Ik bedoelde kerstvakantie. Dom van mij
Volgensmij doen alleen hbo-opleidingen vaak aan herfstvakanties.
Het lijkt inderdaad een beetje een trend te zijn om bepaalde voedingsgroepen uit te sluiten, dat maakt het voor de mensen met een echte overgevoeligheid of intolerantie nog vervelender.
Ik ben zelf lactose-intolerant en glutensensitief en ik ben altijd bang dat chefs me vervelend vinden.
Het is geen coeliakie wat ik heb, dus ik vermeld er altijd bij dat niet de hele keuken op zān kop gezet hoeft te worden maar dat ze me geen pasta oid hoeven te serveren.
Wat betreft de gast met lactose-intolerantie: Misschien nam diegene een lactasepil bij de Irish coffee? Ik heb ze altijd bij me, voor het geval er niets voor mij op de kaart staat. Maar als ik voor- en hoofdgerecht lactosevrij heb gegeten en ik heb trek in een toetje met ijs of slagroom oid, dan neem ik zoān pil en kan ik het toch eten. Ik snap dat het raar kan overkomen op de keuken en bediening, maar het is wel fijn dat het kan.
Ik vond Vera mooier toen ze slanker was. Sws vind ik een slank/normaal figuur (alles tussen maat 34 en 42 en ja BMIā¦blablabla) mooier. Gezien het bodypositivity gebeuren erg impopulair. Heb zelf ook flink overgewicht gehad, inmiddels alweer jaren slank/normaal en vind mezelf nu echt veel mooier dan met ruim 30kg extra.
Oke.
Edit; ik dacht dat ik in het beautyblogtopic zat dus snapte niet echt waar dit bericht vandaan kwam, zie nu de topictitel pas .
oh pardon.
Waarom zeg je dit nou. Wat voegt dit toe? Dit schaadt zo veel meer dan dat het iets toevoegt. Doe gewoon niet.
Never mind. Ik had de titel ook niet gezien.
Ik durf te wedden dat vrijwel iedereen dat wel vindt. Dat het ~ body-positivitygebeuren ~ nu een ding is, waardoor er wordt verkondigd dat dikke mensen er ook echt mogen zijn en slank zijn niet het ideaalbeeld hoeft of hoort te zijn, betekent niet dat alsnog bijna elk persoon het liefst een gezond, normaal of zelfs slank postuur mooier vindt of zelf zou willen hebben.
Ik vraag me oprecht af of je echt het idee hebt dat jouw mening impopulair is, of dat omdat er body posi bloggers zijn mensen ineens dik zijn beter vinden dan dun zijn. Dat is in mijn beleving namelijk echt helemaal niet zo.
Laat ik t dan anders formuleren: de mening hebben dat je slank/normaal mooier vind is an sich misschien niet impopulair. Het uitspreken/opschrijven daarentegen zeker wel, zo is mijn beleving.
Dit heb ik me ook wel eens afgevraagd.
Heeft het er niet ook gewoon mee te maken met dat het schoonheidsideaal door de jaren heen ontzettend is veranderd? Ik bedoel, tegenwoordig worden we doodgegooid met opgespoten lippen, borsten billen etc en zijn we dat het het toonbeeld van schoonheid gaan zien. 20/30 jaar geleden was dat er helemaal niet. Vergeleken met de plastic fantastic trend die nu heerst vind ik Diana er ook maar gewoontjes uitzien maar wellicht was het voor die tijd wel opvallend/uitzonderlijk?
Ik weet het niet, zeg ook maar wat haha
Ik vind haar prachtig! Misschien ook gewoon een kwestie van smaak?
Ik ook! Alhoewel ik net even fotoās ging kijken en daar vind ik haar minder mooi, maar op bewegend beeld vind ik haar dus wel heel mooi.
Ik vind het zo jammer dat mensen door al die ingrepen op elkaar gaan lijken. Eerst wat betreft manier van kleding en nu het volledige uiterlijk.
Ik vind Lady Di trouwens aantrekkelijker dan Marilyn Monroe.
Same. Ik zag laatst in een van de bloggers/youtubers topics denk ik een video langskomen van een meisje dat iets weg had van Lorde. Groene ogen, donker, krullend haar, prachtige wenkbrauwen, sproetjes. Ja ok, een paar puistjes, maar niks dat wegnam van haar schoonheid.
Ging ze zich helemaal volplamuren en was ze ƩƩn van de vele Kylie Jenner klonen. Pijn aan mijn hart!!!
Ik weet niet of dit telt, maar mijn impopulaire mening is dat het oke is (sorry wel heel Hey het is oke-Glamour maar goe) om ergens niks van te vinden
ik soms gewoon geen mening over iets heb omdat ik er niet genoeg van weet of gewoon er niks van vind haha
Canāt be unseen
Mee eens! vind het juist sterk om alleen je mening te geven wanneer die ergens op gebaseerd is of als je er echt iets van vindt. Heb soms het gevoel alsof iedreen overal maar wat van moet vinden maar van hoeveel dingen heeft iedereen nu werkelijk verstand haha
Ik vind veenlijken er minder vies uitzien dan van die belachelijke kontimplantaten die sommige sterren hebben.
Dat #losinhethok is niks voor mij.
Ik vind het zo hangen en klotsen en wiebelen.
Met mijn c cup heb ik geen mega tetten, maar toch draag ik overdag liever gewoon een bh waarin ze goed vast zitten.
Een jongen die ik ken gaf zān 21 diner op zijn eigen manier, wel in pak (ƩƩntje kwam in trainingspak haha) maar met kapsalon als hoofdgerecht en niet zoān boek en geen speeches enzo.