Impopulaire meningen

Dan heb je vast ook gelezen dat ik eerder al aangaf dat een staatssecretaris altijd een uitzondering mag maken, ongeacht de beslissing van de rechter(s). Dat dat een persoonlijke keuze is, en ja sentiment is één van de factoren die kan meespelen, en hij hoeft die beslissing verder niet te verantwoorden.

En ik bedoel dus dat onder andere het proceduresysteem aangepast zou moeten worden.

Ja klopt dat is dus precies wat er gebeurt is. Het proceduresysteem moet inderdaad worden aangepast maar of daarmee schrijnende gevallen voorkomen kunnen worden? Ik weet het niet.

Ja ik erger me ook aan de internationale studenten maar dan in m’n flat. Ja deze flat is oud en redelijk gehorig en de lift is elke maand kapot, maar je hebt je eigen miniappartement op een super chille plek in Amsterdam voor 600 per maand dus zeik niet zo??

3 likes

Mee eens, en idd vooral internationale (Duitse) studenten die zich de heeele dag opsluiten in de bieb en doen alsof het zo zwaar is terwijl ze de halve dag vullen met koffiedrinken en socializen
Heb trouwens een beetje het gevoel dat je het over dezelfde uni hebt gezien de weinig contacturen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind bejaarden op een scootmobiel de hell op aarde.

21 likes

Vooral als ze denken dat heel de weg van hun is. Zelfde voor rollators, daar is toch een stoep voor??

5 likes

En op een drukke parkeer plaats dat ding vollop op een auto plek zetten…

2 likes

Zon ding stopt ook gewoon zo pats boem. Dus dan loop je er achter en dan zit je uit het niks met je neus in de nek van die bejaarde.

3 likes

Ik woon in het stad centrum en er is hier een soort heuvel waardoor ze nog meer vaart maken, heb soms echt het idee dat ze de rest van de mensen als bowling kegels zien

16 likes

ik zie net een vlog voorbij komen: een week lang geen vlees eten, hoe ging het ons af?

ik vind dat zoooooooo irritant. alsof het de grootste uitdaging ever is.

30 likes

Vergeet niet, sommige mensen kunnen echt niet zonder vlees!!!

3 likes

Mensen die gaan verkondigen dat ze nu ECHT weer gaan sporten. En dan 1 maand gaan en dan weer opgeven en dan weeeer gaan verkondigen dat ze echt weer moeten gaan sporten. Stop er er gewoon mee. Je vind het niet leuk.

16 likes

#backontrack

Hetzelfde heb ik met mensen die altijd praten over afvallen. Ik haat mensen die altijd verkondigen hoe erg ze hun bovenbenen/billen/buik vinden en dat ze écht moeten afvallen. Please, val andere mensen hier niet mee lastig. Ik weet dat het moeilijk is maar doe er wat aan of kap met zeiken / het erover hebben.

9 likes

Ik vind Cards against Humanity het tegenovergestelde van grappig.

25 likes

Te grof? Saai? Bedroevend?

1 like

ZO zaaai

4 likes

Geen idee eigenlijk! Ik hou wel van zwarte humor en grove grapjes dus dat is het niet denk ik. Ik moet er gewoon niet om lachen, geen idee waarom!

2 likes

Ja ik heb hetzelfde! Ik vind het vaak super flauw en makkelijk. Hoe meer dood, verderf en seks, hoe grappiger iedereen het vindt. Zo voorspelbaar altijd wat er gaat winnen.

6 likes

Pff dit inderdaad. En dan heeft een keer iemand wat slims/origineels maar nee de combinatie die nergens op slaat maar wel seks heeft wint. Snap niet dat het zo’n populair spel is haha

3 likes