Nog nooit gekeken, maar lijkt me heel kut haha
Die DM drogist in Duitsland. Vind dat echt niet zo bijzonder. Ben er nou 4 keer geweest maar ik snap de hype niet. Natuurlijk is het leuk dat make-up goedkoper is maar dat huismerk Delhia? ofzo is echt niks bijzonders aan. Net zoals de rest van de winkel. Ik kan daar niet dingen vinden waarvan ik heel blij word wat je in Nederland niet hebt.
Ja! Ik was er toevallig afgelopen zaterdag. Mooie prijzen wel voor sommige dingen. Maar wist gewoon niet wat ik mee moest nemen?
Je had gelukkig al een mand meegenomen, Ha haaaa
Ik heb niet als doel heel oud (zegmaar 80+) te worden. Het lijkt wel of zolang mogelijk leven een streven is en dat deel ik totaal niet. Vind kwaliteit veel belangrijker, heb ook teveel van verpleeghuizen gezien om er terecht te willen komen.
Ik ben het hier zo mee eens. Ik vind ook eigenlijk dat mensen niet zo oud moeten worden
Maar ik vind het oneerlijk als ik tot mn 75e moet werken en dan maar 5 jaar van mn pensioen kan genieten. (ja zo egoĆÆstisch ben ik sorry)
Daar ben ik het ook wel weer mee eens haha. Maar ik vind niet dat mensen 90+ moeten worden. Er zijn al mensen teveel
Dat is ook wel waar maar ik heb de wens zelf niet om 80+ te worden wat dat betreft. Wie weet wordt ik het wel en ben ik hartstikke gelukkig en dat is dan prima. Maar als ik straks met 78 al bijna niks meer kan (wat mogelijk is want slechte genen met veel botontkalking, alzheimer, parkinsonās, etc) dan hoef je me echt niet langer in leven te houden.
En ik bedoelde meer inderdaad dat je soms niet iedereen in leven moet zien te houden puur om ze in leven te houden. Soms denk ik dat de mensheid graag alles wil zien te overwinnen, ook de dood, en daarom er alles aan doet om steeds langer te blijven leven/het als iets heel erg goeds ziet als je heel lang blijft leven. Soms is het ook gewoon eens klaar. Mijn opa, bijvoorbeeld, is nog jarenlang in leven gehouden ookal was hij helemaal op (alzheimers, diabetes, vele breuken). Natuurlijk zeg ik niet dat ze hem maar ergens hadden moeten laten creperen (wat is dit een rare zin?? Kan niet kloppen), maar het was voor iedereen fijner geweest als hij niet elke keer weer een nieuwe operatie/medicatie/behandeling kreeg, maar gewoon op zn dooie (haha) gemak had mogen sterven in palliatieve zorg ofzo. Maar āhij was nog niet eens 80ā dus hij werd maar steeds in leven gehouden?
Maar goed dit is mijn ervaring. Als mijn opa (en al mijn andere grootouders) 80 was geweest zonder al zijn aandoeningen had ik misschien een andere mening gehad
Ja, ik zag 'm laatst in Breda! Benieuwd of mensen daar echt bewust gaan staan āomdat ze een praatje willen makenā of gewoon sloom zijn.
Ik kom er vooral graag omdat alles van het huismerk vegan is! En alles scheelt echt veel in prijs
Ik vind roggebrood super lekker eigenlijk
Waarom zou je het je persoonlijk aantrekken als iemand die je niet kent waarschijnlijk in frustratie roept dat ze een baby wel uit het raam zou willen gooien?
jaa roggebrood! En karnemelk trouwens ook, heerlijk
Ik vind wachten helemaal niet erg, het stoort mij echt zelden als ik lang in de rij sta voor een kassa en ik fiets/loop ook nooit door rood. Vind het altijd wel even een lekker rustmomentje eigenlijk.
Ik snap eten bestellen niet. Heb het nog nooit in mān leven gedaan en heb ook nog nooit op het punt gestaan om dat te gaan doen of het in overweging genomen ofzo.
Yesss iemand die mij snapt.
Ik heb het ook nog nooit gedaan en kom ook nooit in de verleiding haha. T komt gewoon niet in mij op. Maar ik denk dat ik ook nog nooit een maaltijd voor mijzelf heb gekocht die meer dan ā¬3 heeft gekost.
Maar wat eet je dan als je echt geen zin hebt om te koken ofzo? En toch een echte maaltijd wilt?
Wauw ik ben echt jaloers, ik bestelde vaak 3x per week voor zoān 35 euro per week, super zonde.
Tsja dan kook ik of ik neem geen echte maaltijd haha. Vind koken minder moeite dan eten bestellen