Volgens mij vind je het zelf ook irritant als mensen doe maar rustig tegen je zeggen dus doe maar niet.
haha herkenbar! ik ga nu trouwens ook rustig op mn koele slaapkamer zitten met alles potdicht en netflix aan hoor. moet het een beetje leuk houden voor jezelf
Ik ben echt zo blij dat ik tijdens die hitte werk want idd airco (thuis wordt het altijd >29)
Ik zit nu met 36 graden in Sevilla maar het is gewoon heel erg aanpassen. Siësta houden, airco, kalm aan doen en om 20:00 uur eens naar buiten. Jammer dat het Nederlandse leven daar niet op ingericht wordt met zulke temperaturen want dat zou zoveel schelen denk ik.
Ik vind t overdag nog niet eens zo erg. Maar dat ik nu s nachts niet in mn dekbed kan rollen met mijn favoriete pyjama aan daar baal ik meer van. We liggen nu onder zo’n losse hoes, juk.
Ik vind gin-tonic niet echt lekker en al helemaal niet het geld waard
Dat lijkt mij dus ook echt heel leuk! Shoppen voor anderen vind ik sowieso leuker dan voor mezelf.
Ik vind dat mensen met een saaie kledingstijl minder moeten winkelen. Moeten we echt het milieu opofferen en arme mensen uitbuiten voor iemand die er gewoontjes uitziet maar wel een kledingkast heeft die ontploft?
(Ik reken mezelf hier trouwens ook onder, basic bitch represent)
Totaaaal niet subjectief natuurlijk kuch kuch haha daarom plaats ik het ook hier, er mag je omg’t worden
In de meeste gevallen is het ook echt het geld niet waard. Ik was laatst in een cocktailbar aan de praat geraakt met de bartender (die zijn job echt heel serieus nam haha) die zei dat enorm veel gins aangelengd worden met vanalles en nog wat, dat de meeste botanicals alleen maar bestaan om fancy te doen en de prijs duurder te kunnen maken etc.
(Nu, zelf vind ik het wel lekker, maar sindsdien maak ik ze alleen nog zelf. Veel goedkoper)
Hahahah ik vind hem ook vreeeselijk! Met z’n kutterige emo programma’s bah.
Wat zijn botanicals? En wordt de gin dan aangelengd tijdens het destilleren of stoken of door degene die de gin schenkt?
Ik irriteer me zooo vaak aan mensen die te veel aandacht aan instagram besteden. Ik vind dat zó stom. Echt wat boeit het nou dat die ene foto niet helemaal in je feed () past, of dat je de juiste filter niet kunt vinden. Het is toch gewoon leuk om leuke, spontane kiekjes te delen? Ik walg van dat geforceerde, bah!
Ja dit echt. Eerst zag ik het vooral bij influencers, maar nu beginnen vriendinnen van me ook al te zeuren dat dat niet in hun feed past . Ik zie liever een super leuke spontane foto dan zo’n op en top Facetune bewerkte foto met 348 filters en 9 bewerking programma’s er overheen…
Preach girl!!
Ja ik snap dit ook niet! Ik heb er echt nog noooit op gelet of foto’s in iemands feed bij elkaar passen, wat boeit het
Botanicals zijn de kruiden/specerijen die vaak in een glas gin tonic zitten, meestal zijn ze compleet overbodig. En bij het distilleren/stoken ja, al weet ik er de details niet van. Hij was bijvoorbeeld echt niet te spreken over Hendricks Gin (aangelengd met komkommerextract zo blijkt) terwijl dat volgens iedereen toch een van de betere gins zou zijn.
I[quote=“eefjewentelteefje, post:842, topic:904, full:true”]
Ik irriteer me zooo vaak aan mensen die te veel aandacht aan instagram besteden. Ik vind dat zó stom. Echt wat boeit het nou dat die ene foto niet helemaal in je feed () past, of dat je de juiste filter niet kunt vinden. Het is toch gewoon leuk om leuke, spontane kiekjes te delen? Ik walg van dat geforceerde, bah!
[/quote]
Ik voel me best wel aangesproken
Mijn Instagram mag enkel hoge kwaliteit foto’s hebben, zodat ik de enige in mijn omgeving ben die eruit steekt en zodat (graffiti)schrijvers sneller hun nummers naar mij sturen. Zo heb ik al een paar crews en mensen waar ik exclusief voor mag spotten. Maar dat ligt natuurlijk wat anders dan iemand zijn privéinstagram, dat mag wat mij betreft gewoon spontaan ja.
Oja en ik bewerk mijn foto’s niet eens. Natural en in 1 keer schieten is de key.
Nouja @eefjewentelteefje ik heb je quote gewoon verneukt. Dan maar zo
Ik snap die obessie met weer dus echt niet, zowel niet voor warm weer als voor kou. Maar goed ik heb ook makkelijk praten want ik heb er niet zo veel last van, toch denk ik wel: je kunt er niets aan doen, maak er het beste van. Beetje klagen ok, maar het lijkt me echt vervelend als je zo gefrustreerd bent als die mensen daar. Krijg je het alleen maar warmer van zou je zeggen. (Maar goed, makkelijk praten dus.)
Ik snap t op zich wel. Ik kan door warmte echt ongelofelijk beroerd worden. Migraine etc. Dus raak dan ook gefrustreerd als mijn collega’s de airco uitzetten want ja beetje koud, en zomer moet je vieren. Dan kan ik soms ook zo reageren tegen ze.
Ja helemaal mee eens. Mijn zus doet dat ook tegenwoordig ik vind het zulk zelftevreden en zelfobsessief gedrag. Vooral omdat het altijd een foto is waar zij prachtig op staat, maakt niet eens uit of de andere mensen ook een beetje flatteus eruit zien.
Ontzettend veel stories ook met van die achterlijke boomerangs waar zij en haar vriendinnen kusmondjes en van die kleine tongetjes uitsteken, het ziet er zo vreselijk stupide uit. Zouden ze dat zelf echt niet doorhebben? Christus het is echt te achterlijk en oppervlakkig voor woorden.
(Wauw frustraties. Verder houd ik erg veel van haar maar dit vind ik zo jammer)