Impopulaire meningen

Eigenlijk ben ik het hier eigenlijk zo mee eens want het is gewoon mensen uitlachen, maar toch kan ik het niet helpen en vind ik het soms zo grappig.
Ik vind het wel ook wel verschil of iemand stiekem is gefilmd of dat iemand er zelf voor koos om op tv te komen eerlijk gezegd.

1 like

“Ga nou niet zo para doen, als ik sta op je Prada schoen”

  • Ali B
21 likes

Je chick trekt mij nu naar de hoeken, want ze wil mn lala groeten

9 likes

Haha, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen, maar bij hem ‘geloof’ ik het gewoon niet. Alsof hij zeg maar het kostuum van een ‘stoere man’ heeft aangetrokken, maar dat in alle opzichten niet is.

Hahaha omg ik had nooit verstaan dat ze hier dĂ­t zongen. Ik riep altijd maar wat onverstaanbaars tijdens het meezingen haha :joy::joy:

1 like

Ik vind een Amerikaans accent zooooveel mooier en aantrekkelijker dan een Brits accent. Dat vind ik echt lellik! Zo kakkineus jielgh. Uitzonderingen daargelaten, een zwaar Texaans accent klinkt ook nergens naar maar over het algemeen vind ik het echt hot. Ik vind het ook echt sexy als m’n vriend Amerikaans Engels praat. :no_mouth:

2 likes

O

M

G

1 like

Ik snap het argument ‘Ik eet zelf geen vlees, dus mijn huisdier zou dat eigenlijk ook niet moeten doen’ nooit zo goed. Ik begrijp heel goed dat er ook bij het maken van katten- en hondenvoer heel veel dierenleed komt kijken, maar dieren zoals katten eten van nature vlees en hun lichaam is ook niet gemaakt voor een plantaardig dieet.

Ik kan me goed voorstellen, @lapzwans dat het geen makkelijke keuze was om je kat toch vlees te geven als dat zo tegen je eigen principes ingaat :hearts:

Sowieso vind ik huisdieren en diervriendelijk leven een lastig dilemma! Zelf eet ik vrijwel geen vlees en vind ik dat dieren over het algemeen meer ruimte vrijheid en respect verdienen. Tegelijkertijd heb ik een kat en zou het niet bij me opkomen om haar op een plantaardig dieet te zetten. Door haar vlees te geven, houd ik grootschalig, anoniem dierenleed dus in stand, maar voorkom ik kleinschalig, concreet leed bij mijn eigen kat. En door een kat te houden in een appartement, stel ik mijn eigen verlangen naar pluizig, spinnend gezelschap boven haar instinct op buiten te jagen en in bomen te klimmen :frowning:

4 likes

Ik heb laatst wat vegan kattenvoer gegeven aan mijn katten voor tussendoor en ze vonden het iig lekker. Zou mijn katten nooit op een volledig vegan dieet zetten maar er zijn bijv. ook biologische merken. Voor 1 van mijn katten is dat helaas geen optie ivm dieetvoer maar voor de andere 2 wil ik binnenkort een pilot doen met bio en vegan voer in een verhouding van 80/20 om te kijken hoe dat gaat.

3 likes

Katten zijn ook maar gevormd naar hoe wij ze willen he. Er is echt weinig natuurlijks aan de huidige kat.

1 like

Mijn zusje heeft ze (2 paar zelfs omg) en ik krijg maar niet uitgelegd waarom ze me zo tegenstaan, maar jij verwoordt het echt precies goed

1 like

Ik vind ze echt heel tof :grimacing:

5 likes

Ditzelfde gevoel heb ik bij nog heel veel sneakers, bijvoorbeeld die nike huarache of hoe heet het ook alweer, en die nikes die er een soort van gevlochten uitzien, welke zijn dat?

Ik vind echt 80% van alle schoenen spuuglelijk :’) smaken verschillen haha

8 likes

Lekker late reactie, maar wil deze mening graag nog minder populair maken:

  1. Ik heb een hekel aan mensen die bananen en mandarijnen op kantoor eten. Ga weg, met je stink fruit.
  2. Ik doe het zelf ook en dan boeit het met niet als mensen er last van hebben.
8 likes

Ik vind die telefoonhoesjes met klepje zooo suf. Denk dan echt aan m’n oma en die heeft niet eens zo’n hoesje.

46 likes

Precies, ze zijn gewoon handig, ik heb er ook een.
Maar wel lelijk inderdaad


1 like

Ik vind telefoons met eenmiljoen barsten echt 10x suffer. En super dom.
Had je maar een fatsoenlijk hoesje met klepje moeten hebben. :smiley:

4 likes

eens, staat vaak zo streng

Omg als iemand z’n telefoon zo beweegt om het klepje dicht te maken :@ Ik weet niet heb er heftige gevoelens over. Vreselijk.

38 likes

Haha ja zo’n zwier. Het zijn ook vaak van die vrouwen die hun telefoon op een halve meter afstand houden en met 1 vinger typen.

23 likes