Impopulaire meningen

Ja, ik zag 'm laatst in Breda! Benieuwd of mensen daar echt bewust gaan staan ‘omdat ze een praatje willen maken’ of gewoon sloom zijn.

1 like

Ik kom er vooral graag omdat alles van het huismerk vegan is! En alles scheelt echt veel in prijs

3 likes

Ik vind roggebrood super lekker eigenlijk

12 likes

Waarom zou je het je persoonlijk aantrekken als iemand die je niet kent waarschijnlijk in frustratie roept dat ze een baby wel uit het raam zou willen gooien?

1 like

jaa roggebrood! En karnemelk trouwens ook, heerlijk

2 likes

Ik vind wachten helemaal niet erg, het stoort mij echt zelden als ik lang in de rij sta voor een kassa en ik fiets/loop ook nooit door rood. Vind het altijd wel even een lekker rustmomentje eigenlijk.

14 likes

Ik snap eten bestellen niet. Heb het nog nooit in m’n leven gedaan en heb ook nog nooit op het punt gestaan om dat te gaan doen of het in overweging genomen ofzo.

10 likes

Yesss iemand die mij snapt.
Ik heb het ook nog nooit gedaan en kom ook nooit in de verleiding haha. T komt gewoon niet in mij op. Maar ik denk dat ik ook nog nooit een maaltijd voor mijzelf heb gekocht die meer dan €3 heeft gekost.

Maar wat eet je dan als je echt geen zin hebt om te koken ofzo? En toch een echte maaltijd wilt?

Wauw ik ben echt jaloers, ik bestelde vaak 3x per week voor zo’n 35 euro per week, super zonde.

3 likes

Tsja dan kook ik of ik neem geen echte maaltijd haha. Vind koken minder moeite dan eten bestellen

2 likes

Als je naast iemand zit die zn nagels lakt kan ik wel begrijpen dat je dit niet zo fijn vind. Als ik bv migraine heb zou ik me hier zwaar aan ergeren. Maar dan zou ik eerder zelf weggaan dan er iets van te zeggen :stuck_out_tongue:

Eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand in de trein nagellak opdeed? Ik reis toch al jaren veel met de trein, komt dit nou echt zo vaak voor?

Zou er zelf niet mee zitten maar ik hou wel van chemische geuren. Als je er migraine van krijgt is het een ander verhaal natuurlijk.

Is trouwens toch ook helemaal niet handig om dat ik de trein te doen?

1 like

Doet me denken aan de tijd dat een mede busreiziger het een goed idee vond om schoenen + sokken uit te doen. Dat is toch wel een grens die je bij mij overschrijdt :stuck_out_tongue:

5 likes

Heb ook nog nooit eten besteld! Wil dat wel een keer uitproberen
Een lekkere verse pizza wordt het dan denk ik

3 likes

Ik hou niet van spaans eten

6 likes

Hahaha jawel, maar nooit alleen, dat bedoelde ik.
En ik ben inderdaad sowieso sinds ik 1,5 jaar geleden verhuisd ben niet bij de Mac geweest. Daarvoor ook niet echt eigenlijk volgens mij hahahs. Maar ik geef ook niet om fastfood, ik geef veel meer om zoetigheid of chips enzo

1 like

Ik vind dat hele gebeuren van Glennis Grace zo niet boeiend en erger me er mateloos aan dat dat nieuws steeds bovenaan de NOS app staat.

43 likes

Plus 1… Wat een poppenkast.

1 like

ik vind de was doen helemaal niet erg! juist heel fijn, geeft me een voldaan gevoel. en het ruikt dan zo lekker.

21 likes