Impopulaire meningen

Als toevoeging: áls je dan een croptop wil dragen dan doe je dat om je buik te showen (ga ik vanuit want ik heb geen idee, ik vind ze verschrikkelijk). Vervolgens gaan mensen er dan een hoge broek bij aantrekken die net onder de crop top komt.

Ik snap het niet :woman_shrugging:

2 likes

Ik vind het juist mooi voor je silhouet als je iets met een hoge taille en crop top draagt. Doet vaak goed voor je lichaam.

23 likes

Voor mij is een hoge taille het mooist voor mijn silhouet (heb een hoge taille en hoge heupen dus low rise geeft me korte beentjes) maar ik ben niet van de blote streep. Korte shirtjes zijn leuk maar ze moeten dan wel in mijn broek/rok of er net overheen. Echte crop tops zijn me wel te kort (mijn buik is helaas geen 16 meer).

2 likes

Leuk! Ik vind mijn buik er niet mooi genoeg voor (en voel me een beetje te oud ofzo ervoor, maar dat is onzin en iedereen moet dragen wat ze wil).

3 likes

Ja ben zeker eens dat je moet dragen waarin jeje goed voelt. Of het nou een crop top is of niet :slight_smile:

maar, dit bedoelt grace toch wel met een blote streep? haha

leuke outfit, ik ben persoonlijk juist van shirtjes in mijn broek/rok doen. zou het een super leuke outfit ook vinden hoor met een shirtje erin!

3 likes

Ik irriteer me mateloos aan mensen die spullen kopen om ze met grote winst te verkopen. Bijvoorbeeld nu met de lovestories collectie van H&M: bh kost 17 euro, wordt op United aanboden voor 40 euro.

Er zijn dus veel mensen die dat doen maar ook veel die het alsnog kopen, waarom?? Houd het enkel in stand.

8 likes

Mensen zijn gewoon super egoïstisch en materialitisch. Ook met concertkaartjes. Ik heb er geen problemen mee om een hogere prijs te betalen inclusief (de verzendkosten/servicekosten) etc., maar no way dat ik het drievoudige ga betalen. En vroeger voordat Ticketswap bestond, vond ik het ook nooit zo erg als mensen alsnog waren opgelicht via onbetrouwbare websites. Als je dan 350 euro gaat betalen op een website van een fake ticketbureau ben je gewoon dom. Geef oplichters of mensen die alleen alles doen voor de poen gewoon geen kans.

5 likes

Ik kan zoooo genieten van van die populaire ‘pop’ country. Carrie Underwood, Keith Urban, Lady Antebellum: kom maar door. Ik vind dat die muziek gewoon heel slim in elkaar zit. Na één keer horen zin je het makkelijk mee. Ik vond country altijd vreselijk, maar nu niet meer haha. :sweat_smile: Ik vind het echt jammer dat het niet meer wordt gedraaid op de Nederlandse radio.

Een paar van mijn favorieten voor wie het interesseert

https://youtu.be/h5S5REVDGXM
Craving You

https://youtu.be/fWsAUqdtwjM
You Look Good

https://youtu.be/us-nlDkX2vM
Church Bells

https://youtu.be/Z_w_1Dkie3o
Blue Ain’t Your Color

11 likes

Love Jesus Tale The Wheel! En die ene over haar ex en z’n auto.

4 likes

Over de croptops: ik vind het van voren soms wel leuk. Maar aan de achterkant met een broek krijg je er zo’n lange reet van, vind ik. En dat vind ik echt geen gezicht.

6 likes

Ja precies, daar krijg je dat ook bij. Zo jammer.

Before He Cheats?

@Mhysa @Virago Nieuwe impopulaire mening: ik vind juist dat ik zo’n goede kont krijg van jumpsuits, playsuits en sommige hoge broeken!

6 likes

Ik heb dat ook hoor! Zeker bij hoge broeken; bij mij zie je heel duidelijk waar mn bil zit en waar het gewoon mijn rug is ?

2 likes

Same, mijn kont is juist breed en niet erg hoog, dan lijkt die extra cm in de hoogte juist voor een goede verhouding te zorgen

3 likes

Er gaan de laatste tijd heel veel mensen uit mijn omgeving op reis naar Indonesië, Nepal, Vietnam etc. onder het mom van “de wereld en mijzelf ontdekken” (daar moet ik al van :nauseated_face:). Maar dan zie ik vervolgens foto’s voorbij komen op insta en fb dat ze met inwoners en kindjes aan het poseren zijn. Waarom zou je dat doen? Ik begrijp dat gewoon echt niet…

20 likes

64 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Euthanasie en zelfbeschikkingsrecht

33 likes

Maar over die foto’s met lokale bevolking dan he… natuurlijk kan het zo zijn dat het initiatief vanuit de mensen zelf kwam, maar dan zet je die foto toch niet online? Ik heb op reis ook eens meegemaakt dat ik door onze gids en de mensen waar we verbleven min of meer werd gedwongen om een foto te nemen waar ik niet achter stond (Het leek voor mij te veel op een cultuur als kostuum aandoen). Vrij onschuldig en ik wilde onze gastheren niet teleurstellen dus toch maar gedaan. Maar die foto ga ik nu no way in hell aan iemand laten zien. Later heb ik het er ook nog met de gids over gehad en ze snapte het wel en had er gewoon nog nooit zo over nagedacht.

3 likes

Ik heb het idee dat dit redelijk impopulair is: Topcarriere maken hoeft van mij eigenlijk niet zo. Een baan waar ik met plezier iets kan bijdragen, maar ook voldoende tijd voor mezelf, persoonlijke projecten, normale werktijden en weinig stress lijken me zo veel fijner. Het lijkt erop dat veel mensen vinden dat je ambitieus “hoort” te zijn, zeker als hoger opgeleide.

53 likes