Impopulaire meningen

Nou vind dat ik best stemrecht verdien maar mn scooter en ik zijn echt onafscheidelijk al jaren #lazylife

3 likes

maar die mag je dan gewoon als je 17 bent hoor

2 likes

Ja doei weet je hoeveel extra fietsen dat is in dat jaar

1 like

Ik heb een vergelijkbaar idee, ik weet niet of dat wel zou werken maar ik vind het leuk om er over na te denken.

Stem idee: Iedereen in het land heeft recht op een stem, want iedereen woont er en heeft een andere mening en uiteindelijk moeten we alles met elkaar delen ook al zijn we het niet met elkaar eens, blablabla. Sommige mensen vind ik te dom om te poepen maar goed, die hebben ook een mening en tellen ook mee. 1 stem, voor iedereen.

Maar, stel dat je meer stemmen kon verdienen? Door het doen van een stemtest, bijvoorbeeld, zodat je misschien beter ingelicht bent. Of door te testen hoe veel je van de actuele stand van zaken weet, wanneer je kunt laten zien dat je hebt onderzocht wat de policies zijn van de partij waarop je wil stemmen en wat voor invloed dat zou hebben op de samenleving.

Theoretisch gezien zouden mensen die beter voorgelicht zijn bijvoorbeeld misschien wel vijf stemmen kunnen krijgen, en het is nog steeds eerlijk, iedereen kan het verdienen, maar je moet er wel moeite voor doen.

38 likes

Sorry heb me lang ingehouden haha maar ik vind het altijd zo kut om te zien dat sommige posts maar 3 likes krijgen en andere 60 in show je outfit topic
Ja sorry nu ik het uitspreek maak IK het misschien groter ook en voelen anderen dat helemaal niet eens ofzo :(:disappointed_relieved:

Ik vind dat we als regel moeten hebben:
Iedere post liken of niet
Ik vind de verschillen zo groot ineens, meer dan ever op egf haha
Oké zeurkous uit. :black_heart:

17 likes

Outfit is imo niet echt leidend voor het aantal likes. Als dat is wat je bedoelt tenminste. Maar ach, het leven is nu eenmaal niet eerlijk :cry::geek:

Oef… maar IQ zegt niets over je mentale capaciteiten in een maatschappelijke setting.

Zoals deze droeftoeters

12 likes

Hahaha net als deze subreddit, Iamverysmart

IQ zegt lang niet alles inderdaad

2 likes

Dat is precies de reden dat ik er niet post. Ik zou het echt rot vinden als ik een halve like krijg en degene boven en onder mij >50…

When bae tells you you’re actually a birch

11 likes

Ook echt birch… Wat ben jij een berk. Weer eens wat anders dan een eikel :slight_smile:

6 likes

Ik voel me aangesproken, ik rijd al 12 jaar op mijn scooter.
Heerlijk vervoersmiddel, werk is net te ver om te fietsen en ik heb op deze manier geen auto nodig. Hou me keurig aan de verkeersregels, maar je zou eens moeten weten hoe vaak ik toch bijna wordt aangereden, uitgescholden of naar me getoeterd wordt.
Mijn impopulaire mening: scooters zijn ideaal.

4 likes

Hahaha ik denk dat alcohol of stemmen beter werkt.

3 likes

ho, blijf van mijn alcohol af

6 likes

@Watashi Daar moet vast wel een systeem om te ontwerpen zijn met gamification. Misschien begin je met een stem die 50% geldt en kun je dat opkrikken/downgraden gedurende je leven.
Tokkieacties kosten je procentjes en dingen als vrijwilligerswerk leveren je extra procenten op.

3 likes

Ik heb echt helemaal niks met cabaret. Het idee dat ik MOET lachen zorgt ervoor dat ik het vertik.

7 likes

Ik vind die fila schoenen zooo tering lelijk en ik kan me niet voorstellen dat mensen die echt uit zichzelf mooi zijn gaan vinden. Volgens mij is het meer zo van ‘ooh hippe instagram mensen lopen ermee dus het is leuk’ en dan ga je het leuk vinden omdat je het zo vaak voorbij ziet komen.

52 likes

Biologisch vlees is vervuilender dan kiloknallervlees. (Niet dat ik het daarom zou aanraden.)

2 likes

(Sorry weet niet hoe ik moet multiciteren.)

Het gaat er toch niet om dat je niet op een scooter mag rijden, het gaat erom of je op je 16e je stemrecht zou opgeven voor een gratis scooter.
(Lijkt mij alsnog geen goede methode want er zijn genoeg mensen die zich na hun 16e nog erg ontwikkelen.)

1 like

Maar als je kiest voor die scooter krijg je dan noooooooit meer stremrecht?
Vind ik ook krom