Impopulaire meningen

Dit precies, ik word er zo moe van dat ik mij constant hierover moet verantwoorden. En als ik dan 1x in de 3 maanden een keer een drankje drink dat er dan ook weer opmerkingen komen. Lekker belangrijk wat iemand wel of niet drinkt.

4 likes

Sommige mensen hebben zware hersenen, vergeet dat niet. Kun je niks aan doen maar dat zie je niet aan de buitenkant.

14 likes

Haha die kilo’s die ik sinds mn 15e ben aangekomen zijn inderdaad op mn hersenen gaan zitten :’) (zou je daar een dikker hoofd door krijgen?)

2 likes

Ik vind die korte spijkerbroekjes 3x niks. Dat je reet er dan zo uit komt hangen. Net een luier van spijkerstof.

41 likes

Ja dit! En ik verbaas me over de verbaasdheid haha. DRINK JIJ NOOIT?! Daar verbaasd over zijn vind ik dan weer verbazingwekkend.

Ook met roken. “Maar je hebt toch wel eens gerookt? Nee? Een peuk geprobeerd toch wel? NIET?!” Nee Lisa, ik heb dat nooit geprobeerd omdat ik al mijn hele leven weet dat het slecht is. Ik drink toch ook geen slok bleekwater?

Maar blijkbaar is dit heel impopulair :rofl:

45 likes

Argh ja dat drinken/niet drinken. Altijd al gezeik geweest op elk feestje. Net als dat ik dan maar moest rijden, want ik drink toch niet. Ja dus,mijn auto drinkt wel benzine hoor.
Ook toen ik aan de chemo zat dat ik regelmatig de vraaag kreeg of ik dan wel mocht drinken. Uh boeiend, dat is wel het laatste waar ik me op dat moment druk om maak hoor, jezus.
Ik antwoordde gewoon: “als ik dat wil, doe ik dat gewoon hoor”. Hahah badass.

(Ja het zit hoog haha)

23 likes

Of het moeten uitleggen dat je niet drinkt. Maar ook geen frisdrank drinkt. En dan kijken welke vragen je krijgt. Vooral wat ik dan wel drink?
Ja euh water en thee.

13 likes

haha sommige mensen

Ik was een keer op een familiefeestje en de bbq ging aan. Ik stond erbij en zei dat ik geen vlees at. Begon mijn tante mij met grote ogen aan te kijken, ogen vol schrik en zei: maar
maar
HOE eet je dan nasi???

49 likes

Hahahaha

Met een lepel.

15 likes

Ja. Rijst eet je met een lepel. :heart:

8 likes

Ja ik drink ook zelden en mensen doen daar altijd zo moeilijk over. Alsof het ongezellig is als ik niet hetzelfde drink als wat zij drinken (wij bier = jij bier!!!). Je gaat in een restaurant toch ook niet eisen dat iedereen hetzelfde hoofdgerecht neemt? :stuck_out_tongue:

5 likes

JA

1 like

Ja klopt dat is wel een verschil! Maar ook als het ‘doel’ niet is om aangeschoten of dronken te worden miepen mensen erover.

1 like

Bij 2:19 doet Jay Pharoah hem na, de enige keer dat Drake leuk is. Ik moest hardop lachen. Hij kan overigens Jay Z ook geniaal nadoen.

1 like

Eet jij nasi? Hebben jullie geen geld ofzow?

14 likes

Wat dacht je van She-E-O als ontzettend leuke woordspeling op CEO?

6 likes

Ik eet spaghetti met mes + vork en voel me er goed bij

15 likes

Ja helaas wel https://sheeo.world/

1 like

Hallo ze zegt toch dat ze geen nasi kan eten, mega kwetsend dit.

6 likes

nasi zonder vlees, skeer op skeer.

1 like