Ik snap mensen met een rommelig huis niet als je ook een schoon opgeruimd huis kunt hebben
Ik vind die plateauzolen trend echt vreselijk
Ze verzinnen het overal op
Toen ik een jaar of 11 was zei ik heel voorzichtig tegen mijn moeder ‘mama ik wil liever geen kus meer op de mond geven, zullen we voortaan op de wang kussen?’ En dat vond ze heel schattig hoe ik dat zei (en uiteraard was dat goed)
Als jij het onprettig vindt kun je dat best aangeven, dan maar even beledigd.
Waarom is dit impopulair dan?
Ik ben gewoon subtiel begonnen met mijn wang een beetje naar ze toeduwen ipv de voorkant van mn hoofd en intussen doen we een wangkus haha
Bijna zo’n verjaardagskus. Vind ik wel oké!
Ah, ja zo kun je het ook bekijken.
Het is voor mij meer de setting waarin de naaktheid plaatsvindt. Ik ga gewoon met mijn ouders op vakantie naar het strand etc, dus met die vorm van naaktheid heb ik geen probleem. maar thuis douchen met open deuren of te pas en te onpas binnen lopen vind ik zo onprettig. Ik denk echt dat dit mijn opvoeding/cultuur is hoor, want ik ken niet zoveel mensen die dezelfde mate van ongemakkelijkheid ervaren als ik
Ik vind Mascha van Beautygloss of Vloggloss wel leuk eigenlijk. Er wordt vaak van haar gezegd dat ze wereldvreemd is en dan met spuit11 dingen komt en daar ben ik het op zich wel mee eens, maar ja ik denk dat altijd: ze deelt het toch met een goede bedoeling? Ik vind het dan niet zo erg haha
Ik vind dat verkopers in een winkel geen kauwgom zouden mogen kauwen. Vanmiddag was ik even de stad in en ik zag echt meerdere verkopers uitgebreid kauwgom staan kauwen inclusief bellen blazen. Ik zou dat niet goedkeuren als leidinggevende.
Mijn ex deed dat ook bij zijn ouders en toen wilde zijn moeder dat ook bij mij doen??? No way, José, kus mijn eigen ouders niet eens op de mond dus jullie al helemaal niet.
ALDI verkoopt geen energiedrank meer aan jongeren onder veertien jaar
Goed begin maar ze hadden er van mij 18 van mogen maken.
Ik vind 69 echt niks aan
Dit dacht ik van de week ook voor het eerst dus ik ga vanaf nu care hebben!
ik ook, vraag ook soms letterlijk “zullen we seksen?”
Ik ook hoor, zeg het ook altijd! Alle andere variaties vind ik zo oubollig of juist weer een beetje grof seksen klinkt juist wel leuk en gezellig vind ik haha
Ja same! Alsof het iets heel vies is
Ik las dit alsof de moeder José heet
Ja neuken klinkt echt goor.
Zelf zeg ik altijd seksen haha, alhoewel ik dat ook best kinderachtig vind, maar ja, bij gebrek aan beter.
Ik zeg ook wel eens in the heat of the moment ‘neuk me’ oid maar nu ik het typ vind ik het al ongemakkelijk hahahaha
Haha, maar alleen als we echt op die manier in het moment zitten hoor, anders kan het nogal misplaatst klinken denk ik.