Impopulaire meningen

Als je naast iemand zit die zn nagels lakt kan ik wel begrijpen dat je dit niet zo fijn vind. Als ik bv migraine heb zou ik me hier zwaar aan ergeren. Maar dan zou ik eerder zelf weggaan dan er iets van te zeggen :stuck_out_tongue:

Eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand in de trein nagellak opdeed? Ik reis toch al jaren veel met de trein, komt dit nou echt zo vaak voor?

Zou er zelf niet mee zitten maar ik hou wel van chemische geuren. Als je er migraine van krijgt is het een ander verhaal natuurlijk.

Is trouwens toch ook helemaal niet handig om dat ik de trein te doen?

1 like

Doet me denken aan de tijd dat een mede busreiziger het een goed idee vond om schoenen + sokken uit te doen. Dat is toch wel een grens die je bij mij overschrijdt :stuck_out_tongue:

5 likes

Heb ook nog nooit eten besteld! Wil dat wel een keer uitproberen
Een lekkere verse pizza wordt het dan denk ik

3 likes

Ik hou niet van spaans eten

6 likes

Hahaha jawel, maar nooit alleen, dat bedoelde ik.
En ik ben inderdaad sowieso sinds ik 1,5 jaar geleden verhuisd ben niet bij de Mac geweest. Daarvoor ook niet echt eigenlijk volgens mij hahahs. Maar ik geef ook niet om fastfood, ik geef veel meer om zoetigheid of chips enzo

1 like

Ik vind dat hele gebeuren van Glennis Grace zo niet boeiend en erger me er mateloos aan dat dat nieuws steeds bovenaan de NOS app staat.

43 likes

Plus 1
 Wat een poppenkast.

1 like

ik vind de was doen helemaal niet erg! juist heel fijn, geeft me een voldaan gevoel. en het ruikt dan zo lekker.

21 likes

Zelf lak ik best vaak (nouja, vaak zo’n 5 keer per jaar) mijn nagels in de trein. Bijvoorbeeld als ik een langere treinreis heb in mijn eentje, onderweg naar een vriendin. Ik las pas op dit forum dat best veel mensen zich daar aan ergeren.

2 likes

Ik weet eigenlijk niet of het impopulair is, maar ik vind het heel irritant/infantiel staan dat in die “woke” cultuur op Internet mensen bij allerlei dingen; “queeeen” zetten, wanneer een vrouw iets positiefs gedaan heeft.

12 likes

Door het “preach” bericht moest ik hier aan denken. Want daar hebben ze nl ook een handje van; preach girrrll

6 likes

Slaaaay, queen, yaaaas!

16 likes

Ja exact die! Ik word daar een beetje brakerig van

2 likes

Ik word altijd een beetje agressief van het woord ‘woke’

Net als ‘lit’

21 likes

ik van ‘oh my god’ mensen die dat vaak zeggen noem ik standaard Paris Hilton

(al vind ik stiekem Paris best leuk)

Ik vind
“Huren is weggegooid geld”
Echt een van de domste uitspraken ever

64 likes

Eens! ik vind dat je met huren ook een soort ‘vrijheid’ koopt, die je met kopen niet hebt, en daar betaal ik graag voor

6 likes

nja ligt er een beetje aan wat je krijg voor welke prijs natuurlijk

1 like

Ik vind de uitdrukking “een kunstje doen”, op iemand in dit geval, echt naar klinken

28 likes