Ik weet niet eens wat een regendouche is

Dit. 
De douchekop kan ook aan het plafond vastzitten.
Alleen wordt er volgens mij vooral geklaagd over regendouches zonder zo’n handdouche.
Dit klinkt wel fantastisch. Met goede waterdruk lijkt een regendouche mij echt top
Huh de enige? Volgens mij heb je de reacties boven je niet gelezen? 
Bij een regendouche hoeft je haar niet nat te worden als je een badmuts draag (alhoewel een badmuts dragen ook een onpopulaire mening schijnt te zijn naar hoe vaak ik daarom uitgelachen word) maar dat het water je ogen inloopt dat vind ik zo kut. Je kan het ook niet ontwijken door anders te gaan staan tenzij ik mijn kin op mijn borst leg. Dat doucht al helemaal niet fijn. Echt, welke idioot heeft dat verzonnen.
Ik heb zelf geen regendouche maar vrienden, vakantiehuisjes en hotels wel.
We hadden dat laatst in een hotel. Ik wilde m’n haar niet wassen dus was me aan het douchen met die andere douchekop. Vervolgens wil ik de kraan uitzetten, maar draai ik de knop te ver door waardoor die naar standje regendouche ging. Haar nat 
Die van mij zat in dit huis toen ik het kocht. Met inloopdouche oftewel altijd zeiknatte badkamer.
Het is vaak een symbool van een luxe badkamer oid heb ik het idee? Je komt het in zo veel hotels ook tegen.
En alle plaatjes van fancy badkamers hebben wel een regendouche.
Ik ben zo blij dat mijn mening herkenbaar is!! En idd, wat @SimpleThings zegt, als je een combo hebt van regen en gewone douchekop en je bedient dat knopje verkeerd waardoor alsnog je hele kop zeiknat wordt… Huilon
Haha ik wilde het idd ook omdat het een luxe uitstraling heeft maar heb het in 4 jaar denk ik 3 keer gebruikt
dat water dat jee ogen in stroomt is echt te irritant
Ik vind Boer zoekt vrouw zo cringy…
Nog nooit gekeken, maar lijkt me heel kut haha
Die DM drogist in Duitsland. Vind dat echt niet zo bijzonder. Ben er nou 4 keer geweest maar ik snap de hype niet. Natuurlijk is het leuk dat make-up goedkoper is maar dat huismerk Delhia? ofzo is echt niks bijzonders aan. Net zoals de rest van de winkel. Ik kan daar niet dingen vinden waarvan ik heel blij word wat je in Nederland niet hebt.
Ja! Ik was er toevallig afgelopen zaterdag. Mooie prijzen wel voor sommige dingen. Maar wist gewoon niet wat ik mee moest nemen?
Je had gelukkig al een mand meegenomen, Ha haaaa
Ik heb niet als doel heel oud (zegmaar 80+) te worden. Het lijkt wel of zolang mogelijk leven een streven is en dat deel ik totaal niet. Vind kwaliteit veel belangrijker, heb ook teveel van verpleeghuizen gezien om er terecht te willen komen.
Ik ben het hier zo mee eens. Ik vind ook eigenlijk dat mensen niet zo oud moeten worden
Maar ik vind het oneerlijk als ik tot mn 75e moet werken en dan maar 5 jaar van mn pensioen kan genieten. (ja zo egoïstisch ben ik sorry)
Daar ben ik het ook wel weer mee eens haha. Maar ik vind niet dat mensen 90+ moeten worden. Er zijn al mensen teveel
Dat is ook wel waar maar ik heb de wens zelf niet om 80+ te worden wat dat betreft. Wie weet wordt ik het wel en ben ik hartstikke gelukkig en dat is dan prima. Maar als ik straks met 78 al bijna niks meer kan (wat mogelijk is want slechte genen met veel botontkalking, alzheimer, parkinson’s, etc) dan hoef je me echt niet langer in leven te houden.
En ik bedoelde meer inderdaad dat je soms niet iedereen in leven moet zien te houden puur om ze in leven te houden. Soms denk ik dat de mensheid graag alles wil zien te overwinnen, ook de dood, en daarom er alles aan doet om steeds langer te blijven leven/het als iets heel erg goeds ziet als je heel lang blijft leven. Soms is het ook gewoon eens klaar. Mijn opa, bijvoorbeeld, is nog jarenlang in leven gehouden ookal was hij helemaal op (alzheimers, diabetes, vele breuken). Natuurlijk zeg ik niet dat ze hem maar ergens hadden moeten laten creperen (wat is dit een rare zin?? Kan niet kloppen), maar het was voor iedereen fijner geweest als hij niet elke keer weer een nieuwe operatie/medicatie/behandeling kreeg, maar gewoon op zn dooie (haha) gemak had mogen sterven in palliatieve zorg ofzo. Maar “hij was nog niet eens 80” dus hij werd maar steeds in leven gehouden?
Maar goed dit is mijn ervaring. Als mijn opa (en al mijn andere grootouders) 80 was geweest zonder al zijn aandoeningen had ik misschien een andere mening gehad