Laat ik t dan anders formuleren: de mening hebben dat je slank/normaal mooier vind is an sich misschien niet impopulair. Het uitspreken/opschrijven daarentegen zeker wel, zo is mijn beleving.
Dit heb ik me ook wel eens afgevraagd.
Heeft het er niet ook gewoon mee te maken met dat het schoonheidsideaal door de jaren heen ontzettend is veranderd? Ik bedoel, tegenwoordig worden we doodgegooid met opgespoten lippen, borsten billen etc en zijn we dat het het toonbeeld van schoonheid gaan zien. 20/30 jaar geleden was dat er helemaal niet. Vergeleken met de plastic fantastic trend die nu heerst vind ik Diana er ook maar gewoontjes uitzien maar wellicht was het voor die tijd wel opvallend/uitzonderlijk?
Ik weet het niet, zeg ook maar wat haha
Ik vind haar prachtig! Misschien ook gewoon een kwestie van smaak?
Ik ook! Alhoewel ik net even foto’s ging kijken en daar vind ik haar minder mooi, maar op bewegend beeld vind ik haar dus wel heel mooi.
Ik vind het zo jammer dat mensen door al die ingrepen op elkaar gaan lijken. Eerst wat betreft manier van kleding en nu het volledige uiterlijk.
Ik vind Lady Di trouwens aantrekkelijker dan Marilyn Monroe.
Ja, wel lullig voor veenlijken toch. Hebben zij ook niet om gevraagd.
Haha, ik deel je mening verder.
Same. Ik zag laatst in een van de bloggers/youtubers topics denk ik een video langskomen van een meisje dat iets weg had van Lorde. Groene ogen, donker, krullend haar, prachtige wenkbrauwen, sproetjes. Ja ok, een paar puistjes, maar niks dat wegnam van haar schoonheid.
Ging ze zich helemaal volplamuren en was ze één van de vele Kylie Jenner klonen. Pijn aan mijn hart!!!
Ik weet niet of dit telt, maar mijn impopulaire mening is dat het oke is (sorry wel heel Hey het is oke-Glamour maar goe) om ergens niks van te vinden
ik soms gewoon geen mening over iets heb omdat ik er niet genoeg van weet of gewoon er niks van vind haha
Can’t be unseen
Mee eens! vind het juist sterk om alleen je mening te geven wanneer die ergens op gebaseerd is of als je er echt iets van vindt. Heb soms het gevoel alsof iedreen overal maar wat van moet vinden maar van hoeveel dingen heeft iedereen nu werkelijk verstand haha
Vinden jullie die veenlijken eng of vies? Ik ging ze ook op Google zoeken en dacht: ah ja, zoals ik had verwacht
Ik vind veenlijken er minder vies uitzien dan van die belachelijke kontimplantaten die sommige sterren hebben.
Ja sorry dat ik het zeg maar vindt het echt een opgegraven veenlijk kleur. Maarja #newfeednewme #jongensmama, aldus @Trenchcoat over de Instagramfilters van 2WMN
Nu ben je weer bij
Je kunt ook bijlezen vanaf hier:
Dat #losinhethok is niks voor mij.
Ik vind het zo hangen en klotsen en wiebelen.
Met mijn c cup heb ik geen mega tetten, maar toch draag ik overdag liever gewoon een bh waarin ze goed vast zitten.
Een jongen die ik ken gaf z’n 21 diner op zijn eigen manier, wel in pak (ééntje kwam in trainingspak haha) maar met kapsalon als hoofdgerecht en niet zo’n boek en geen speeches enzo.
Jaa haha, ik wist dus ook helemaal niet dat een 21 diner al dat soort regels had. Kwam daar dit jaar pas achter. Dacht dat het gewoon een diner was voor als je 21 werd.
Aagepast voor je
Ik had er veenlelijken van gemaakt