Impopulaire meningen

Oh mijn god, het is toch bizar dat ze niet eens heeft gevraagd of jij oké was!? En dan nog zeggen dat jij op moet letten, in plaats van dat zij haar excuses aanbiedt aangezien zij haar deur opengooit zonder te kijken of er iemand aan komt. Zo naar… Ik kan me heel goed voorstellen dat je er op dat moment totaal niet aan dacht om haar gegevens te vragen. Ik heb dat zelf ook niet gedaan toen ik aangereden was. Met de adrenaline van de klap en je hebt dan zelf het idee van gelukkig, ik ben oke, die ander is oke, en dan ga je maar naar huis. De vrouw die me had aangereden, was zelf blijkbaar ook nogal geschrokken maar was vrij snel weggegaan, later merkte ik pas dat m’n fiets wel schade had. Helaas geen gegevens uitgewisseld en een oproepje in de lokale krant leverde ook niks op. Maar ja, het had veel erger af kunnen lopen met hoe het gebeurde dus ik was allang blij. Echt naar dat je er nu nog steeds wel eens last van hebt…

1 like

Net als auto’s die willen wegrijden van een parkeerplaats, heb ook het idee dat die nooit kijken of er iets aan komt maar knallen die auto gewoon de straat op.

2 likes

Oh mijn god JA, dit is zo treffend omschreven. Ik bekijk die groepen ook puur om me over dat soort dingen te verbazen. Mijn persoonlijke favorieten: een vrouw die een “sex tracker” had gemaakt en ook al heel uitgebreid ingevuld, en daar een foto van postte met “weet iemand een goede titel hiervoor?” Terwijl het overduidelijk bedoeld was om de andere middelbare Corry’s de ogen uit te steken dat ze bijna elke dag seks had. En van die vrouwen die dan super uitgebreide daily logs hebben met daarin als to do’s ‘was opvouwen’, ‘cd Marco Borsato terugdoen in doosje’ en 3x ‘koffie drinken’. En verder niks.

15 likes

Hahaha ik zag een keer in die groep dat iemand een poeptracker had gemaakt voor d’r kind, dat waren dan een heleboel drolletjes op een pagina met elk een datum die ze dan moest inkleuren als het kind had gepoept die dag

14 likes

:sob::sob::sob:

Haha ik heb net een screenshot gemaakt van zo’n typisch voorbeeld, maar voelt toch te lullig om hier te posten. Maar het is inderdaad echt heel cringy. Een andere favoriete tactiek van sommigen is om een foto te posten van hun ‘mood tracker’ en dan alleen maar ‘sad’ en ‘exhausted’ enzo invullen zodat anderen gaan vragen wat er aan de hand is 🤦

3 likes

ik weet niet of ik het lettertype, of ja, waar dat voor staat, het meest storende vind hieraan of het gele hartje :’)

1 like

Hahahahhahahaha :joy: Ik ben trouwens zelf ook guilty, want ik heb dus een bullet journal, maar ik mag graag denken dat ik echt héél anders ben dan deze types. Waarschijnlijk is het een kwestie van tijd voor ik ook dit soort dingen begin te doen. Ik begin maar vast aan een verklaring dat ze me mogen omleggen als het zover komt.

2 likes

Ik wil eigenlijk nooit iets eten wat zelfgebakken is, lijkt me altijd zo vies. Wel in de horeca, maar zelfgebakken brownies van vriendinnen of familie: neeee bah. Weet niet eens waarom?!

3 likes

Vaak zeggen mensen ook nog dat het “net zo” of zelfs “nog lekkerder” is dan van een professionele bakker. Nou dat is zelden zo hoor :o_o:

7 likes

Ja dit heb ik ook!!! Koekjes en brownies uit supermarkt helemaal prima, maar zelfgebakken door iemand eet ik niet

2 likes

Hahahaha ja want jouw dr. oetker alleen-maar-water-toevoegen die al drie dagen in de koelkast ligt is ECHT lekkerder dan die van een bakker. Uhuh.

4 likes

Ik heb dit ook! En vriendinnen vroeger op de basisschool die brood wilden ruilen: gadver, nee dankje.

3 likes

Ja, ik heb dit ook met eten dat door iemand die ik niet zo goed ken is gemaakt (en dan niet in een restaurant). Een collega had een keer zelfgemaakte risotto mee naar werk genomen voor mij om te proeven. Nou, die eerste hap is echt met lange tanden, gruwel gewoon van het idee. Terwijl ik dit niet hebben met eten dat mijn vriend, familie of goede vrienden maken.

5 likes

Omg, dat laatste. Wat een nachtmerrie! Ik ben echt superschoon in mijn keuken, dus als ik iets heb gebakken is het nog net niet steriel maar heb er wel moeite mee bij andere mensen. Gelukkig weten goede vrienden dat. Zo krijg ik ook vaak mijn eigen bakje chips, dips of whatever omdat ze weten dat ik het niet eet als iedereen er al met z’n klauwen in heeft gezeten :joy:

6 likes

Dat is wel lief van ze! Mijn collega bakt ook altijd taarten. Ben de enige die dan niet neemt, meer onder het mom van ‘ben op dieet’ :joy:

Aahhhh, dat laatste. Brrr.

2 likes

Haha ja van die potluck dingen vind ik ook goor, doe maar gewoon niet of uit de supermarkt graag.

Wat ik dus vooral heb ook is dat ik bij andere mensen geen zuivelproducten kan eten. Ik vind zuivel sowieso al meh, maar bij iemand anders in de koelkast bezorgt me echt de rillingen over het lijf haha.

Ik vergeet altijd dat ik ze dus helemaal niet boeiend vind, ga dan mee in de hype als ze er weer zijn, koop er eentje, en ben dan altijd weer erg teleurgesteld

5 likes

Ik vind Tash Sultana en haar muziek echt niet leuk

2 likes