Goed om te horen!!
Ieuw, 't zijn net van die chocolade malteser bolletjes
Ik vind kip in pasta vies en er eigenlijk niet thuishoren
Mijn vriend heeft dit ook! Hij zou het niet doen omdat het mij een minder groot succes lijkt, maar ik ben wel een beetje veranderd door hem. Ook precies zoiets als later gezegd werd, vind hij dat het niet betekend dat je vaste relatie en gevoelens daarin veranderd zijn. Is nog wel echt beetje taboe heb ik het idee
ik lees/kijk geen blogs/vlogs en ken ook bijna geen bloggers/vloggers/influencers, ik heb nog nooit in het beutyblogtopic gekeken zelfs
ik weet weinig tot niks van huidverzorging/make-up. ik gebruik geen crèmes, micellair water (de fuck is dat?), anti rimpel/aging/puisten crème of andere meuk op mijn gezicht
ik doe weinig aan mijn wenkbrauwen, eens in de 3 maanden wax ik zelf wat haartjes weg maar thatâs it
soms gebruik ik mascara en heel soms ga ik (voor mijn doen) all-out met make-up, dat wil zeggen een beetje contour spul (ik weet niet eens hoe het heet maar maak met een kwast een bruine vlek op mn wang lol) en daarboven wat highligter maar ik heb dat echt pas een halfjaar geleden van vriendinnen geleerd
Ja nog heel erg taboe inderdaad! Wel goed om te horen dat er anderen ook zo over denken. En het gaat natuurlijk niet over een vaste affaire ofzo maar gewoon een avondje lol hebben op dat gebied of een eeuwige crush oid!
Behalve het eerste punt is het alsof je mij beschrijft!
Ik weet alleen hoe mascara werkt en kan lippenstift opdoen zonder eruit te zien als een clown. Maar ik weet voor de rest echt helemaal niks van die zaken. Ik moest een keer hard lachen toen iemand sâ ochtends op een festival vroeg of ik mijn mascara nog ophad omdat ik lange donkere wimpers heb. Ik had er nooit bij stil gestaan dat sommige mensen lichte wimpers van nature hebben.
Ik vind het niet erg als mensen mijn onderbroek zien tijdens het fietsen.
Vandaag heb ik een zwierige jurk aan naar mijn werk, en mijn collega zei âje bent zeker met de bus, met je mooie jurk?â dus ik antwoordde dat ik met de fiets was. Het boeit me echt niet als mensen dat per ongeluk zien en snap ook niet waarom âiedereenâ zich daar zo druk over maakt vaak.
Dus dit is mijn impopulaire mening
Hmmm dat mensen mân onderbroek zouden zien boeit mij ook niet mega veel, niet heel anders dan een bikinibroek. Maar denk dat veel mensen de opmerkingen/blikken die je dan van mannen soms krijgt vervelend vinden.
Misschien wel ja. Ook dat boeit me niet zo geloof ik. Als zij blij worden van een driehoekje stof, gefeliciteerd
(En ook voor @Sabr) Maar vind je naaktheid dan per se pervers? Want ik vind het echt niet normaal als ouders je vragen: âOf je nog geneukt hebt.â maar naakt zijn en naaktheid heeft i.m.o. echt niet per se iets met seks te maken. Hoewel het naar mijn mening wel zijn tijd en zijn plaats heeft. Ik vind het ongepaster om in een te bloot jurkje bij mijn familie te zitten dan dat mijn moeder bijv. iets pakt uit de badkamer terwijl ik sta te douchen. Dat laatste vind ik eigenlijk heel normaal/zo ben ik dan weer opgevoed.
En dan afstand nemen door een nieuw baasje te zoeken of naar het asiel te brengen en niet zomaar ergens achter laten. Ik word er ook echt super boos van.
No problem, ik was gewoon benieuwd!
Hahaha, alsof dat ook de enige manier zou zijn om dat te laten zien.
Ik doe dat dus wel, niet meer met mijn ouders (vond ik zelf rond mn 12e oid pas beetje awkward vinden) maar met echt een aantal vriendinnen wel ! Nooit bij stilgestaan verder eigenlijk haha
Oh wow wist niet dat veel volwassenen hun ouders nog op de mond kussen?! Wordt al naar als ik dat af en toe zie op tv. Maar ik associeer op de mond kussen echt met partners/scharrels en op de wang met vrienden en familie.
Mijn ouders kussen me nog beide op de mond en dat is al jaren zo. Ik heb het ooit eens proberen aan te kaarten bij hen maar dan reageren ze super beledigd. Ik vind het tbh ook een beetje awkward/vreemd dat ik als 22jarige mijn ouders nog op de mond kus.
Het ding is dat het al mijn hele leven zo is en het zo vreemd is als ik er nu zo random mee kom âja hoi vanaf vandaag kussen we niet meer op de mondâ?
Ok weet niet zo goed wat ik nu met dit bericht wil bereiken haha
Ik vind dat er ook wel verschil zit tussen kussen op de mond. Zoân stevige kus of een voorzichtige kus dat je elkaars lippen net (getuit) raakt vind ik al twee hele verschillende dingen. Maar goed, voor mij allebei liever niet hoor.