Dit!
ik zat laatst bij de dierenarts en daar was iemand met een kitten die nog nooit bij de dierenarts was geweest etc niet zindelijk was. En ze had hem zo opgehaald uit een nest.
Ik heb echt een hekel aan quotes en dan niet die met een Xenos-vibe, maar juist die heeele diepzinnige van âgenialeâ personen. Mensen halen daar levenswijsheden uit en pleuren het op social media. Als je echt zo in je basis wil leven in het hier en nu hoef je niet op instagram elke dag een inspirerende foto + quote te plaatsen.
Ik vind mensen die hun goede daden (dier opvangen etc) op social media delen meteen een stuk minder oprecht. Alsof het meer gaat om âkijk mij eens goed doen voor de wereldâ ipv de situatie waar ze zich voor inzetten.
Hahaha dit is echt gouden materiaal⊠Wat een onbaatzuchtig persoon zeg
Als dit lulverhaal al geen afknapper was, dan is zân zinsopbouw dat welđ„
Ook echt die vraag over je weekend zodat hij over zijn eigen weekend kan vertellen haha
Zitten helpen heb, waaauw
Ook zwembadjes
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar ik houd niet van huisdieren.
Ik vind het heerlijk dat het morgen koeler wordt. 25+ is echt niet aan mij besteed.
Hahaha wat erg dit, gelukkig ben je niet met hem op date gegaan, dan had je vast de hele tijd dit soort verhalen moeten aanhoren. Doet me denken aan een vroegere huisgenoot van me, die was ook zo. Ze had een keer een album met iets van 10 fotoâs op Facebook geplaatst van hoe ze een bij âreddeâ die ergens in was gevallen ofzo, hahaha
Ooh die is wel heel erg ja! Afknapper!
Ja, en houd er ook niet van als ze dan zo aan je komen snuffelen of je hand komen likken (in het geval van een hond) en dat mensen het dan raar vinden dat je dat vies vindt.
âHahaha ze doet niks!â
Nee, ze gaat alleen vér over mijn grenzen
Ik heb zelf ook een hond, maar hou haar juist bij mensen uit de buurt als we samen lopen, omdat ze dit dus doet, en ik weet dat veel mensen het niet fijn vinden. Snap ook niet waarom mensen meteen doen alsof je de hond hebt neergestoken, als je niet wilt dat een vreemde hond je hand likt.
Ja! Was zo blij dat het vanochtend best fris is
Ja, laten we er vooral ook niet op wachten tot ze wel wat doet. Heb hier altijd zon hekel aan. Ik heb zelf een hond en ben verder echt een luverr van honden, maar als iemand er bang van is moet je m gewoon vast doen. Je hond heeft niet een soort recht waardoor ie anderen mag lastigvallen en overal los moet lopen. Vaak ben ik er zelf namelijk helemaal niet zo vertrouwd op dat ze echt niks doen.
ik heb tot nu toe echt nog 0 negatieve ervaringen op marktplaats gehad
integendeel juist, alles is altijd gewoon heel fijn en eerlijk verlopen dat ik altijd achteraf altijd dacht/denk âoh man heerlijk, zoân websiteâ haha
Laatst lag er iemand in het park op het kleine honden losloopveldje te zonnebaden. Ze werd helemaal pissig toen mijn hond haar kwam besnuffelen. Op zoân moment doe ik hem echt niet vast omdat zij bang is. Moet ze maar op het normale grote veld gaan liggen hoor.