Ik twijfelde ook of ik het hier zou plaatsen of bij het opbiecht topic maar ik vind het een onpopulaire mening dat ik er mee bezig ben en er op let. Veel mensen hebben juist de confidence omdaar niet mee bezig te zijn en het naast zich neer te leggen.
Volgens mij is het ook niet zo gezond om daar zoveel mee bezig te zijn. Ik weet dat je bent afgevallen, maar let op dat je er niet teveel mee bezig bent.
Ik zeg dit niet als aanval of verwijt trouwens.
ik vind zelfverzekerde mensen eng!!!
Ik moest een keer een handlettering cursus geven aan volwassenen. Veertien mensen deden braaf mee, maar een vrouw was super eigenwijs en ging gewoon op een 80 grams papier heel lelijke letters schrijven. Daarna met aquarel verf alles inkleuren, dus dat papier helemaal bobbelen. Toen ik het eindresultaat zag heb ik zo hard gelachen:
âA paranoot a day takes the doktor awayâ
Heb er een foto van gemaakt ik zal 'm eens opzoeken. Zo nu en dan als ik me rot voel kijk ik er nog wel eens naar, dan voel ik me gelijk beter.
ik ook en bescheidenheid siert de mens
Die ranzige darmwalmen op de achtergrond maken het helemaal af!
Ik haat zand. Ik ga ook liever niet naar het strand, behalve heel soms op vakantie als ik daarna gelijk een duik in het zwembad kan nemen.
Ik had vorige zomer zoiets. Ik fietste in de avond naar huis netjes lichten aan in een al goed verlichte straat. Doet iemand vlak voor me opeens een autodeur open zonder te kijken. Ik had geen kans meer om te remmen punt van die deur vol in mijn ribben en er nog over heen gevlogen. Lig ik helemaal in de war op de grond, want nauwelijks door wat er nou eigenlijk was gebeurd. Wil ik opstaan en kom ik erachter dat een schoen is uitgevlogen. Dus ik aan die vrouw vragen heb je mijn schoen gezien. Geen reactie. Zij alleen maar kijken naar haar auto. Nog een paar keer herhalen want zag hem nergens gevraagd of die misschien onder haar auto lag. Nog steeds geen reactie. Vind ik hem uiteindelijk op mijn achterwiel en doe hem aan. Denk vraag nog even beleefd of er schade is. Nee alles was goed maar ik moest voortaan beter oppassen. Had op dat moment nog te veel pijn en verwarring om door te hebben dat ze nooit echt naar me heeft omgekeken en dat die opmerking over oppassen echt niet kon. Dus heb toen maar gewoon fijne avond gezegd en ben door gefietst naar huis. Ergste detail ze werkte voor thuiszorg dan verwacht je toch een iets zorgzamer persoon
Ik heb hier geen woorden voor
Hahahaha
Ik word hier echt plaatsvervangend boos van!
HALLO NEE. Wtfffffff!? Ik heb een vriend die al jaren last heeft van een hersenschudding omdat een klapmongool de deur opengooide toen hij op zân wielrenfiets langs fietste. Is ze helemaal gek geworden! Je had haar kenteken moeten noteren en aangifte doen. Grrrrrrrrrrr. Dit maakt me echt boos.
Mijn moeder wou ook de politie bellen maar vond het niet echt nodig en een kennis zei ook dat ik de verzekering in moest schakelen. Het was allemaal niet zo erg geweest als ze sorry of gaat het wel goed had gezegd. Ben er zelf achteraf ook nog boos over. Als ik diep in adem of het is heel koud heb ik er soms gewoon nog last van en is al een jaar terug
Oh mijn god, het is toch bizar dat ze niet eens heeft gevraagd of jij okĂ© was!? En dan nog zeggen dat jij op moet letten, in plaats van dat zij haar excuses aanbiedt aangezien zij haar deur opengooit zonder te kijken of er iemand aan komt. Zo naar⊠Ik kan me heel goed voorstellen dat je er op dat moment totaal niet aan dacht om haar gegevens te vragen. Ik heb dat zelf ook niet gedaan toen ik aangereden was. Met de adrenaline van de klap en je hebt dan zelf het idee van gelukkig, ik ben oke, die ander is oke, en dan ga je maar naar huis. De vrouw die me had aangereden, was zelf blijkbaar ook nogal geschrokken maar was vrij snel weggegaan, later merkte ik pas dat mân fiets wel schade had. Helaas geen gegevens uitgewisseld en een oproepje in de lokale krant leverde ook niks op. Maar ja, het had veel erger af kunnen lopen met hoe het gebeurde dus ik was allang blij. Echt naar dat je er nu nog steeds wel eens last van hebtâŠ
Net als autoâs die willen wegrijden van een parkeerplaats, heb ook het idee dat die nooit kijken of er iets aan komt maar knallen die auto gewoon de straat op.
Oh mijn god JA, dit is zo treffend omschreven. Ik bekijk die groepen ook puur om me over dat soort dingen te verbazen. Mijn persoonlijke favorieten: een vrouw die een âsex trackerâ had gemaakt en ook al heel uitgebreid ingevuld, en daar een foto van postte met âweet iemand een goede titel hiervoor?â Terwijl het overduidelijk bedoeld was om de andere middelbare Corryâs de ogen uit te steken dat ze bijna elke dag seks had. En van die vrouwen die dan super uitgebreide daily logs hebben met daarin als to doâs âwas opvouwenâ, âcd Marco Borsato terugdoen in doosjeâ en 3x âkoffie drinkenâ. En verder niks.
Hahaha ik zag een keer in die groep dat iemand een poeptracker had gemaakt voor dâr kind, dat waren dan een heleboel drolletjes op een pagina met elk een datum die ze dan moest inkleuren als het kind had gepoept die dag
Haha ik heb net een screenshot gemaakt van zoân typisch voorbeeld, maar voelt toch te lullig om hier te posten. Maar het is inderdaad echt heel cringy. Een andere favoriete tactiek van sommigen is om een foto te posten van hun âmood trackerâ en dan alleen maar âsadâ en âexhaustedâ enzo invullen zodat anderen gaan vragen wat er aan de hand is đ€Š
ik weet niet of ik het lettertype, of ja, waar dat voor staat, het meest storende vind hieraan of het gele hartje :â)