Ik heb dit heel erg haha. Ik heb vroeger in het buitenland gewoond en zat toen op een Britse school. Alle leraren waren echt fancy pants Britten incl accent, en dat heb ik overgenomen haha. Maar als ik dan dus een Engels woord in een Nederlandse zin moet zeggen dan heeft alleen dat Engelse woord dat accent, klinkt zo stom!
Het was niet naar jou gericht hoor! Sorry als je dat dacht
Ik heb echt een intense haat voor de muziek van Taylor Swift en Ed Sheeran.
Vind mensen die drugs gebruiken sneu, kan daar ook wel op neerkijken.
Roken is walgelijk en zou op alle openbare plekken dus ook buiten verboden moeten worden.
Ik ben pro overheidsgereguleerde geboortebeperking voor mensen die hun kids niet zelf kunnen opvoeden.
Ben het eens met je eerste en een beetje met je laatste punt.
Er zijn echt talloze mensen die volgens de huidige maatstaven te dik zijn maar desondanks kerngezond zijn met een goede bloeddruk, een perfecte conditie en gezonde gewrichten en organen maar gewoon geen maat 36 hebben.
Een gezond lichaam is velen malen waardevoller dan in de juiste maat te passen.
Mijn BMI is gezond, maar ik ben alles behalve gezond verder. Ik vreet me echt dood en beweeg nooit, Mn beste vriendin heeft een BMI dat officieel niet gezond is, maar die sport en eet veel beter dan ik en is dus ook een stuk gezonder.
Sorry als het niet duidelijk was. Maar ik bedoel inderdaad BMI versus gezondheid.
Er is met een te hoog BMI een grotere kans op bepaald ziekten maar dat betekent niet dat een te hoog BMI meteen een ongezond lichaam betekent.
nou ik ben very late to the party begonnen aan stranger things, seizoen 1 nu af
maar ik vond het, mwah? ik bedoel, ja zeker wel een leuke serie. maar zooooooo bijzonder en gaaf en vet en goed zoals iedereen overal op social media roept, nahhhh. had er daarom ook veel meer van verwacht. is gewoon een interessante serie, maar niet meer dan dat.
ze hebben wel een prijs gewonnen dus dit is vast een impopulaire mening
kan iemand mij vertellen wat de serie nou zo bijzonder of extra maakt? dan wil ik er in seizoen 2 wel extra op letten haha
Seizoen 2 is precies hetzelfde, het kabbelt maar voort. Elke aflevering lijkt hetzelfde en we krijgen nooit nieuwe informatie. Zag ook een trailer van de nieuwe serie van de makers van ST die over een ziekte waar niets over bekend is gaat of zo? HMMMMM waar kennen we dat van
het zal de oldschool vibes wel zijn, is nu toch supertrendy overal haha
nee serieus, ik wil het echt wel horen, waarom mensen het nou zo goed en extra vinden.
Oke oke, ik snap misschien een klein beetje wat je bedoelt. ik kreeg er een beetje āhome aloneā vibes bij
maar daar houdt het helaas bij op :{
Ik vind hoe ze dat jaren 80 sfeertje hebben neergezet geweldig (inclusief de muziek), maar ik denk dat deze serie leuker is om te kijken in de winter. Luvvv Jim Hopper
jawel ik luister wel naar jou want ik vind Breaking Bad ook saai
Ik merk dat vooral op fora en plekken waar veel mannen komen helaas. Een jurkje boven de knieƫn en boem de vrouw is meteen een slet.
Maar tegelijkertijd wel een sexy slanke vrouw hebben met de kledingstijl waar zij op haten, en oja niet te vergeten ze moet ook⦠Noem dat allemaal maar op, bah
Ik vind hummus vies, maar in mijn omgeving ben ik blijkbaar de enige
Hier nog een, zo smerig.
Hier nog ƩƩn die breaking bad saai vond. Ook niet alles afgekeken. Kon het niet meer aan.
Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen naar iets gaan als āAnne Frank de musicalā of Soldaat van Oranje. Heb een interne afkeer van musicals an sich, maar helemaal voor dergelijke onderwerpen. Whatās next: Auschwitz de musical?
Maak er een mooi toneelstuk van, zonder van die liedjes, het is een zwaar onderwerp en ik vind zoān musicalgedoe dat echt extreem ondermijnen.
Oh de meeste afkeurende blikken als ik een kort rokje aan heb (love korte rokjes al ben ik er vast ook al te oud voor) krijg ik eigenlijk van andere vrouwen en totaal niet van mannen. Die zeggen dan juist: waf zie je er leuk uit vandaag. Maar ondanks de haaf op korte rokjes, ik vind dat ze me supergoed staan dus ik blijf t nog wel even doen.
Ik voel me ook echt serieus gediscrimineerd eigenlijk