Prima, ga ik in de rustig aan rij. Ben ik alsnog sneller hahaha
Ik vind wimperextensions niet mooi.
Idd! Meestal nemen mensen ook echt maatje opstijgen. Misschien dat ik de subtielere niet zie
Ik vind konijnen saaie beesten, maar ik heb gemerkt dat het hier hele populaire diertjes zijn
Ik vind mensen die chocolade met munt lekker vinden maar eng
Sorry! Ik ben echt best lief hoor
Nu lijkt het net alsof een shanaya en divano (namen die toch een bepaald beeld oproepenâŠ) geen onschuldige jonkies kunnen zijn.
Heeeeeel erg eens. Ik begrijp helemaal niets van het concept. En dat mensen daar vrijwillig voor kiezen?! Hoezo wil je creperen als je ook gewoon een fijn appartementje kunt huren? Ik wil het op vakantie niet slechter hebben dan thuis
Hahaha pindakaas neem ik overal mee naartoe, ook in Nederland. Als ik geen (of slechte) pindakaas tot mijn beschikking heb, kun je beter bij mij uit de buurt blijven.
Heb zelf nooit gekampeerd en ben het binnenkort niet van plan. Maar kan me voorstellen dat je op vakantie tot rust wilt komen met net wat meer zon en natuur om je heen, maar met je vertrouwde eten en ritueeltjes. Lijkt me wel lekker rustig om niet steeds fomo te hebben. Misschien word ik oud.
Vroegah hadden onze buren van het vakantiepark altijd worst uit een blikje mee voor door de pasta. Niet eens smac! Maar echt âboterhamworstâ heette dat. Barbaars. En we zaten maar in Duitsland, haha
Neejoh, een vakantiehuisje geeft je lang niet het vrije gevoel als een tent/caravan vind ik.
Volgens mij is het eerder een impopulaire mening dat ik suuuper erg van kamperen hou haha. Hoe leuk om gewoon ergens je tent op te kunnen zetten en als je geen zin meer hebt in die plek de boel inpakken en ergens anders heen gaan. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet van grote campings hou en het liefst ga wildkamperen. Dan heb je ook niet het probleem van @grace en de openbaar toilet want die is er dan gewoon niet haha.
Precies! En inderdaad geen grote kindercampings maar kleine campinkjes met hooguit 5 andere plekken.
Ik vond onze kampeervakanties vroeger super leuk. Grote groep vrienden maken op een Nederlandse camping en daar elke dag mee tafeltennissen, kaarten en zwemmen. Af en toe een uitstapje naar een meertje of dorpje, maar voornamelijk hele dagen op de camping.
Dat is nu niet meer hoe ik op vakantie ga, mede omdat er op campings weinig mensen van mijn leeftijd staan, dus een vrienden maken zit er niet echt meer in.
Ik vind mensen die een mopshondje hebben/nemen echt domme mensen
Ik ben niet zo in zân muziek thuis, maar iedere x als ik hem voorbij zie komen moet ik automatisch denken aan Degrassi
coca cola zero is vies
Hier lijkt ie echt op dat lelijke kind van Stranger Things
Ik vind een zongebruinde huid lelijk. Ook echt zo jaren â90 om in de zon te liggen bakken. Zonnebanken begrijp ik ook echt niet.