Impopulaire meningen

Oke oke, ik snap misschien een klein beetje wat je bedoelt. ik kreeg er een beetje ‘home alone’ vibes bij

maar daar houdt het helaas bij op :{

2 likes

Ik vind hoe ze dat jaren 80 sfeertje hebben neergezet geweldig (inclusief de muziek), maar ik denk dat deze serie leuker is om te kijken in de winter. Luvvv Jim Hopper :heart:

9 likes

Ik snap de big deal ook niet. Maar ik ben blijkbaar ook de enige persoon op aarde die Breaking Bad stom vond dus luister niet naar mij.

8 likes

jawel ik luister wel naar jou want ik vind Breaking Bad ook saai

7 likes

Ik merk dat vooral op fora en plekken waar veel mannen komen helaas. Een jurkje boven de knieën en boem de vrouw is meteen een slet.

Maar tegelijkertijd wel een sexy slanke vrouw hebben met de kledingstijl waar zij op haten, en oja niet te vergeten ze moet ook… Noem dat allemaal maar op, bah

2 likes

Ik vind hummus vies, maar in mijn omgeving ben ik blijkbaar de enige

5 likes

Hier nog een, zo smerig.

1 like

Hier nog één die breaking bad saai vond. Ook niet alles afgekeken. Kon het niet meer aan.

4 likes

Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen naar iets gaan als ‘Anne Frank de musical’ of Soldaat van Oranje. Heb een interne afkeer van musicals an sich, maar helemaal voor dergelijke onderwerpen. What’s next: Auschwitz de musical?
Maak er een mooi toneelstuk van, zonder van die liedjes, het is een zwaar onderwerp en ik vind zo’n musicalgedoe dat echt extreem ondermijnen.

32 likes

Oh de meeste afkeurende blikken als ik een kort rokje aan heb (love korte rokjes al ben ik er vast ook al te oud voor) krijg ik eigenlijk van andere vrouwen en totaal niet van mannen. Die zeggen dan juist: waf zie je er leuk uit vandaag. Maar ondanks de haaf op korte rokjes, ik vind dat ze me supergoed staan dus ik blijf t nog wel even doen.

1 like

Ik voel me ook echt serieus gediscrimineerd eigenlijk

Ja dat voelde ik me ook. Maar ik/wij hebben daarnaast zoveel (onbewust) voordeel van ons uiterlijk, dat het geen discriminatie is. Neemt niet weg dat het kut is om te lezen en dat je er tegenin wil gaan, maar dat heb ik niet gedaan omdat die discussie me een goede les heeft geleerd.

2 likes

Oneens, ik vind het juist een goede manier om jongeren over de oorlog te leren en ze er in te interesseren. Ik ben alleen naar soldaat van oranje geweest en ik vond die musical een heel goed educatief element hebben. Als tieners daardoor geïnspireerd raken om over de oorlog te gaan lezen of vragen aan hun ouders/grootouders gaan stellen kan ik dat alleen maar aanmoedigen.

6 likes

Eens met @hummus. Soldaat van Oranje komt echt keihard binnen. Ik heb de grootste en stoerste mannen zien huilen. Het onderwerp oorlog en ‘Wat zou jij doen?’ wordt heel realistisch en met respect en eerbied gebracht. Absoluut geen ‘musicalgedoe’. Niemand gaat dansend de gaskamers in. Ik ga graag naar musical en toneel, en heb op het toneel geen stuk over de oorlog gezien dat mij zo raakte en aan het denken zette als Soldaat. Ik vind dat de makers echt een prestatie neerzetten en zou elke schoolklas hier naartoe sturen.

11 likes

Ik weet niet of je het hebt over ANNE in theater Amsterdam of dat er nog ergens iets over Anne Frank draait. ANNE is in ieder geval geen musical, maar een toneelvoorstelling.

1 like

Dat is al een aantal jaar geleden volgens mij, maar staat mij wel nog altijd bij XD

Ik heb echt een grafhekel aan musicals en toneel, maar vond SVO echt prachtig en zou er zo nog een keer heen willen. Helemaal eens met @Keukenkastje ook.

1 like

Ik ook maar pompoen of tomatenhummus is nog wel wat te doen

Ik haat cabaret. Ik erger me ook aan mensen die er wel om lachen en dat ik dat dan moet horen. Dan cringe ik echt in elkaar.

12 likes

Haha ik moet zo lachen om jullie accurate beschrijvingen van een bepaald type jongetje (of die 45+ kakker) hahaha. Ik zie de Scapa Sports familie al helemaal lopen :joy:

7 likes