Impopulaire meningen

Ja heel flauw, maar ik word daarbij ook altijd een beetje moe van alle mensen die bíjna die vlucht genomen hadden. Kan me voorstellen dat dat een heel naar idee is voor de persoon zelf, maar om dat nog jaren na dato te vertellen…

2 likes

‘Mijn ouders hebben ook kinderen, komt zo dichtbij!!!11’

26 likes

Ik vind in het geval dat er 200 mensen zijn overleden wel een beetje anders. Ik had toen persoonlijk in ieder geval de ervaring dat heel veel mensen in mijn omgeving wel iemand kenden die was omgekomen of dicht bij iemand stonden die mensen had verloren. Dus dan vind ik het niet zo gek dat er ‘collectieve rouw’ is als het ook werkelijk zoveel mensen raakt.

Ik vind overigens wel dat er veel te snel gerapporteerd wordt dat er mensen zijn overleden onder onbekende omstandigheden of omstandigheden die echt met geen enkele reden media-aandacht behoeven.

5 likes

Ik had dat soort mensen niet en hoorde vaak zat 'goh ik zat een jaar terug ook in een vliegtuig met dat nummer of die reis of ooit überhaupt gevlogen "

2 likes

Ik heb dat ook met mensen die zeggen dat ze van plan waren die dag ergens heen te gaan, niet gegaan zijn (door wat voor reden dan ook) en dan jaren later nog ‘slachtoffer’ zijn.
Ja ik snap dat je het een gek idee vindt, maar nee je was er niet. Je bent niet dood, gewond en hebt het niet gezien. Het komt dichtbij… maar in deze tijd maken we allemaal dingen mee die ‘dichtbij komen’

Sorry ergernismodus uit😅

4 likes

Ja en een geld inzamelingsactie?

2 likes

ik vind karamel goor en krijg er een droge bek van

3 likes

Ik vind een grijze hoekbank mooi. Heb er zelf ook één.
Hetzelfde geldt voor early dew op de muren.

24 likes

Ik vind de Tweede Wereldoorlog een ontzettend overrated onderwerp voor films
/series/boeken.

1 like

Ik vind het helemaal niet zo gek dat die lerares is ontslagen. Hopelijk zet het wat mafkezen op internet aan het denken dat ze niet zomaar alles kunnen zeggen.

13 likes

Hierboven staan een aantal reacties dat het een te harde maatregel is.

1 like

Ik vind ongesteld zijn echt heerlijk. Niet omdat ik geen pijn erbij ervaar, want zelfs dat waardeer ik. Gewoon even een ‘yes niet zwanger/mijn lichaam doet wat die hoort te doen’ momentje.

16 likes

Dit had ik ook afgelopen woensdag. Ik vind het het ook heel fijn dat ik mijn lichaam dan precies voel wanneer het proces in gang wordt gezet :sunglasses:

2 likes

jaaa precies dat!

Ik vind de zin “als je maar hard werkt dan kom je er wel!!!” echt de grootste onzin ooit en moet me erg inhouden als mensen dit gebruiken

46 likes

Mee eens! Het leven is oneerlijk en met hard werken kom je er echt niet altijd. Nog vervelender is dat ze dit zeggen na een tegenslag, alsof het je eigen schuld is

7 likes

Super late reactie maar dit is een trend onder jongeren. Echt als manier om geld te verdienen.

Ja een collega vroeg laatst aan mij of ik een of ander festival kende
om dus tickets te kopen in de presale en vervolgens met dikke winst door te verkopen :unamused::unamused::unamused:

Ik vind mealpreppen vaak een beetje viezig ofzo. Dat eten dat een paar dagen/heel de week in bakjes zit. :fearful:

25 likes

En ik snap niet dat mensen graag de hele week hetzelfde eten. Qua variatie in je dieet is dat ook echt helemaal niet goed. Ik snap niet

4 likes