Impopulaire meningen

Als bij ons de combinatie niet klopt valt het gewoon af

Ik vind regendouches helemaal niet handig of goed.

21 likes

Helemaal mee eens. Ik wil niet altijd m’n haar nat hebben.

2 likes

Een regendouche heeft ook veel te weinig druk om je haar goed uit te spoelen na het wassen vind ik. Ik hou van veel waterdruk onder de douche

8 likes

onze regendouche is echt heerlijk! genoeg druk. en ik krijg geen koude schouders.

2 likes

Ik heb een regendouche van grohe en die lekt aan alle kanten en spuit de hele badkamer nat. Kan er ook niet lekker m’n haar onder wassen en gebruik dus altijd de aparte kop die er bij zit.

Karamel zeezout is echt overhyped. Merken zijn volgens mij vergeten dat er andere smaken bestaan

6 likes

Omg ik voel me echt lullig maar steeds als ik jouw profielplaatje zie, zie ik Geert Wilders

Zal het haar wel zijn

8 likes

Haha hij zou willen dat hij op THE QUEEN leek. Die heeft dit kapsel al meer dan vijftig jaar

11 likes

Ik weet niet eens wat een regendouche is

Dit. :point_up_2:
De douchekop kan ook aan het plafond vastzitten.
Alleen wordt er volgens mij vooral geklaagd over regendouches zonder zo’n handdouche.

2 likes

Dit klinkt wel fantastisch. Met goede waterdruk lijkt een regendouche mij echt top

2 likes

Huh de enige? Volgens mij heb je de reacties boven je niet gelezen? :grinning:

6 likes

Bij een regendouche hoeft je haar niet nat te worden als je een badmuts draag (alhoewel een badmuts dragen ook een onpopulaire mening schijnt te zijn naar hoe vaak ik daarom uitgelachen word) maar dat het water je ogen inloopt dat vind ik zo kut. Je kan het ook niet ontwijken door anders te gaan staan tenzij ik mijn kin op mijn borst leg. Dat doucht al helemaal niet fijn. Echt, welke idioot heeft dat verzonnen.

1 like

Ik heb zelf geen regendouche maar vrienden, vakantiehuisjes en hotels wel.

1 like

We hadden dat laatst in een hotel. Ik wilde m’n haar niet wassen dus was me aan het douchen met die andere douchekop. Vervolgens wil ik de kraan uitzetten, maar draai ik de knop te ver door waardoor die naar standje regendouche ging. Haar nat :sob:

7 likes

Die van mij zat in dit huis toen ik het kocht. Met inloopdouche oftewel altijd zeiknatte badkamer.

1 like

Het is vaak een symbool van een luxe badkamer oid heb ik het idee? Je komt het in zo veel hotels ook tegen.
En alle plaatjes van fancy badkamers hebben wel een regendouche.
Ik ben zo blij dat mijn mening herkenbaar is!! En idd, wat @SimpleThings zegt, als je een combo hebt van regen en gewone douchekop en je bedient dat knopje verkeerd waardoor alsnog je hele kop zeiknat wordt… Huilon

Haha ik wilde het idd ook omdat het een luxe uitstraling heeft maar heb het in 4 jaar denk ik 3 keer gebruikt :joy: dat water dat jee ogen in stroomt is echt te irritant

1 like

Ik vind Boer zoekt vrouw zo cringy…

22 likes