Impopulaire meningen

Hahahahhahahaha :joy: Ik ben trouwens zelf ook guilty, want ik heb dus een bullet journal, maar ik mag graag denken dat ik echt héél anders ben dan deze types. Waarschijnlijk is het een kwestie van tijd voor ik ook dit soort dingen begin te doen. Ik begin maar vast aan een verklaring dat ze me mogen omleggen als het zover komt.

2 likes

Ik wil eigenlijk nooit iets eten wat zelfgebakken is, lijkt me altijd zo vies. Wel in de horeca, maar zelfgebakken brownies van vriendinnen of familie: neeee bah. Weet niet eens waarom?!

3 likes

Vaak zeggen mensen ook nog dat het “net zo” of zelfs “nog lekkerder” is dan van een professionele bakker. Nou dat is zelden zo hoor :o_o:

7 likes

Ja dit heb ik ook!!! Koekjes en brownies uit supermarkt helemaal prima, maar zelfgebakken door iemand eet ik niet

2 likes

Hahahaha ja want jouw dr. oetker alleen-maar-water-toevoegen die al drie dagen in de koelkast ligt is ECHT lekkerder dan die van een bakker. Uhuh.

4 likes

Ik heb dit ook! En vriendinnen vroeger op de basisschool die brood wilden ruilen: gadver, nee dankje.

3 likes

Ja, ik heb dit ook met eten dat door iemand die ik niet zo goed ken is gemaakt (en dan niet in een restaurant). Een collega had een keer zelfgemaakte risotto mee naar werk genomen voor mij om te proeven. Nou, die eerste hap is echt met lange tanden, gruwel gewoon van het idee. Terwijl ik dit niet hebben met eten dat mijn vriend, familie of goede vrienden maken.

5 likes

Omg, dat laatste. Wat een nachtmerrie! Ik ben echt superschoon in mijn keuken, dus als ik iets heb gebakken is het nog net niet steriel maar heb er wel moeite mee bij andere mensen. Gelukkig weten goede vrienden dat. Zo krijg ik ook vaak mijn eigen bakje chips, dips of whatever omdat ze weten dat ik het niet eet als iedereen er al met z’n klauwen in heeft gezeten :joy:

6 likes

Dat is wel lief van ze! Mijn collega bakt ook altijd taarten. Ben de enige die dan niet neemt, meer onder het mom van ‘ben op dieet’ :joy:

Aahhhh, dat laatste. Brrr.

2 likes

Haha ja van die potluck dingen vind ik ook goor, doe maar gewoon niet of uit de supermarkt graag.

Wat ik dus vooral heb ook is dat ik bij andere mensen geen zuivelproducten kan eten. Ik vind zuivel sowieso al meh, maar bij iemand anders in de koelkast bezorgt me echt de rillingen over het lijf haha.

Ik vergeet altijd dat ik ze dus helemaal niet boeiend vind, ga dan mee in de hype als ze er weer zijn, koop er eentje, en ben dan altijd weer erg teleurgesteld

5 likes

Ik vind Tash Sultana en haar muziek echt niet leuk

2 likes

Wie de hel is dat? Ik ken echt niemand meer tegenwoordig

7 likes

Staat aankomend jaar in Ziggo Dome. Mensen hadden me meegevraagd maar dacht nou mooi niet.

De Tyfus in Mn oorgang

18 likes

Aan de ene kant vind ik die zaak van Howick en Lili heftig. Aan de andere kant ben ik het er ergens wel mee eens dat de uitzetting door moet gaan.

En ergens irriteer ik mij aan die mediahype nu. Want volgens mij stonden er vorig jaar veel minder mensen bij stil toen ze eigenlijk uitgezet moesten worden samen met hun moeder.

10 likes

Ze komen in een weeshuis, spreken de Armeense taal niet en moeder kan niet voor ze zorgen.
Ik vind het heel krom. In een weeshuis
 nee sorry

En dat " hard zijn tegen degene die er geen recht op hebben" aldus Rutte. Dan moeten er eerst nog wat andere zaken behandeld worden denk ik zo. De sukkel.

Ze zijn nu iig weggelopen en ik dacht alleen maar " goed zo, had ik ook gedaan". Ze zullen er weinig mee winnen, maar wie weet.

16 likes

Ja en aan de andere kant denk ik ook weer moet je als je zo jong bent ook niet bij je moeder zijn? Als hun zouden mogen blijven zouden ze ook weer proberen die mleder hier te krijgen. En het gevolg voor andere zaken dan. Het is echt lastig.

Ik begrijp inderdaad dat ze weg moeten vanwege de regels. Ik hoop dat deze zaak ervoor zorgt dat ze hun hoofden gaan buigen over nieuwe regels (als ze dat nog niet doen). De procedures moeten echt korter, want kinderen die al zo lang hier zijn wegsturen kan natuurlijk eigenlijk niet.

4 likes