Impopulaire meningen

dit doe ik ook
ik haaaaaaaaaaat afdrogen ik wacht gewoon tot ik droog ben
alleen m’n voeten droog ik af

Niet afdrogen is ook veel beter voor je huid. Behalve bij je voeten dan inderdaad. Het allerbeste is eigenlijk nog als je meteen na het douchen iets van zalf of creme opsmeert maar ja, te lui.

2 likes

Over douchen en afdrogen gesproken, ik kan dus echt niet tegen het gevoel van nat haar. Kan het dan ook absoluut niet natuurlijk laten drogen, want dan hangt het zo vies nat in m’n nek en druipt het over m’n rug. En als het dan eenmaal droog is dan heb je zo’n natte vlek op de achterkant van je shirt en dat is mega koud. Heb wel een paar keer met nat haar geprobeerd te slapen en dan werd ik zwetend wakker.

3 likes

Ik snap zoveel dingen niet.

• de nepnageltrend. is het een uberhaupt een trend? is het altijd geweest? ik zie het om me heen eigenlijk helemaal niet dus misschien valt het mee, alleen op het forum krijg ik die indruk dat het veel vaker voorkomt
  • havaianas. ja ik heb ze niet dus ik weet niet wat er zo fijn aan is maar serieuze vraag: hoe verschillen ze van slippers van de hema waar ik een paar jaar terug 2.50 voor heb betaald (en die nog steeds prima zijn)?
  • wat is er zo schattig aan chihuahuas? hun ogen knallen zowat uit hun kop, dat kan toch nooit gezond zijn? en ze keffen vaak zo.
31 likes

Nepnagels inderdaad, ineens zijn ze overal?? Echt twee jaar geleden zag ik NIEMAND ermee.

En het fokken van honden zou überhaupt verboden moeten worden, niks dan ellende.

2 likes

Maar ook al die wimperextensions, veel te strakke wenkbrauwen, opgespoten lippen. Ik vind het zo zonde bij de meeste meiden :frowning:

9 likes

ja idd. vooral doen wat je leuk vindt hoor, maar ik snap gewoon niet echt wat er zo mooi aan is

In dit topic mag je wel reageren toch? Ben benieuwd wat je verstaat onder “doorgeslagen”
en wat vind je overdreven?

1 like

Mja zo’n grijs gebied vind ik het eerlijk gezegd niet

Één partij wilt niet en de ander doet het toch

19 likes

Kicken op aandacht is alsnog wel even iets anders dan aangeraakt worden terwijl je dat niet wil?

9 likes

Ja vooral van die gruwelijke klauwen (/te lange nepnagels) met glitters en roze enzo en het lijkt me ook zoooo onpraktisch. Ik zou m’n ogen er uit lepelen bij het indoen van m’n lenzen en waarschijnlijk random mensen per ongeluk verwonden.

8 likes

Ik vind wel dat het feminisme dit moet toestaan want als het jouw keuze is dan is dat prima. Maar in de praktijk wordt erop neergekeken ja.

Het enige waar ik me zorgen om maar in zo’n situatie is dat de man blijft werken en carrière/pensioen opbouwt. Veel huwelijken standen tegenwoordig en dan blijf je toch achter met een niet volledige baan en weinig mogelijkheden en misschien verzorging van de kinderen. Moeder van een vriend van me is echt afhankelijk van haar vriend na haar scheiding en toen hij het uitmaakte stond ze op straat met niks. Geen huis, geen werk en geen pensioen. Alimentatie was al klaar namelijk.
Kortom, regel alles gewoon goed zodat je niet in die situatie komt!

4 likes

Ik vind dat een technische studie wel degelijk moeilijker en zwaarder is dan een gemiddelde alfa studie waar je een werkcollege en een werkgroepje per week hebt.

14 likes

Ik hou niet eens echt van sneakers maar ik vind die wel leuk!

Net zoals de Balenciaga Triple S die zou ik best willen eigenlijk haha ook al zag ik half Hongkong er al op lopen

1 like

Hahah daar heb ik niet eens woorden voor.

3 likes

Ik geloofde dat van die havaianas nooit maar het is echt waar, ze lopen 10x lekkerder dan teenslippers van de HEMA. (Ik heb echt snel last van mijn enkels.)

1 like

Hoe kan dit? Het is toch ook gewoon een effen stuk rubber ofzo?

Sowieso mee eens, zeg ik als alfastudent

Ik denk dat ik het daar in beginsel wel mee eens ben, maar ik wil er wel bij zeggen dat sommige Alfavakken ook heel technisch in elkaar steken. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar voor sommigen van mijn vakken heb je echt een soort probleemoplossend/wiskundig vermogen nodig dat je ook bij echt technische vakken nodig hebt.

Ik denk ook dat het aantal contacturen aan de ene kant wel uitmaakt, want je kunt bijv. makkelijker naast je studie werken. Aan de andere kant heeft iedere ect het zelfde aantal uren.

Overigens ben ik wel van mening dat studenten die een technische studie doen waar vraag naar is en niet gemakkelijk kunnen werken door het aantal contacturen, een beurs zouden moeten krijgen. Net als studenten die co-schappen lopen.

@Twonights mijn havaianas zijn wel van een ander materiaal (meer hard en plastic-achtig) dan mijn hema slippers (zacht en schuim-achtig).

3 likes

Ik ben geen fan van fulltime thuismoederen omdat je je als vrouw in een kwestbare positie plaatst. Je relatie hoeft maar stuk te lopen en je kinderen zijn er in veel gevallen er veel zwaarder de dupe van dan wanneer je als vrouw ook gewoon werkt.

6 likes