Impopulaire meningen

Ik heb 1 vriendin en die lust geen aziatisch. Super irritant want de aziatische keuken is super omvangrijk dus niet zeuren en gewoon vreten.

5 likes

Ik kom uit een eenoudergezin waarbij de overgebleven ouder kwam uit een gezin waarbij ze iedere week dezelfde typsche hollandse maaltijden aten met een stukkie vlees (speklap, gehaktbal, slavinkie) zonder enige kruiden. Toen heeft het jaren geduurd voordat de rest uberhaupt openstond voor ‘buitenlandse’ of ‘apartere’ gerechten en dan duurde het nog even voordat ze sommige gerechten konden waarderen. Maar nog steeds vindt men veel dingen te pittig.

En ik ben dus juist heel erg van nieuwe dingen proberen en pittige shit en kreeg vroeger die Hollandse pot maar moeilijk door mijn keel. Soms denk ik dat ik toch verwisseld ben met een ander kind :stuck_out_tongue: Ik ben niet dol op vlees en vind aardappelen maar saai.

4 likes

Ooh ben blij dat ik niet de enige ben! Ik kan me hier ook zo aan ergeren! Tuurlijk zijn er altijd wel dingen die je minder graag eet
 Maar mensen die echt niks lusten en het ook niet willen proberen, vind ik echt een beetje close minded of zo?

5 likes

Maar wat ook gewoon het moeilijk is met dat Nederlandse eten is dat je het met AVG’tjes vaak zo los van elkaar eet. Ik ben echt geen broccolifan, maar gooi het in een quiche, een wokgerecht of een curry en het is prima. Maar als ik los broccoli moet eten
 brrrrr

3 likes

Mijn ex-vriendje van 300 jaar geleden had een zusje van een jaar of 10 en die lustte nagenoeg alleen brood met chocopasta (en snoep en chips). Geen aardappelen, groente, fruit of vlees, gekookte shit. Haar ouders hadden de strijd al met haar opgegeven, dus ze at met het avondeten elke dag (en voor ontbijt en lunch) alleen brood. Vond het bizar en ben wel benieuwd of ze daar overheen gegroeid is.

Ik lustte vroeger geen lam, toen weer een paar jaar wel, en sinds een aantal jaar weer niet. :o_o:

Zo had ik ooit een meisje in mijn studio die alleen patat met kaassoufflĂ© at. Verder niks. Groenten en fruit lustte ze niet, en ze wilde vegetariĂ«r zijn. Elke avond patat met kaassoufflĂ©? Wtf. Die moeder zat dat ook gewoon zo droog aan me te vertellen dat ik dacht; HOE. Ik zou mijn kind vastbinden en het door z’n strot duwen.

Nee grapje. Maar toch. HOE.

3 likes

Ja, klopt. Het maakt mij niet uit hoe vaak iemand zijn haar wast, maar als het zo vies vet slierterig langs iemands gezicht hangt vind ik dat er best vies uit zien. En ik snap niet waarom je dat zou willen.

6 likes

Ik vind kattencafé’s stom en ik zou er nooit heen hoeven.

43 likes

Het lijkt me echt de hel op aarde (ik ben allergisch), al die ronddwarrelende haren

4 likes

Ja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar de mensen die ik ken die dit hebben zijn ‘gewoon’ aanstellers die vroeger nooit iets hoefden te eten als ze dat niet lusten en als resultaat het smaakpalet van een kleuter hebben.

2 likes

Ja lekker eten en drinken van een tafel waar 20 katten met hun anus opzitten. En een kattenbak van 1 kat meurt al dus hoe ruikt het in een kattencafé!?

27 likes

Omg Ja dit, m’n huisgenoot heeft een kat en ik word echt razend als dat beest t weer eens waagt op de tafel of het aanrecht te springen. De woede die dan naar boven rijst;p

Mijn broertje had dit ook! Tot zijn 12e heeft hij letterlijk alleen maar brood met pindakaas gegeten. Mijn ouders werden er gek van, zijn zelfs naar de huisarts gegaan uit hulpeloosheid haha en op een dag had mijn broertje er genoeg van ofzo en besloot gewoon mee avond te eten. Heeeel bizar

4 likes

Een tante van mij heeft ook 3 katten, standaard op verjaardagen liepen die tussen de schaaltjes worst etc door, ik nam daar dus nooit wat brrr. Ik vind katten verder best leuk maar hoef ze niet naast mn bord of in cafe

1 like

Ik vind het helemaal niet erg als stellen klef zijn in het openbaar of in gezelschap, ik vind het eigenlijk wel schattig (hoewel er wel grenzen zijn natuurlijk).

10 likes

Ik liep laatst door het centrum en opeens trok een jongen aan de arm van een meisje. Ik schrok eerst echt maar hij pakte toen haar hoofd vast en gaf haar een super lieve zoen. Zo lief <3

10 likes

Als ik vet haar heb voel ik me direct ook ZO LELIJK

21 likes

En of ze ĂŒberhaupt gegroeid is? Krijg je dan geen scheurbuik?

1 like

Ik lust lamsvlees maar als ik het ruik terwijl het bereid wordt ga ik over mijn nek en lust ik het niet. Oh en ik heb begrepen dat vrouwtjes lamsvlees sterker ruikt/smaakt dan mannetjes. Maybe zit t hem daarin? Ik dacht namelijk ook altijd dat ik het gewoon niet lustte.

Bende dronken

6 likes