Ik ben niet helemaal hetzelfde als jij, aangezien ik reizen opzich wel leuk vind, maar ik snap je wel. Veel mensen zien het als een hoger doel inderdaad en het zou zo goed zijn voor je ontwikkeling en voor je cv en dit en dat en zus en zo! Nee man, laat mij maar gewoon chillen in een random Europese stad waar een beetje leven is, ik vermaak me wel.
En vooral laten zien hoeveel je wil leren van andere culturen. En hoeveel zelfkennis je op hebt gedaan. Brrr. Nee. Enige wat ik geleerd heb op mijn Interrail trip vorig jaar is dat ik me in mân eentje prima weet te redden, zal ik dat op mân cv zetten?
Ik vind panterprint bijna nooit mooi staan.
Kan hechtingsproblemen bij arme kinderen veroorzaken ook weer mooi op je cv!
En wat dacht je van jouw Westerse normen en waarden doordrukken bij een totaal andere cultuur! Past er ook goed bij toch
Al helemaal mooi in combinatie met volledige afwezigheid van enig vrijwilligerswerk in eigen land want ja, fotoâs met blanke kinderen leveren toch iets minder likes op Instagram op.
Ik vind het schijtirritant dat mensen die nooit moeite en tijd steken in activiteiten doen met vrienden/studiegenoten wel teleurgesteld zijn als ze niet meer uitgenodigd worden.
Ja Melanie als jij al twee jaar lang elke keer afzegt of gewoon nooit mee gaat, is het toch logisch dat mensen op een gegeven moment dingen gaan afspreken zonder jou
Ik snap de hele massahysterie om die kindjes onder de trein niet. Natuurlijk is het droevig, maar moet het echt dagen over niks anders gaan en moeten er openbare herdenkingsbijeenkomsten gehouden worden en alles? Er gaan elke dag kinderen/mensen dood door ongelukken, waarom is dit zo ontzettend veel erger? Als ik een van de ouders was zou ik ook echt niet meedoen aan al die onzin, laat die mensen gewoon in rust rouwen met de mensen om wie ze geven, en niet met heel fucking NederlandâŠ
Ik had het hier ook over met mijn vriend en hij vond me een beetje harteloos geloof ikâŠ
Al die berichten met âIk knuffel mijn kinderen vanavond nog even extraâ vind ik ook zo raar, dat is wel het laatste wat die ouders nu willen lezen. De situatie zo op jezelf betrekken vind ik altijd heel ongepast
Ja heel flauw, maar ik word daarbij ook altijd een beetje moe van alle mensen die bĂjna die vlucht genomen hadden. Kan me voorstellen dat dat een heel naar idee is voor de persoon zelf, maar om dat nog jaren na dato te vertellenâŠ
âMijn ouders hebben ook kinderen, komt zo dichtbij!!!11â
Ik vind in het geval dat er 200 mensen zijn overleden wel een beetje anders. Ik had toen persoonlijk in ieder geval de ervaring dat heel veel mensen in mijn omgeving wel iemand kenden die was omgekomen of dicht bij iemand stonden die mensen had verloren. Dus dan vind ik het niet zo gek dat er âcollectieve rouwâ is als het ook werkelijk zoveel mensen raakt.
Ik vind overigens wel dat er veel te snel gerapporteerd wordt dat er mensen zijn overleden onder onbekende omstandigheden of omstandigheden die echt met geen enkele reden media-aandacht behoeven.
Ik had dat soort mensen niet en hoorde vaak zat 'goh ik zat een jaar terug ook in een vliegtuig met dat nummer of die reis of ooit ĂŒberhaupt gevlogen "
Ik heb dat ook met mensen die zeggen dat ze van plan waren die dag ergens heen te gaan, niet gegaan zijn (door wat voor reden dan ook) en dan jaren later nog âslachtofferâ zijn.
Ja ik snap dat je het een gek idee vindt, maar nee je was er niet. Je bent niet dood, gewond en hebt het niet gezien. Het komt dichtbij⊠maar in deze tijd maken we allemaal dingen mee die âdichtbij komenâ
Sorry ergernismodus uitđ
Ja en een geld inzamelingsactie?
ik vind karamel goor en krijg er een droge bek van
Ik vind een grijze hoekbank mooi. Heb er zelf ook één.
Hetzelfde geldt voor early dew op de muren.
Ik vind de Tweede Wereldoorlog een ontzettend overrated onderwerp voor films
/series/boeken.
Ik vind het helemaal niet zo gek dat die lerares is ontslagen. Hopelijk zet het wat mafkezen op internet aan het denken dat ze niet zomaar alles kunnen zeggen.
Hierboven staan een aantal reacties dat het een te harde maatregel is.