Ik ben het nog met je eens ook. Is ooit begonnen als grapje en kijk me nu eens
Oooh zo eens!!! Maar dat heb ik eigenlijk al met alle sporten waarbij je (te) veel van je lichaam vraagt. Mensen die een marathon lopen, Tour de France. Toen we nog jagers/verzamelaars waren, renden we af en toe achter een wild zwijn aan. Maar meer ook niet, want anders riskeer je een hartaanval. Ik vind het niet natuurlijk. Dieren doen het ook niet. Alleen het broodnodige als ze achter een prooi aanzitten. Ik ren ook alleen voor de tram. Verder niet.
Ik wilde echt precies dit gaan typen! Sowieso is het vaak overbodig en gebruiken mensen het in zinnen waar het niet past. Daarnaast vind ik Engelse woorden in het Nederlands gebruiken vaak lelijk en verloedering van de taal, je kan net zo goed het Nederlandse woord gebruiken. Einde bericht
Ugh ja! Ik ben docent Engels en ga echt kapot als die kinderen alleen “tho” kennen en nog nooit van “though” hebben gehoord.
Ja maar Pietje beklimt die berg dan meestal voor het goede doel, niet zomaar. Meestal dan voor een doel dat steunt waar hijzelf last van heeft, in jouw voorbeeld dan een spierziekte.
En ik vind het wel logisch dat sinds Pietje zelf die spierziekte heeft, hij daar dan graag iets voor wil doen omdat hij dan nu merkt hoeveel impact zo’n ziekte heeft.
Ben het wel met je eens dat hij dat geld ook op een andere manier zou kunnen ophalen dan door bijv die berg te beklimmen maar aan de andere kant denk ik dat de “extremere” dingen wel meer mensen en dus meer geld voor dat goede doel trekken.
Geen idee hoe (im)populair dit is haha maar goed.
Mij lijkt buschauffeur echt een heel leuk beroep!
Alleen zo jammer dat ik nog maar amper in een normale auto durf te rijden :’)
Mij ook. Maar dan wel in de provincie. In een (grote) stad is zoveel onrust.
Lijkt mij ook, net zoals vrachtwagenchauffeur. Niet dat ik dat ooit zal doen, maar het lijkt mij eigenlijk best relaxed.
Ja precies, in Amsterdam lijkt het me verschrikkelijk, maar zo’n dorpse lijnbus of zo, heerlak.
Ik ben echt veroordelend over mensen die onveilige seks hebben (en hiermee doel ik vooral op: seks met kans op SOA-overdracht). Ik moet me ook echt inhouden om niet megaveroordelend en prekend op vrienden te reageren die dit doen of die een SOA hebben. Mensen, als we allemaal gewoon veilig seks zouden hebben totdat beide partners getest zijn, zouden we SOA’s gewoon ongeveer kunnen uitroeien!? Hoe moeilijk is het?! In mijn hoofd zit dit echt in het straatje anti-vaxxers.
Maar als jij altijd veilig seks hebt, heb jij toch geen last ervan even kort door de bocht gezegd ?
Heb je helemaal gelijk in (behalve het gezeik wat ik op m’n dak krijg over de angst voor SOA’s maar dat is natuurlijk marginaal), maar ik vind het gewoon zo onnodig. Als mensen massaal niet meer vaccineren zal ik daar ook vermoedelijk geen last van hebben, want ik ben jongvolwassen en gezond en zelf wel gevaccineerd, maar dat betekent niet dat ik dat oké vind. Ik vind het gewoon zonde, voor de volksgezondheid, dat al dit soort shit nog bestaat terwijl het eigenlijk niet hoeft - of veel minder had kunnen zijn.
Ja natuurlijk is het deels onnodig. Want het is ook ooit ontstaan dus ik geloof niet dat je het helemaal kan uitroeien. Maar ik kan mij er eerlijk gezegd verder niet zo druk om maken want hierin heb je bijna altijd zelf in de hand of je het krijgt of niet. Terwijl bij niet gevaccineerde dat niet zo is, en natuurlijk is de kans klein dat wij daar last van krijgen. Maar mocht je ooit een kind krijgen is die kans er misschien wel dat je kind iets krijt dor dat. Voor mij valt het niet in hetzelfde straatje dus, maar ben het verder niet perse oneens met wat je zegt hoor kan mij er alleen niet zo druk overmaken of mensen het met of zonder condoom doen.
Ik vind de, minder vaak je haren wassen trend echt heel vies. Ik snap dat elke dag je haren wassen niet goed is, maar je moet wel naar je eigen haar kijken.
Ik kan geen vrienden zijn met mensen die moeilijke eters zijn. Ik erger me daar altijd aan kapot, vreet gewoon tenzij je allergisch bent maar vooral mensen die dan stukjes (bv. Ui) uit een saus gaan plukken want dat vinden ze vies. Je bent toch geen kleuter jezuschristus ten paard.
Bovendien serveren dat soort mensen me altijd de meest smakeloze troep, want dat lusten ze wel.
Helemaal eens. Danku. Kijk als je 1 ding niet lust prima, een goede vriend van mij lust echt geen paprika maar voor de rest wel alles. Dan wil ik daar best nog rekening mee houden. Maar als in elk gerecht wel iets zit wat je niet lust ja doei
Ja en bovendien je kan dingen leren eten, Mn huisgenootje at eerst geen paprika en tomaat, maar heeft zich erover heen gezet en nu eet ze het gewoon.
Ooo ik haat dat ook moeilijk doen over eten. Eet wat de pot schaft en piep niet zo.
Ja eens en als ik zeg dat ik iedere dag mijn haren was (als ik die dag iets te doen heb, als ik een dinsdag de hele dag thuis chill dan niet), want anders is het een vettig bosje, dan reageren mensen ook alsof ik iets superschokkends doe of zo. Heel irritant
Ik lust geen rucola en mosterd en kan echt onredelijk boos worden als iemand me dit probeert te serveren