Eigenlijk moet iemand eens een keer handletteren met iets van “today is the perfect day to be a kutwijf” of “Live laugh hate”
Ja! Die dag gaat komen, echt. Ik ga meerdere keren per week bijna dood hier, want dit zebrapad is dichtbij mijn huis. En de politie zit twee straten verder
Ja, het is een soort ongeschreven regel dat die mensen nooit boetes krijgen. Alsof de politie expres de andere kant op rijdt. Zie zoo vaak dit soort asociaal gedrag. Rijden we zelf een x 3 km te hard om een stoplicht te halen, zit er natuurlijk wel een boete in de bus.
Net zoals veel mensen nog steeds niet weten, dat als je rechtsaf wilt slaan en je hebt een rond licht, er fietsers en voetgangers zijn die voorrang hebben. Als er een pijl naar rechts staat is het wel een voorrangsweg. En dan alsnog met 210 de bocht in gaan. Ook fietsers die dan gaan tringelen naar mij, ja doei. Het zit me overduidelijk hoog.
Echt bizar! Ik liep laatst ook met mn fiets aan de hand op een zebrapad en dan zo’n opgefokt kutwijf dat er net voor wil piepen met de auto wat eigenlijk niet kan. Ik gooide mn fiets zo omhoog (alsof ik hem op haar motorkap gooide) en haar gezicht was echt prachtig, echt zo ik moest zoooo hard lachen! En toen stak ze haar middelvinger naar mij op en toen zwaaide ik poeslief. Oh oh ze was zo pisnijdig. Haal er echt plezier uit om dan zo vals te doen
Hahaha heel goed! Dat plezier herken ik
Ik ben er nu wat meer op aan het letten maar er zijn in het dagelijks leven maar weinig mensen echt slank. Is me nooit eerder opgevallen.
Wat is hier een impopulaire mening aan?
Ik snap dit bericht en de intentie ervan niet zo goed? Echt slank is ook wat subjectief he.
Edit: ik vind dit soort berichten, persoonlijk (!!), best irritant want er is afgelopen tijd al zo vaak gezegd dat er zoveel nadruk ligt op gewicht en afvallen en slank zijn op het forum… dit soort berichten helpen daar niet bij. Ik krijg er ook een beetje een naar gevoel van. Maar goed, dat kan ook meer aan mij liggen.
Ik twijfelde ook of ik het hier zou plaatsen of bij het opbiecht topic maar ik vind het een onpopulaire mening dat ik er mee bezig ben en er op let. Veel mensen hebben juist de confidence omdaar niet mee bezig te zijn en het naast zich neer te leggen.
Volgens mij is het ook niet zo gezond om daar zoveel mee bezig te zijn. Ik weet dat je bent afgevallen, maar let op dat je er niet teveel mee bezig bent.
Ik zeg dit niet als aanval of verwijt trouwens.
ik vind zelfverzekerde mensen eng!!!
Ik moest een keer een handlettering cursus geven aan volwassenen. Veertien mensen deden braaf mee, maar een vrouw was super eigenwijs en ging gewoon op een 80 grams papier heel lelijke letters schrijven. Daarna met aquarel verf alles inkleuren, dus dat papier helemaal bobbelen. Toen ik het eindresultaat zag heb ik zo hard gelachen:
“A paranoot a day takes the doktor away”
Heb er een foto van gemaakt ik zal 'm eens opzoeken. Zo nu en dan als ik me rot voel kijk ik er nog wel eens naar, dan voel ik me gelijk beter.
ik ook en bescheidenheid siert de mens
Die ranzige darmwalmen op de achtergrond maken het helemaal af!
Ik haat zand. Ik ga ook liever niet naar het strand, behalve heel soms op vakantie als ik daarna gelijk een duik in het zwembad kan nemen.
Ik had vorige zomer zoiets. Ik fietste in de avond naar huis netjes lichten aan in een al goed verlichte straat. Doet iemand vlak voor me opeens een autodeur open zonder te kijken. Ik had geen kans meer om te remmen punt van die deur vol in mijn ribben en er nog over heen gevlogen. Lig ik helemaal in de war op de grond, want nauwelijks door wat er nou eigenlijk was gebeurd. Wil ik opstaan en kom ik erachter dat een schoen is uitgevlogen. Dus ik aan die vrouw vragen heb je mijn schoen gezien. Geen reactie. Zij alleen maar kijken naar haar auto. Nog een paar keer herhalen want zag hem nergens gevraagd of die misschien onder haar auto lag. Nog steeds geen reactie. Vind ik hem uiteindelijk op mijn achterwiel en doe hem aan. Denk vraag nog even beleefd of er schade is. Nee alles was goed maar ik moest voortaan beter oppassen. Had op dat moment nog te veel pijn en verwarring om door te hebben dat ze nooit echt naar me heeft omgekeken en dat die opmerking over oppassen echt niet kon. Dus heb toen maar gewoon fijne avond gezegd en ben door gefietst naar huis. Ergste detail ze werkte voor thuiszorg dan verwacht je toch een iets zorgzamer persoon
Ik heb hier geen woorden voor
Hahahaha
Ik word hier echt plaatsvervangend boos van!
HALLO NEE. Wtfffffff!? Ik heb een vriend die al jaren last heeft van een hersenschudding omdat een klapmongool de deur opengooide toen hij op z’n wielrenfiets langs fietste. Is ze helemaal gek geworden! Je had haar kenteken moeten noteren en aangifte doen. Grrrrrrrrrrr. Dit maakt me echt boos.
Mijn moeder wou ook de politie bellen maar vond het niet echt nodig en een kennis zei ook dat ik de verzekering in moest schakelen. Het was allemaal niet zo erg geweest als ze sorry of gaat het wel goed had gezegd. Ben er zelf achteraf ook nog boos over. Als ik diep in adem of het is heel koud heb ik er soms gewoon nog last van en is al een jaar terug