar.

Maar als een dier eenmaal in de dierentuin is geboren kan het vaak niet terug in het wild, dus dan hou je het alsnog in stand ook al zijn die dieren gezond.

Maar het is dan niet de bedoeling dat er gekweekt wordt!

Dit, ja. Mijn beste vriendin heeft ook eens in Afrika met zo’n luipaard gelopen en dat vond ik ook zo’n sneu gezicht??? En toen ik ernaar vroeg kwam ze met een of ander marketingverhaal over dat ze gered waren of zo.

Ik vond zelf de dierentuin altijd super leuk, maar kan het sinds een paar jaar niet meer over mijn hart verkrijgen om erheen te gaan.

5 likes

Haha bij mijn ouders is de badkamerdeur ook nooit op slot. We hebben wel een slot maar wordt alleen gebruikt als er visite is. Moet wel zeggen dat het toilet apart van de badkamer is en daar gebruiken we wel gewoon standaard slot. Maar als iemand in bad zit en je moet iets pakken uit de badkamer kan dat gewoon.

Ik zou echt graag mn auto willen verkopen, met het ov naar mn werk gaan en verder ook alles met ov/fiets doen. Vind autorijden saai, je kan niks anders dan naar de auto’s voor je kijken en ov is veel duurzamer. Heb altijd medelijden met de bomen en dieren die langs de snelweg staan dat zij in die stomme lucht moeten leven (dit moet mss in het opbiechttopic :upside_down_face:). De enige reden waarom ik het niet doe is omdat de auto stuk goedkoper is.

13 likes

Je kan, om het voor je uit kijken wat leuker te maken, audiobooks luisteren? :stuck_out_tongue_winking_eye: Vind zelf autorijden niet vervelend (tenzij het op onbekende plekken moet) maar doe dat ook weleens haha.

Ja ik heb altijd de radio aan en dat vind ik wel prima op zich, maar het blijft gewoon saai. Toen ik nog maar af en toe met de auto hoefde vond ik autorijden heerlijk, maar nu echt bleh. Haat aan files ook. Vond vertragingen met de trein altijd veel minder vervelend.

JA, en dan heb ik het persoonlijk nog het ergst met mensen die op olifanten gaan lopen rijden aaagh dan wil ik ze er allemaal afduwen :rage::rage:

1 like

Mijn redelijke impopulaire mening is dat ik nep nagels echt heel lelijk en vies vindt. Het ergste is dan ook nog als het een heel stuk uitgegroeid is.

32 likes

Ik vind ook echt dat het OV goedkoper moet worden. Ik vind zitten in de trein zoveel meer ontspannen dan op moeten letten op de snelweg. Maar inderdaad, vaak ben je met de trein nog duurder uit en langer onderweg.

4 likes

Haha brrr dit snap ik zó niet! Ik vind opzich gel nagels wel mooi maar alleen als die gellaag niet zo bovenop je nagel ligt

1 like

maar to be fair, dit is ook een andere stijl toch? model? nageldracht?

4 likes

Ik ben het hier echt volledig mee eens. Je kan open zijn en gewoon pervers zijn maar het ‘openheid’ noemenn. Tuurlijk hebben je vader/moeder/verzorgers (waarschijnlijk) je kont geveegd maar om nu in je tienerjaren en later half naakt naast hen te lopen??

Ik ook niet! Van die tapijten langs je hoofd doen echt niks voor je gezicht.

2 likes

Dit!! Exact.

Ik vind Ed Sheeran stom.

24 likes

Brrrrrr

1 like

Dit is Polish Mountain!

2 likes

Ik begreep dat dit in Ierland echt zo is? Dat lijkt me echt geweldig. Puur alleen voor deze reden wil ik daarnaartoe op vakantie en dan lekker op een terras genieten van de niet rokende mensen. Geweldig.

5 likes