Impopulaire meningen

Ik heb niks met micheal Jackson en zet altijd een andere zender op als ik zijn muziek hoor

13 likes

Ik heb ook geen uitgesproken kinderwens en vind veel kinderen vaak irritant (en ik ben nota bene leerkracht - omg’s zijn toegestaan :sweat_smile:), maar ik vind een heleboel kinderen ook best leuk (mijn neefjes bijvoorbeeld, en in elke klas meestal wel minstens 50% van de leerlingen). Ik denk dat de meeste forummers dat wel hebben, maar op een forum ontbreekt de nuance gewoon. En er zullen ook wel mensen zijn die geen enkel kind leuk vinden - so be it. Dan is een forum een geschiktere plaats om erover te ranten dan tegen de ouders, toch?

5 likes

Iedere AH zou zelfscanapparaten moeten hebben en 1 slowkassa voor mensen die dat fijn vinden. Dus sneller alles ombouwen plz. Ik vind het heerlijk geen interactie te hoeven hebben met Bep die drie middagen per week achter de kassa zit en altijd dezelfde opmerkingen maakt en hele gespreken aangaat met een man die al zo traaaaaaaaag is. Laat mij maar lekker snel alles afrekenen.

24 likes

Ik vind avocado zo zo zo smering en overrated.

10 likes

Inderdaad. Mijn vriend zei dat er later wellicht bejaardenkassa’s moeten komen. Voor die slome bejaardjes en oude huisvrouwen die even willen praten over koetjes en kalfjes.

1 like

Dat hebben ze ergens in Brabant, de ‘rustig-aan-kassa’

38 likes

Ja alsof bejaarden die gaan nemen
 Die kruipen gewoon voor in de snelste rij als het ze te lang duurt hoor :sweat_smile:

34 likes

Prima, ga ik in de rustig aan rij. Ben ik alsnog sneller hahaha

1 like

Ik vind wimperextensions niet mooi.

25 likes

Idd! Meestal nemen mensen ook echt maatje opstijgen. Misschien dat ik de subtielere niet zie

2 likes

Ik vind konijnen saaie beesten, maar ik heb gemerkt dat het hier hele populaire diertjes zijn

11 likes

Ik vind mensen die chocolade met munt lekker vinden maar eng

64 likes

Sorry! Ik ben echt best lief hoor

4 likes

Nu lijkt het net alsof een shanaya en divano (namen die toch een bepaald beeld oproepen
) geen onschuldige jonkies kunnen zijn.

8 likes

Heeeeeel erg eens. Ik begrijp helemaal niets van het concept. En dat mensen daar vrijwillig voor kiezen?! Hoezo wil je creperen als je ook gewoon een fijn appartementje kunt huren? Ik wil het op vakantie niet slechter hebben dan thuis :woman_shrugging:

9 likes

Hahaha pindakaas neem ik overal mee naartoe, ook in Nederland. Als ik geen (of slechte) pindakaas tot mijn beschikking heb, kun je beter bij mij uit de buurt blijven.

3 likes

Heb zelf nooit gekampeerd en ben het binnenkort niet van plan. Maar kan me voorstellen dat je op vakantie tot rust wilt komen met net wat meer zon en natuur om je heen, maar met je vertrouwde eten en ritueeltjes. Lijkt me wel lekker rustig om niet steeds fomo te hebben. Misschien word ik oud.

1 like

Vroegah hadden onze buren van het vakantiepark altijd worst uit een blikje mee voor door de pasta. Niet eens smac! Maar echt ‘boterhamworst’ heette dat. Barbaars. En we zaten maar in Duitsland, haha

5 likes

Mijn #1 probleem met kamperen is de hele vakantie poepen in een openbaar toilet.

13 likes

Neejoh, een vakantiehuisje geeft je lang niet het vrije gevoel als een tent/caravan vind ik.

8 likes