Ik zeg dit echt heel vaak maar ik houd wel van kletsen tijdens de seks. Ik vind het woord ākutjeā ook echt gĆŖnant maar in bed wel sexy of zo?
PS āSlipjeā is nooit sexy. Nooit.
Ik zeg dit echt heel vaak maar ik houd wel van kletsen tijdens de seks. Ik vind het woord ākutjeā ook echt gĆŖnant maar in bed wel sexy of zo?
PS āSlipjeā is nooit sexy. Nooit.
Ik heb die en het rouw topic op negeer gezet. Wordt daar echt niet vrolijk van nee
Ik vermijd hem als de pest, vind het zoān lastig en confronterend topic
Ik denk dat het de mensen die het voor jou moeten regelen wel makkelijker maakt. Zelf merk je er toch niets meer van en ook als je iemand gaat condoleren op een condoleance doe je dat niet voor de overledene maar voor de nabestaande(n).
Als het je niet uitmaakt en je daarom er niet over wil nadenken vind ik dat je dat ook kenbaar moet maken, dat maakt het je nabestaanden makkelijker.
Nou ja, het kan in feite ieder moment afgelopen zijn.
Oh shit sorry ik zie nu in welk topic ik het zei. Was niet zo gepast. Wil je dat ik het weghaal @voortaan
Ik vind het awkward als mensen hun ouders 3 zoenen geven. Voelt zo afstandelijk.
Ik wil geen Primark in Utrecht hebben.
Dat is dan mijn onpopulaire mening, dat ik dat niet eng of erg vind om mee bezig te zijn.
Ik ben toch altijd āblijā(is niet echt het juiste woord) geweest dat mijn moeder bepaalde dingen altijd al gezegd heeft. Mijn moeder overleedt heel plotseling toen ik 18 was en daardoor hoefde ik over sommige dingen niet na te denken.
Eens. Wat erg van je moeder!
Ik heb zoān boekje ingevuld van mijn uitvaartmaatschappij. Ik heb vrij jong mijn vriend verloren, ik moest de hele uitvaart regelen en het enige dat ik wist was dat hij een crematie wilde. Daarom wil ik niet dat mijn nabestaanden voor dat soort vragen staan. Oke ik hoop nog lang te leven maar mijn ervaring was dus helaas dat het heel anders kan lopen, je weet het niet.
er komt zo veel bij kijken idd. Goed dat je al dingen hebt aangegeven. Je weet het nooit. Je hoopt natuurlijk dat het niet nodig gaat zijn, maar toch is het belangrijk om erover na te denken.
Is het ook. Voor mij altijd een beetje een pijnlijke reminder van de relatie die ik nu met ze heb. Maar hoef ook geen geforceerde knuffel
He, waarom? Omdat het spannende privƩ er dan af is ofzo?
Volgens mij op dit forum een onpopulaire mening: ik zou eerder huilen als er in een film een mens doodgaat dan wanneer er een dier doodgaat
Ja ik ben hier nog veel makkelijker in. Douchen met het raam open enzo, halfnaakt koken/thee maken/afwassen in de keuken ookal hebben een inkijk van de huizen hierachter. Dank denk ik ja als jij de beste tien minuten van je leven kunt hebben door mijn slappe hangtieten echt ga je gang. Boeit me echt niet als iemand me naakt ziet ookal zou het een oude viezerik zijn.
Haha ja ik ben het ook echt vaak met jou eens! Jij was armadillo toch? (zo ja, wil je dat ik dit weghaal?) Volgens mij had ik dat op een oude forum ook een keer tegen je gezegd
En vind je mensen die heel open zijn over seks op het forum ook heel erg saai? met mijn vriendinnen heb ik in mān leven helaas enkele keren heel beschaafd iets daarover gehad in zeker 12 jaar dat we elkaar kennen Dat kwam alleen door een dildoparty. Vind het vervelend als mensen daar heel gesloten over zijn. Met de nadruk op heel gesloten. Gahh
Haha ah zo! Ja ik snap je.
Ik vind Friends niet leuk.