Impopulaire meningen

Echt? dat vind ik echt top. Erger me ook zo erg aan mensen die roken op de fiets en dat je er dan achter moet staan in de file voor een stoplicht. Grrrr

1 like

Ik weet niet zeker wat de regels zijn hoor, maar toen mn ouders naar Dublin waren vertelden ze zoiets en het klonk perfect.

Ik vind Wenen de meest teleurstellende stad die ik ooit heb bezocht. Ik was zo teleurgesteld en ik vond het echt niets bijzonders. Terwijl ik zoveel mensen ken die echt lyrisch zijn over Wenen.

1 like

Ik heb dit met Berlijn.

6 likes

Ja ik denk dat het inderdaad meespeelt, alles met zoveel spektakel brengen

Ik vind Glennis Grace eigenlijk wel leuk

4 likes

Heaumeaus

27 likes

Eens.

omg dit brengt me echt terug naar vroegere tijden toen het echt hip was om dit gewoon zo te spellen (en dan homo’s bedoelen uiteraard). Wat walgelijk :joy:

7 likes

Het gaat bij astrologie om de stand van bijvoorbeeld de zon (deze bepaalt je sterrenbeeld zoals wij die kennen), maan, en planeten zoals venus en mercurius op het moment dat je geboren wordt, niet willekeurige sterren. De stand van planeten kan ook gedurende een dag veranderen.

Het is dus wel zo dat alleen je sterrenbeeld heel weinig zou zeggen als je de standen van de andere planeten niet mee zou nemen.

Ik was heel sceptisch over astrologie tot ik hier mn uitgebreide birth chart heb aangevraagd http://astro.cafeastrology.com/natal.php

Nee het is inderdaad geen wetenschappelijk-hoogstaand fenomeem en ik ben ook geen grote gelover. Het idee dat het moment waarop je geboren wordt bepalend is voor wie jij bent, gaat ook tegen al mijn principes in. Ik vind het meer psychologisch gezien interessant, hoe mensen reageren op astrologie.

Ik heb een intense hekel aan het dialect en accent van de mensen in de regio waar ik nu woon.
Praat alsjeblieft gewoon normaal

(Overigens heb ik geen hekel aan het accent/dialect van de regio waar ik oorspronkelijk vandaan komt. Dus mijn haat richt zich echt op deze regio)

Altijd die standaard hummus met gegrilde groeten uit pot :unamused:

4 likes

Ben zo benieuwd naar echte hummus nu. Vind die uit de supermarkt altijd een beetje muf

2 likes

Ik vind vreemdgaan no big deal

8 likes

Als in dat je gewoon niet gelooft in een monogame relatie of als in dat je partner dat wel doet maar jij toch zonder toestemming met anderen gaat?

oeh dat kan ook nog ja, maar zou dat niet neerkomen op optie 1 ook een beetje?

Oh gatver nog zo cliché ja. Ik belde naar een restaurant om door te geven dat ik vegetarisch eet en op het keuzemenu stond vis of vlees. Je raadt het al: de geitenkaassalade wordt voor de dag gehaald evenals een saaie slechte pasta. Zo jammer vind ik dat.

9 likes

Dat ik het niet erg zou vinden als mijn partner vreemd gaat! En ik dat ook vaak tegen hem zeg maar hij denkt daar toch wat normaler over en ik dat ook zelf graag zou willen
 gewoon omdat ik idd niet zo in monogamie geloof en vooral denk dat dat een keuze is. Seks is naar mijn mening gewoon leuk en spannend! Soms hoor of lees ik dan; hij heeft met een ander gezoend ofzo en dan denk ik ‘ja dus, dat kan toch gewoon, hij is toch gewoon nog steeds blij met zijn steady relatie met jou’. Maar ik besef me dat dat een heeele impopulaire mening is hoor!

12 likes

Ik ben sowieso hummus-moe

3 likes