of sites met schreeuwende koppen dat het MOOI weer wordt. Mooi weer? Ik bepaal zelf wel wat mooi weer is. Echt die collectieve blijheid bij 30 graden, ga weg.
Ik weet ook nooit goed wat ik moet antwoorden als mensen zeggen ‘lekker weertje hè.’ Want ik vind het niet lekker.
Tegen regen, kou etc kan ik me kleden, maar tegen warmte niet, want ik ga er niet halfnaakt bij lopen (en al deed ik het, dan nog is het warm).
Meestal lach ik dan maar een beetje flauwtjes.
Of als mensen hysterisch worden van de eerste zonnestralen in de lente en dan meteen buiten willen gaan eten. Ik haat buiten eten, ik moet altijd rekening houden met insecten en vogelpoep op tuinmeubelen, ik wil gewoon binnen eten.
Met deze temperaturen heb ik het liefst alle rolluiken dicht zodat het koel blijft binnen, koud drinken binnen handbereik en Netflix aan. #vampier
Dit allemaal precies. En al helemaal dat buiten eten. Flikker op met je buiten eten.
Hahaha ik vind het wel fijn dat we hier lekker collectief zitten te haten op de warmte
Omdat de meeste mensen op vakantie gaan naar een warm land in de zomer omdat Nederland nou niet fantischt is qua weer over het algemeen.
Dus dat het nu weggegooid geld is. Als dat de reden was voor de vakantie.
Ik zou zelf ook heeeeel graag met hem willen ruilen. 40 graden. In m’n werkweekend voorspeld. Op een plek waar geen ramen open kunnen. In een donker uniform.
Het is toch sowieso geen weggegooid geld, omdat je lekker in een andere omgeving zit. En misschien gaan die mensen er dan ook nog eens op uit om wat meer te zien van het land waar ze zijn.
Ik overweeg tijdens te warme dagen over te werken. Hier is airco.
Maar voor iedereen die de warmte haat maakt het ook effe geen reet uit of het 36 of 42 graden wordt. Het punt blijft hetzelfde: veel te warm.
Volgens mij vind je het zelf ook irritant als mensen doe maar rustig tegen je zeggen dus doe maar niet.
haha herkenbar! ik ga nu trouwens ook rustig op mn koele slaapkamer zitten met alles potdicht en netflix aan hoor. moet het een beetje leuk houden voor jezelf
Ik ben echt zo blij dat ik tijdens die hitte werk want idd airco (thuis wordt het altijd >29)
Ik zit nu met 36 graden in Sevilla maar het is gewoon heel erg aanpassen. Siësta houden, airco, kalm aan doen en om 20:00 uur eens naar buiten. Jammer dat het Nederlandse leven daar niet op ingericht wordt met zulke temperaturen want dat zou zoveel schelen denk ik.
Ik vind t overdag nog niet eens zo erg. Maar dat ik nu s nachts niet in mn dekbed kan rollen met mijn favoriete pyjama aan daar baal ik meer van. We liggen nu onder zo’n losse hoes, juk.
Ik vind gin-tonic niet echt lekker en al helemaal niet het geld waard
Dat lijkt mij dus ook echt heel leuk! Shoppen voor anderen vind ik sowieso leuker dan voor mezelf.
Ik vind dat mensen met een saaie kledingstijl minder moeten winkelen. Moeten we echt het milieu opofferen en arme mensen uitbuiten voor iemand die er gewoontjes uitziet maar wel een kledingkast heeft die ontploft?
(Ik reken mezelf hier trouwens ook onder, basic bitch represent)
Totaaaal niet subjectief natuurlijk kuch kuch haha daarom plaats ik het ook hier, er mag je omg’t worden
In de meeste gevallen is het ook echt het geld niet waard. Ik was laatst in een cocktailbar aan de praat geraakt met de bartender (die zijn job echt heel serieus nam haha) die zei dat enorm veel gins aangelengd worden met vanalles en nog wat, dat de meeste botanicals alleen maar bestaan om fancy te doen en de prijs duurder te kunnen maken etc.
(Nu, zelf vind ik het wel lekker, maar sindsdien maak ik ze alleen nog zelf. Veel goedkoper)
Hahahah ik vind hem ook vreeeselijk! Met z’n kutterige emo programma’s bah.
Wat zijn botanicals? En wordt de gin dan aangelengd tijdens het destilleren of stoken of door degene die de gin schenkt?