Als je naast iemand zit die zn nagels lakt kan ik wel begrijpen dat je dit niet zo fijn vind. Als ik bv migraine heb zou ik me hier zwaar aan ergeren. Maar dan zou ik eerder zelf weggaan dan er iets van te zeggen
Eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand in de trein nagellak opdeed? Ik reis toch al jaren veel met de trein, komt dit nou echt zo vaak voor?
Zou er zelf niet mee zitten maar ik hou wel van chemische geuren. Als je er migraine van krijgt is het een ander verhaal natuurlijk.
Is trouwens toch ook helemaal niet handig om dat ik de trein te doen?
Doet me denken aan de tijd dat een mede busreiziger het een goed idee vond om schoenen + sokken uit te doen. Dat is toch wel een grens die je bij mij overschrijdt
Heb ook nog nooit eten besteld! Wil dat wel een keer uitproberen
Een lekkere verse pizza wordt het dan denk ik
Ik hou niet van spaans eten
Hahaha jawel, maar nooit alleen, dat bedoelde ik.
En ik ben inderdaad sowieso sinds ik 1,5 jaar geleden verhuisd ben niet bij de Mac geweest. Daarvoor ook niet echt eigenlijk volgens mij hahahs. Maar ik geef ook niet om fastfood, ik geef veel meer om zoetigheid of chips enzo
Ik vind dat hele gebeuren van Glennis Grace zo niet boeiend en erger me er mateloos aan dat dat nieuws steeds bovenaan de NOS app staat.
Plus 1⊠Wat een poppenkast.
ik vind de was doen helemaal niet erg! juist heel fijn, geeft me een voldaan gevoel. en het ruikt dan zo lekker.
Zelf lak ik best vaak (nouja, vaak zoân 5 keer per jaar) mijn nagels in de trein. Bijvoorbeeld als ik een langere treinreis heb in mijn eentje, onderweg naar een vriendin. Ik las pas op dit forum dat best veel mensen zich daar aan ergeren.
Ik weet eigenlijk niet of het impopulair is, maar ik vind het heel irritant/infantiel staan dat in die âwokeâ cultuur op Internet mensen bij allerlei dingen; âqueeeenâ zetten, wanneer een vrouw iets positiefs gedaan heeft.
Door het âpreachâ bericht moest ik hier aan denken. Want daar hebben ze nl ook een handje van; preach girrrll
Slaaaay, queen, yaaaas!
Ja exact die! Ik word daar een beetje brakerig van
Ik word altijd een beetje agressief van het woord âwokeâ
Net als âlitâ
ik van âoh my godâ mensen die dat vaak zeggen noem ik standaard Paris Hilton
(al vind ik stiekem Paris best leuk)
Ik vind
âHuren is weggegooid geldâ
Echt een van de domste uitspraken ever
Eens! ik vind dat je met huren ook een soort âvrijheidâ koopt, die je met kopen niet hebt, en daar betaal ik graag voor
nja ligt er een beetje aan wat je krijg voor welke prijs natuurlijk
Ik vind de uitdrukking âeen kunstje doenâ, op iemand in dit geval, echt naar klinken