Zelf lak ik best vaak (nouja, vaak zo’n 5 keer per jaar) mijn nagels in de trein. Bijvoorbeeld als ik een langere treinreis heb in mijn eentje, onderweg naar een vriendin. Ik las pas op dit forum dat best veel mensen zich daar aan ergeren.
Ik weet eigenlijk niet of het impopulair is, maar ik vind het heel irritant/infantiel staan dat in die “woke” cultuur op Internet mensen bij allerlei dingen; “queeeen” zetten, wanneer een vrouw iets positiefs gedaan heeft.
Door het “preach” bericht moest ik hier aan denken. Want daar hebben ze nl ook een handje van; preach girrrll
Slaaaay, queen, yaaaas!
Ja exact die! Ik word daar een beetje brakerig van
Ik word altijd een beetje agressief van het woord ‘woke’
Net als ‘lit’
ik van ‘oh my god’ mensen die dat vaak zeggen noem ik standaard Paris Hilton
(al vind ik stiekem Paris best leuk)
Ik vind
“Huren is weggegooid geld”
Echt een van de domste uitspraken ever
Eens! ik vind dat je met huren ook een soort ‘vrijheid’ koopt, die je met kopen niet hebt, en daar betaal ik graag voor
nja ligt er een beetje aan wat je krijg voor welke prijs natuurlijk
Ik vind de uitdrukking “een kunstje doen”, op iemand in dit geval, echt naar klinken
het gaat om de algemene uitdrukking die zo vaak gebruikt wordt wanneer huren / kopen besproken wordt, dat huren weggegooid geld is omdat je dan iedere maand betaalt voor een plekje dat niet van jou is en niet van jou wordt, staat ff los van of je veel te veel betaalt voor veel te weinig m2 ofzo
Wat eet je dan? Ben al trots als ik onder de 10 kom voor boodschappen voor het eten 
Ik werk zo vaak met collega’s die dit zeggen. Dan hebben we het over huizen en dan kijken ze vol verbazing… huur jij??? 
En dan zie ik ze vol verachting kijken. Oh maar vind je dat niet zonde van je geld? Nee meid wonen tot m’n dertigste bij m’n ouders, lijkf me ge-wel-dig. ‘Nou ik blijf nog even lekker bij paps en mams, want ik wil als ik straks een huis koop wel een kookeiland en een houtkachel’ (dit zei een collega echt)
Afgelopen jaar ben ik een paar maanden op reis gegaan en mijn zusje heeft echt een aantal keer gevraagd of ik dat niet zonde vind van mijn geld, want dat geld had ik ook kunnen sparen voor een huis. Echt soms lijkt het wel een hoger doel te hebben om een huis te kunnen kopen. Zo, even een frustratie dingentje zeg maar gerust ding dit 
Ik doel er vooral op dat in onzekere periodes in je leven (bijv. misschien in nabije toekomst willen verhuizen i.v.m werk, op reis willen) het een chill gevoel is dat je een maand opzegtermijn hebt en weg ben je. Daarbij vraag ik me af of je koophuis verhuren waar nog een hypotheek op rust zo makkelijk gaat. Ik denk dat je daar in ieder geval meer voor moet regelen dan voor het onderverhuren van je huurappartementje (althans bij mij ging dat heel makkelijk).
snap ik, maar ik vind het wel weggegooid geld om 1000 euro per maand te betalen voor een studio die 20 minuten buiten de stad zit bijvoorbeeld. maar niet als je voor datzelfde bedrag middenin de stad een tweekamerappartement hebt. en ook niet als je wel buiten de stad zit maar toch een hele woning incl tuin hebt oid.
Dat heeft meer te maken met of de prijs klopt met het huis toch? Dat principe geldt net zo goed als je een huis koopt.
Ik heb dit met samenwonen. Iedereen ziet dat ook altijd als een ‘hoger doel’ maar ik hoef helemaal niet constant met mijn vriend te zijn en tussen zijn spullen te zitten. Voel die behoefte gewoon niet zo.
Ik ken trouwens ook iemand die helemaal geen huis heeft en al een paar jaar op huizen past van mensen die op vakantie of op een lange reis zijn. Dat is pas besparen 
Ophouden