Je kan, om het voor je uit kijken wat leuker te maken, audiobooks luisteren? Vind zelf autorijden niet vervelend (tenzij het op onbekende plekken moet) maar doe dat ook weleens haha.
Ja ik heb altijd de radio aan en dat vind ik wel prima op zich, maar het blijft gewoon saai. Toen ik nog maar af en toe met de auto hoefde vond ik autorijden heerlijk, maar nu echt bleh. Haat aan files ook. Vond vertragingen met de trein altijd veel minder vervelend.
JA, en dan heb ik het persoonlijk nog het ergst met mensen die op olifanten gaan lopen rijden aaagh dan wil ik ze er allemaal afduwen
Mijn redelijke impopulaire mening is dat ik nep nagels echt heel lelijk en vies vindt. Het ergste is dan ook nog als het een heel stuk uitgegroeid is.
Ik vind ook echt dat het OV goedkoper moet worden. Ik vind zitten in de trein zoveel meer ontspannen dan op moeten letten op de snelweg. Maar inderdaad, vaak ben je met de trein nog duurder uit en langer onderweg.
Haha brrr dit snap ik zó niet! Ik vind opzich gel nagels wel mooi maar alleen als die gellaag niet zo bovenop je nagel ligt
maar to be fair, dit is ook een andere stijl toch? model? nageldracht?
Ik ben het hier echt volledig mee eens. Je kan open zijn en gewoon pervers zijn maar het ‘openheid’ noemenn. Tuurlijk hebben je vader/moeder/verzorgers (waarschijnlijk) je kont geveegd maar om nu in je tienerjaren en later half naakt naast hen te lopen??
Ik ook niet! Van die tapijten langs je hoofd doen echt niks voor je gezicht.
Dit!! Exact.
Ik vind Ed Sheeran stom.
Brrrrrr
Dit is Polish Mountain!
Ik begreep dat dit in Ierland echt zo is? Dat lijkt me echt geweldig. Puur alleen voor deze reden wil ik daarnaartoe op vakantie en dan lekker op een terras genieten van de niet rokende mensen. Geweldig.
Echt? dat vind ik echt top. Erger me ook zo erg aan mensen die roken op de fiets en dat je er dan achter moet staan in de file voor een stoplicht. Grrrr
Ik weet niet zeker wat de regels zijn hoor, maar toen mn ouders naar Dublin waren vertelden ze zoiets en het klonk perfect.
Ik vind Wenen de meest teleurstellende stad die ik ooit heb bezocht. Ik was zo teleurgesteld en ik vond het echt niets bijzonders. Terwijl ik zoveel mensen ken die echt lyrisch zijn over Wenen.
Ik heb dit met Berlijn.
Ja ik denk dat het inderdaad meespeelt, alles met zoveel spektakel brengen
Ik vind Glennis Grace eigenlijk wel leuk