Impopulaire meningen

Ik vind het lelijk en zo zo dom. Hoezo ga je uit vrije wil vrolijk je kans op huidkanker liggen vergroten??

10 likes

Impopulaire mening hier, maar ik vind het wel heel mooi! Alleen in de zomer durf ik zelfverzekerd zonder makeup naar mijn werk of school.

5 likes

Oh, ik vind een kleurtje juist heel mooi! Vind het er inderdaad gezond uitzien. Heb ook eindelijk echt bruine benen nu en ben er echt trots op, haha.

5 likes

ik vind dat een tattoo geen betekenis hoeft te hebben

57 likes

Dit! Of een Bink die echt geen bink is.

2 likes

Ik vind tatoeages bij mensen alleen asociaal staan als ze slecht zijn gezet. Al zit je helemaal onder of heb je je hele bovenlichaam volstaan met topless pin-ups. Allemaal prima, maar wees geen tokkie die naar een prutser gaat om geld te besparen.

13 likes

Ik vind het altijd wel iets grappig hebben als iemand een -je naam heeft en een enorm fors en breed postuur te hebben. Dat correspondeert voor mijn gevoel dan gewoon niet met de naam.

Spijker? Is dat echt?

1 like

hopelijk vindt die ooit zijn Hamer voor het leven <3

30 likes

omg ik had je like nu niet verwacht waarom ben je wakker haha @anon81733682

Haha. Ik kan niet slapen, zit nog in mijn deadline ritme. Waarom ben jij nog wakker?

Gefeliciteerd met Madonna! Voor mijn generatie 1 van de belangrijkste artiesten ever.

(Ik zet het hier, omdat het nu blijkbaar normaal is om haar te bashen en dat doet me meer dan ik ooit ga toegeven haha.)

12 likes

Jij ook gefeliciteerd met Madonna!

2 likes

Ik zie overal fans van Dr Pimplepopper (en vandaag zelfs op insta cupcakes die zogenaamd pukkels waren) maar ik kan die filmpjes echt niet zien, zo goor. :nauseated_face:

11 likes

Haha ik pakte even mijn moment <3

@vitaminwater BEDANKT!! Zo lief. Jullie ook hè! Haha.

2 likes

Ik word bang van de selfies van domien verschuuren. Een vriendin van me vindt hem er wel goed uit zien, maar kijk dit:

Die blik, dat haar, die mond… En ik zag ook een foto van hem in een boxer nou sorry daar droogde ik spontaan van op. Dus even om duidelijk te maken voor mij,
Vind jij Domien knap?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Op de schaal van 0 tot Giel Beelen is hij wel een 100. Maar verder. :zipper_mouth_face:

17 likes

Lastige kwestie haha, vind hem opzich wel een knappe man maar die selfies kunnen eigenlijk echt niet, maakt hem heel creepy

Hij doet me denken aan jesse meester van 90 day fiance

7 likes

Mijn impopulaire mening is dat ik Vera (blogger) echt heel irritant vind.

7 likes