Impopulaire meningen

En drollen. Hmmmmm lekker.

Hahaha ja tuurlijk! Lijkt me ook geen ideale plek om te gaan liggen als je geen behoefte aan besnuffeling hebt:p

2 likes

Ja, ik ken ook zo’n chick die onder haar Insta foto’s altijd hele epistels post over lekker in je eigen flow zitten en verliefd worden op jezelf en weet ik wat, rot op met je wijze woorden.

7 likes

Haha gadver lig je daar tussen alle hondenscheit, dit is echt heel vies

2 likes

Huh… dat is in mijn ogen wel echt de tegenovergestelde wereld!:thinking::thinking:

1 like

Ik vind de trein de perfecte plek om m’n nagellak bij te werken

9 likes

Toen ik de Sagrada Familia in het echt zag, vond ik het oprecht afzichtelijk

9 likes

Ik vond het Holocaustmonument in Berlijn helemaal niet zo indrukwekkend in vergelijking met afbeeldingen online etc. En dat vind ik jammer omdat zo’n ingrijpende gebeurtenis uit het verleden eigenlijk iets is om echt bij stil te staan en dat zou kunst juist moeten doen.

4 likes

ik ook!!! mijn vriendje vindt het het lelijkste aan mij (keer gevraagd lol) dus nu show ik m steeds foto’s ervan en ook die onbewerkte verkoopplaatjes. volgens mij issie t wel meer gaan waarderen

4 likes

Ik ook! Zag ooit eens zo’n quote dat het tijgerstrepen zijn en nu zie ik ze ook zo.

3 likes

Ik vind striae ook totaaaal niet erg. Nee ik vind genoeg stom aan mezelf maar striae vind ik echt gewoon iets dat bij het lichaam hoort <3

Rimpels ook trouwens! Wat is er in hemelsnaam mis met rimpels?

5 likes

Ik ook. Ik lak altijd op het balkon als ik naar mijn vriend reis. Krijg regelmatig complimenten van een conducteur over de kleur :thumbsup:

Jij gaat mijn benen echt fantastisch vinden.

4 likes

Ik vind het stom en respectloos (of zoals Fabiola zou zeggen: disrespectloos) als mensen daar hele fotoshoots gaan houden.

4 likes

Nee. Of lekker allebei #mijnhamster

1 like

Dit. Wij waren twee jaar geleden in Dachau, daar heeft mijn opa op zijn 15e gezeten (hij had gelogen dat hij 16 was, want als je jonger was dan werd je dood gemaakt). Wij liepen daar dus best emotioneel rond, mijn vader (opa van zijn kant) was echt gebroken. Zijn er van die gekken die lekker selfies gaan staan maken in de gaskamers. Er is daar ook een nogal bekend hek dat sinds de bevrijding nooit meer gesloten is geweest. Het was alleen dicht toen het kamp in gebruik was. Gingen mensen dat hek dicht doen voor de foto. Terwijl er heeeeel duidelijke borden hingen dat je er niet aan mocht komen.
Dat voelde ik echt in mijn hart.

7 likes

Oh jeetje, wat ontzettend naar kunnen mensen zijn :frowning:

1 like

Hier is een kunstproject over geweest, Yolocaust heet het. Die kunstenaar heeft dan foto’s van mensen die zulke selfies maken gefotoshopt over foto’s van de holocaust. Ik weet niet of je het wil zien, want het is best heftig, maar misschien goed om te weten dat je duidelijk niet alleen staat in deze ergernis!

19 likes

Ik vind Nederlandse films en series leuk.
Niet van die foute shit maar een beetje die “kunst films” en misdaad series.

Als mensen het dan over Amerikaanse acteurs hebben denk ik altijd… wie? Mja ik ben soieso niet goed met namen.

Ohja en ik haat Ali b.

6 likes

Wow, hoe verzin je het? In Auswitz was ik mee met een Poolse rondleiding en een gezinnetje ging ook allemaal jolige foto’s maken daar. Vond het zo gek dat Polen het ook deden, omdat de oorlog daar nog zo voelbaar is.
Ga je dan thuis leuk je vrolijke foto’s van het concentratiekamp terugkijken of zo? Echt onbegrijpelijk.

2 likes