Ja de meeste mensen daar werden ook snel terug geroepen, maar het was zo bizar! Ben benieuwd naar dat project, binnenkort eens kijken (niet vandaag ben een beetje ziek en dan kan ik niet zoveel hebben haha)
Ja echt he! Dat wil je toch niet op je timeline ofzo? Dat je vrolijk staat te zwaaien in een gaskamer. Ik snap het in ieder geval niet.
Ja dit was zo goed! Die mensen werden ook op zijn website geplaatst en konden er pas worden afgehaald wanneer ze een mail stuurden naar een bepaald e-mail adres. Hopelijk hebben ze er van geleerd.
Ja, ik zag op zijn website dat alle mensen op de foto’s uiteindelijk hebben gereageerd! Hoop het ook inderdaad.
Welke films dan??
Ehm deze bijvoorbeeld.
Eigenlijkk alle films van one night stand.
En prins lof prins.
Haha jaa er zijn er heel veel. Er was ook nog iets anders op npo telefilm ofzo heet het daar staan ook goede tussen.
Ik ken zo niet echt de namen uit mn hoofd. Wil je even een schreenshot sturen haha misschien herken ik iets.
Omg dr zijn zoveel nieuwe.
Sws de leerling die moet ik zelf ook nog zien.
Ketamine , ramenlapper met hoogte vrees ( heel lief haha), alex in Amsterdam, en geen koningen in ons bloed.
Dat zijn degene die ik heel leuk vond. Maar ze zijn allemaal wel leuk eigenlijk.
Ahw het is geen docu haha maar een film. Heel zoetsappig.
Ik interesseer me totaal niet voor Monica Geuze en haar baby, schijnt ook nogal impopulair te zijn gezien ik om me heen al dagen niks anders hoor. Fijn dat ze een kindje heeft en er blij mee is, maar hoeft echt niet het gesprek van de dag te zijn.
Haha dan zit je hier verkeerd
Edit: dit is niet eens het Youtubers topic. Goeie mod ben ik. Doei!
Ah je hebt gelijk, ik dacht dat het ook van concentratiekampen enzo was, goed dat je het zegt! Maar hoe dan ook vind ik het nogal apart om een oorlogsmonument te gebruiken als decor voor een selfie om aan je sociale media-vriendjes te tonen hoe leuk en grappig je wel niet bent.
Edit: Maar het lijkt op die foto’s toch helemaal niet alsof die mensen daar echt waren (op graven etc.)? Het is duidelijk fotoshop, en meer gericht op de implicatie van de oorspronkelijke foto. Of bedoelde je dat niet?
Ik vind juist dat de gephotoshopte foto’s heel goed de absurditeit aantonen van zulke selfies. Het geeft de context die sommige mensen lijken te vergeten.
Het is namelijk geen decor, het is een herinnering aan een stuk geschiedenis. En daarom vind ik het eigenlijk wel een sterk project.
Heb ik ook hoor. Zeker wanneer het die pleuriscollega is die alleen maar aan t mekkeren was dat het hier heel slecht ging worden en dat zij tenminste wel naar de zon ging.
Ik moest ook wel even gniffelen toen een collega gister zei dat hij dinsdag gaat vliegen naar Madeira en het daar nu 17/19 graden is. Karma. Moet je maar aardiger zijn.
Ik zou willen dat ik naar een land ging waar het 17 graden was man man man ga weg met je kutzon en je hittegolf, ik wil mijn zwarte truien en laarsjes aan en gewoon drie stappen kunnen zetten zonder nek- en tietzweet te voelen stromen
Ooh dat gaat er vredig aan toe, stelletje heethoofden
Maar voor mij hoeft die hitte ook niet, ik gedij toch het beste bij een temp tussen 15-20 graden.
Nou ze heeft wel een punt. We wonen ook godverredomme niet in Tunesië.
Leuk.om als collega te hebben!
Wat een geniale site. Ik heb ook een hekel aan hoge temperaturen en helemaal nu ik hoogzwanger ben en dikke polsen en enkels heb.
Ik zit het maar uit en probeer niet te klagen, maar als ik dan zo’n weerman op tv hoor zeggen dat hij hoopt dat we een hitterecord krijgen (van 40 graden), heb ik wel zin om mijn slippers naar de tv te gooien. Idioot. 40 graden, hou op hoor.
Geef mij maar sneeuw.