Impopulaire meningen

Er zijn echt nog heel veel studenten die beweren dat er geen verschil is en elke ect even veel moeite en tijd kost

@Flamoes Dat denk ik ook zeker wel, maar denk over het algemeen dat je minder van zulke vakken hebt en het daardoor misschien beter te doen is. Ik heb aan alfa minor gehad, en nu in mijn master een vak van een alfa universiteit begeleid en ik vind de hoeveelheid tijd die gestoken moet worden in dat vak / die ik gestoken heb in mijn minor niet vergelijkbaar met wat ik moet steken in m’n technische studie en dan schijn ik nog een vrij goed "wiskunde"inzicht te hebben volgens medestudenten. Wil ik er wel bij zeggen dat ik wel vind dat er naast een technische studie gewerkt kan worden, want als er tijd is voor zuipen is er ook tijd voor werken.

1 like

In de praktijk wordt dat niveauverschil denk ik ook wel erkend, door verschil in salaris bijvoorbeeld. (Over het algemeen.)

1 like

De kans om vrienden te worden is bij dezen opgehouden te bestaan.

3 likes

Dat is goed, maar zolang je je woorden niet terugneemt: geen vrienden :disappointed:

1 like

@anon69702710
Ik heb dit juist met chips en al helemaal sinds ik er achter ben gekomen dat ovenfriet/airfryerfriet ongeveer de helft aan kcal bevat.

2 likes

Als jij mij zo mooi leert praten, kunnen we misschien toch vrienden worden? Dan vergeet ik de PATATkwestie.

2 likes

:heart:

1 like

Ik vind Thierry Baudet best sexy.

9 likes

Is het toch nog binnen een maand gelukt. OMG! Verkeerde topic gekozen?
:whistling:

7 likes

Haha denk je?

2 likes

Ik vind tatoeages lelijk en bijna altijd ordinair staan. Maar tegenwoordig lijkt echt iedereen ze te hebben.

Ik knap altijd een beetje af als mensen met een universitaire opleiding 0 algemene kennis hebben. Ik vind dat je dan de plank een beetje misgeslagen hebt en ik vind dat superjammer. Ik vind ze dan ook altijd een beetje dom. Hoezo kan je geen interesse hebben in de hele wereld om je heen en de geschiedenis en kunst? Ik snap het gewoon niet. Het ergste vind ik het als ze het zonder gene verkondigen. Heb dan tenminste nog het fatsoen om je er over te schamen.

18 likes

Ja precies!! Ik wil er ook uitzien als een anime karakter, haha

Ik vind heel veel tatoeages gewoon slecht uitgevoerd, zonde maar niet mijn lichaam, niet mijn zaak.
Wel vind ik tatoeage eigenlijk heel erg burgerlijk? Er zijn heel veel van die types die een zogenaamd stoer uiterlijk hebben, piercings, tatoeages en kledingstijl maar dan zitten ze zelf heel de dag te roddelen, anderen te veroordelen op uiterlijk en vinden alles raar. Daar zit dan 0,0 eigenheid in maar ze zijn toch o zo tough en uniek want zo zien ze er toch uit?

7 likes

Ik vind studeren (zeker als het scripties/essays schrijven is) in het weekend eigenlijk best leuk.

3 likes

Ik vind rucola echt zo smerig, het verpest mijn hele salade door die sterke, overheersende smaak. Ik kan er ook echt niet bij dat mensen dat lekker vinden haha (sorry)

21 likes

Voor biomedisch en (feminisme in) internationale betrekkingen wel hoor, de rest kan ik niet!

Jaaa of zelfs op pizza’s enzo, echt doe maar gewoon niet :weary:

2 likes

Ik dacht al dat ik minstens 1 gevoelige snaar zou raken, maar ja daar is het het impopulaire meningen topic voor

9 likes

net even een spoedcursus bulletjournal gehad op buzzfeed
mijn hemel maar dat allemaal mooi maken kost zooooooveel tijd??
dan knal ik liever mijn post its met do to lists in m’n agenda hoor

1 like

Ik zou juist denken dat het kritische mensen zijn die overal een verklaring achter willen zoeken, maar die niet kunnen vinden. Denk dat als je Ă©cht niet helemaal snik bent je er jĂșĂ­st een (bovennatuurlijke) verklaring voor hebt, haha.

1 like