Impopulaire meningen

Ik vind ongesteld zijn echt heerlijk. Niet omdat ik geen pijn erbij ervaar, want zelfs dat waardeer ik. Gewoon even een ‘yes niet zwanger/mijn lichaam doet wat die hoort te doen’ momentje.

16 likes

Dit had ik ook afgelopen woensdag. Ik vind het het ook heel fijn dat ik mijn lichaam dan precies voel wanneer het proces in gang wordt gezet :sunglasses:

2 likes

jaaa precies dat!

Ik vind de zin “als je maar hard werkt dan kom je er wel!!!” echt de grootste onzin ooit en moet me erg inhouden als mensen dit gebruiken

46 likes

Mee eens! Het leven is oneerlijk en met hard werken kom je er echt niet altijd. Nog vervelender is dat ze dit zeggen na een tegenslag, alsof het je eigen schuld is

7 likes

Super late reactie maar dit is een trend onder jongeren. Echt als manier om geld te verdienen.

Ja een collega vroeg laatst aan mij of ik een of ander festival kende
om dus tickets te kopen in de presale en vervolgens met dikke winst door te verkopen :unamused::unamused::unamused:

Ik vind mealpreppen vaak een beetje viezig ofzo. Dat eten dat een paar dagen/heel de week in bakjes zit. :fearful:

25 likes

er is dus een speciaal plekje in de hel voor deze mensen

En ik snap niet dat mensen graag de hele week hetzelfde eten. Qua variatie in je dieet is dat ook echt helemaal niet goed. Ik snap niet

4 likes

Ik vind dierenprints echt helemaal niks

12 likes

Ik ook niet. Kan me ook slecht inleven in wat mensen zo geweldig vinden aan panterprint…

4 likes

Ik vind perfectionistisch zijn echt een slechte eigenschap. Vaak zijn mensen er trots op, maar ik heb in mijn omgeving al zoveel mensen ten onder zien gaan omdat ze dingen gewoon níet los konden laten. Lijkt me echt extreem vermoeiend

27 likes

Zo mee eens! Vaak stellen ze niet alleen extreem hoge eisen aan zichzelf maar verwachten dit ook van anderen. Ik blijf lekker uit de buurt van dit soort types

2 likes

Ik vind het idee van die bakjes sowieso een beetje viezig, met van die verkleuringen van die ene keer in 2005 dat je pasta rood at

43 likes

Ik vind avocado het aller-smerigste wat er bestaat.

13 likes

Hahahaha, lach echt om mensen die hun vakantie een “reis” noemen. Lekker uit de hoogte.

3 likes

Ik begrijp ook niet wat je ervan merkt als je t eet?

Eens, valt voor mij een beetje in hetzelfde straatje als mensen die panisch voor chemicaliën zijn of geloven in detoxen.

5 likes

Dafuq is gmo?

3 likes