Ik irriteer me zooo vaak aan mensen die te veel aandacht aan instagram besteden. Ik vind dat zó stom. Echt wat boeit het nou dat die ene foto niet helemaal in je feed () past, of dat je de juiste filter niet kunt vinden. Het is toch gewoon leuk om leuke, spontane kiekjes te delen? Ik walg van dat geforceerde, bah!
Ja dit echt. Eerst zag ik het vooral bij influencers, maar nu beginnen vriendinnen van me ook al te zeuren dat dat niet in hun feed past . Ik zie liever een super leuke spontane foto dan zo’n op en top Facetune bewerkte foto met 348 filters en 9 bewerking programma’s er overheen…
Preach girl!!
Ja ik snap dit ook niet! Ik heb er echt nog noooit op gelet of foto’s in iemands feed bij elkaar passen, wat boeit het
Botanicals zijn de kruiden/specerijen die vaak in een glas gin tonic zitten, meestal zijn ze compleet overbodig. En bij het distilleren/stoken ja, al weet ik er de details niet van. Hij was bijvoorbeeld echt niet te spreken over Hendricks Gin (aangelengd met komkommerextract zo blijkt) terwijl dat volgens iedereen toch een van de betere gins zou zijn.
I[quote=“eefjewentelteefje, post:842, topic:904, full:true”]
Ik irriteer me zooo vaak aan mensen die te veel aandacht aan instagram besteden. Ik vind dat zó stom. Echt wat boeit het nou dat die ene foto niet helemaal in je feed () past, of dat je de juiste filter niet kunt vinden. Het is toch gewoon leuk om leuke, spontane kiekjes te delen? Ik walg van dat geforceerde, bah!
[/quote]
Ik voel me best wel aangesproken
Mijn Instagram mag enkel hoge kwaliteit foto’s hebben, zodat ik de enige in mijn omgeving ben die eruit steekt en zodat (graffiti)schrijvers sneller hun nummers naar mij sturen. Zo heb ik al een paar crews en mensen waar ik exclusief voor mag spotten. Maar dat ligt natuurlijk wat anders dan iemand zijn privéinstagram, dat mag wat mij betreft gewoon spontaan ja.
Oja en ik bewerk mijn foto’s niet eens. Natural en in 1 keer schieten is de key.
Nouja @eefjewentelteefje ik heb je quote gewoon verneukt. Dan maar zo
Ik snap die obessie met weer dus echt niet, zowel niet voor warm weer als voor kou. Maar goed ik heb ook makkelijk praten want ik heb er niet zo veel last van, toch denk ik wel: je kunt er niets aan doen, maak er het beste van. Beetje klagen ok, maar het lijkt me echt vervelend als je zo gefrustreerd bent als die mensen daar. Krijg je het alleen maar warmer van zou je zeggen. (Maar goed, makkelijk praten dus.)
Ik snap t op zich wel. Ik kan door warmte echt ongelofelijk beroerd worden. Migraine etc. Dus raak dan ook gefrustreerd als mijn collega’s de airco uitzetten want ja beetje koud, en zomer moet je vieren. Dan kan ik soms ook zo reageren tegen ze.
Ja helemaal mee eens. Mijn zus doet dat ook tegenwoordig ik vind het zulk zelftevreden en zelfobsessief gedrag. Vooral omdat het altijd een foto is waar zij prachtig op staat, maakt niet eens uit of de andere mensen ook een beetje flatteus eruit zien.
Ontzettend veel stories ook met van die achterlijke boomerangs waar zij en haar vriendinnen kusmondjes en van die kleine tongetjes uitsteken, het ziet er zo vreselijk stupide uit. Zouden ze dat zelf echt niet doorhebben? Christus het is echt te achterlijk en oppervlakkig voor woorden.
(Wauw frustraties. Verder houd ik erg veel van haar maar dit vind ik zo jammer)
Ik vind die ‘in my feelings’ challenge met dat dansje voor een rijdende auto op instagram zo vreselijk. Vroeger had je ten minste nog die cinnamon challenge en andere leukere hypes dan de geforceerde video’s van nu, of ben ik oud aan het worden?
Dan ben ik helemaal oud, want ik vond ook die cinnamon challenge stom pubergedrag.
Ik vind het wel grappig vooral als het misgaat .
Ik ben altijd verbaasd als ik hoor dat mensen nu nog Orange Is The New Black kijken en helemaal up to date zijn. Ik weet nog toen net seizoen 1 uit was, ik vond dat echt geweldig, was ook echt een hype. Maar daarna werd het echt kut dus ben snel afgehaakt. Maar blijkbaar is dat nog steeds een ding, seizoen 6 alweer??? Is Piper nog steeds niet uit de bak???
Volgens mij speelt elk seizoen over een aantal dagen/weken.
Volgens mij is het inderdaad redelijk ‘realtime’ altijd zoals het uitgezonden wordt, niet zoals in andere serie’s “3 jaar later” midden in een seizoen, dus dan is het wel logisch dat het zo uitgesmeerd kan worden.
Ik vind het nog steeds leuk, kan niet wachten op dit seizoen vrijdag
Volgens mij was er iets gebeurd waardoor ze langer terug de bak in moest. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik alles weer een beetje kwijt ben dus moet even een recap kijken.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb eigenlijk niet zo veel last van het weer. Het blijft best wel koel bij mij binnen en ik kan gewoon elke avond onder mijn dekbed slapen.
En verder vind ik het wel lekker. Ik vind het wel echt rot voor iedereen die er zo’n last van heeft. Maar ik hou van deze zomer.
Same hier hoor! Elke dag voelt als vakantiedag, 's avonds laat nog lekker op het terras zitten of naar het strandje, heeerlijk! Enige vervelende vind ik dat hardlopen overdag niet te doen is maarja, dan maar vroeg of laat of iets minder
Ik ook. Love it! Eindelijk een zomer waardige zomer.
Ik vond niet alle seizoenen leuk, maar heb wel weer zin in het nieuwe seizoen. De trailer vond ik best veelbelovend!