Impopulaire meningen

haha sommige mensen…

Ik was een keer op een familiefeestje en de bbq ging aan. Ik stond erbij en zei dat ik geen vlees at. Begon mijn tante mij met grote ogen aan te kijken, ogen vol schrik en zei: maar…maar…HOE eet je dan nasi???

49 likes

Hahahaha

Met een lepel.

15 likes

Ja. Rijst eet je met een lepel. :heart:

8 likes

Ja ik drink ook zelden en mensen doen daar altijd zo moeilijk over. Alsof het ongezellig is als ik niet hetzelfde drink als wat zij drinken (wij bier = jij bier!!!). Je gaat in een restaurant toch ook niet eisen dat iedereen hetzelfde hoofdgerecht neemt? :stuck_out_tongue:

5 likes

JA

1 like

Ja klopt dat is wel een verschil! Maar ook als het ‘doel’ niet is om aangeschoten of dronken te worden miepen mensen erover.

1 like

Bij 2:19 doet Jay Pharoah hem na, de enige keer dat Drake leuk is. Ik moest hardop lachen. Hij kan overigens Jay Z ook geniaal nadoen.

1 like

Eet jij nasi? Hebben jullie geen geld ofzow?

14 likes

Wat dacht je van She-E-O als ontzettend leuke woordspeling op CEO?

6 likes

Ik eet spaghetti met mes + vork en voel me er goed bij

15 likes

Ja helaas wel https://sheeo.world/

1 like

Hallo ze zegt toch dat ze geen nasi kan eten, mega kwetsend dit.

6 likes

nasi zonder vlees, skeer op skeer.

1 like

Beeeetje racistisch dit. Maar goed. Joe. #zonopgezicht

1 like

Nouja ik vind er wel een verschil in zitten. Vaak val je met hetzelfde eetpatroon en dezelfde hoeveelheid sporten meer af als je zwaarder bent. Dus dan gaat van 120 naar 100 kilo sneller dan van 80 naar 60 bijvoorbeeld, vaak gaan de laatste kilo’s moeizamer. Dus dan kan je ook zeggen dat iemand gaat denken ‘waarom valt zij zoveel meer af’. Zo kan je overal wel jezelf mee gaan vergelijken. Ik denk gewoon dat het probleem meer het vergelijken dan het noemen van het gewicht is.

1 like

Ik vind het fijn om het geluid van het toetsenbord van mijn iPhone aan te hebben staan. :tipping_hand_woman:t4:‍♀️

8 likes

Ik vind fanny packs er niet uitzien en kan mensen die ermee lopen moeilijk serieus nemen. Om het nog erger te maken: fanny packs icm badslippers/sneakers en hoge sokken.
Dit was mijn Lowlands frustratie

20 likes

Haha Pukkelpop was bezaaid met kinders die er zo uitzagen

8 likes

Wel een hele leuke trui tho

Ik zal er misschien een hoop commentaar op krijgen, maar ik vind die zwemactie zo onverstandig. Dan ben je zó ziek geweest, het water is besmet, de tocht is een te grote belasting en het eindigt in het ziekenhuis. En iedereen maar juichen dat er zoveel geld is opgehaald. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er zoveel geld opgehaald is voor onderzoek/bestrijding/voorkomen van… maar ik snap de actie gewoon niet zo goed. En de hele ophef. Maar goed, dat zal aan mij liggen, ik word daar een beetje kriegel van van dat soort media acties waar dan wél zoveel geld opgehaald wordt, door de publiciteit die eraan verbonden wordt. Als het Jantje uit Groot-Ammers was die naar Engeland zou zwemmen en in zijn wijk gecollecteerd had had je er niets over gehoord. Nou ja verschillende kanten die ik lastig vind.
En ik post het niet voor niets in het impopulaire meningen topic :sweat_smile:

28 likes