Impopulaire meningen

Ik ben zo tegen werken in internationale teams en buitenland ervaring. Je loopt toch alleen maar werk van mensen te corrigeren omdat het niet conform Nederlandse maatstaven is en tijdens je minor haal je tienen met twee vingers in je neus. Mij niet gezien, kies lekker mn Nederlands team genootjes die tenminste wel op tijd komen en dingen kunnen.

3 likes

OMG EEN E-NUMMER IK GA DOOD !!!1!11!1!!11!!!1!1!!!11

11 likes

Ik vind Dyson stofzuigers echt heel kut om mee te stofzuigen, wat een ondingen.

11 likes

Genetically modified organism

Een tijdje terug was er een aflevering van Broodje Gezond (waarin ze mythes over eten onderzoeken) over biologisch eten. Ze gingen oa in op pesticiden. Er staat me ook iets van bij dat ze het over GMO’s hadden maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Vond het wel interessant iig! Dit is m:

https://www.npostart.nl/broodje-gezond/18-06-2018/KN_1699746

Zie nu dat ze ook een aflevering over E-nummers hebben, lijkt me ook wel interessant.

Spinoza laureaat (nederlandse Nobel prijs) John van der Oost (die heeft dat systeem Crispr-cas ontwikkeld waarmee je heel specifiek in genen kan knippen) zei laatst in een speech van: eigenlijk zijn we allemaal genetisch gemodificeerd, want in die miljard jaar dat er leven op de wereld is, heeft telkens de beste versie van een soort het overleefd. Survival of the fittest. Dus eigenlijk doen wij nu hetzelfde als de natuur doet, alleen sneller

13 likes

weg

5 likes

Of wat dacht je van een project voor merk x doen in de Nederlandse markt maar Aziatische bronnen gebruiken omdat ze nauwelijks Engels spreken. Valt gewoon geen gesprek mee te voeren, maar iets doen kunnen ze ook niet omdat ze interviews etc niet kunnen volgen door een taalbarriere. Heb dus alleen 1x een project met een Mexicaan gedaan en wat een verademing dat ze gewoon Engels sprak. De Wikipedia bronnen die ze aanvoerde waren jammer maar je kon tenminste duidelijk maken waarom het niet goed was en ze verstond het. Echt serieus, 13 weken te gaan en dan lekker in mn uppie beginnen met m’n afstudeeropdracht waarbij geen internationals betrokken zijn.

3 likes

Mensen die altijd maar praten over het single leven, forever alone, ik neem drie honden, ik word kattenvrouwtje enzovoorts vind ik zoooo 
 leeg? Kom op zeg. Ten eerste kun je niet in de toekomst kijken. Ten tweede vind ik het aardig triest als je dag in dag uit bezig bent met het ontbreken van een relatie, er is zoveel meer in het leven. Ten derde zijn die dierengrappen echt zo uitgekauwd.

Het gebeurde net weer even in real life en iedereen praat dan ook zo mee haha ja grappig haha ja me2 haha ja dacht ik ook altijd!! Dan kan ik alleen maar rollen met mijn ogen.

Trouwens, ik heb echt te veel impopulaire meningen :yum: wijk echt af van de standaard.

40 likes

Lotr is love lotr is life

5 likes

Ik denk dat dit altijd ligt aan het ‘Het Had Voorkomen Moeten Worden’ gevoel war mensen opeens hebben. Ook in familiedrama’s altijd, dan is jeugdzorg vaak de sjaak en weet iedereen wat jeugdzorg had moeten doen. Dingen gebeuren nou eenmaal, ook erg tragische dingen. En rouw daarom is natuurlijk logisch maar dat opeens half Nederland expert is (terwijl ze er niks van weten) vind ik ook gruwelijk irritant.

5 likes

Ik vind deze emoji zĂł irritant: :woman_shrugging: Kan er niet echt de duim op leggen waar het aan ligt maar ik vind het een beetje hulpeloos overkomen of juist om dingen die je hebt gedaan die niet echt okee zijn te verantwoorden ofzo? :woman_shrugging:

5 likes

Ik vind 'm ook echt heerlijk :joy: echt zo van: “oh well” of “whoops”.

18 likes

Ik vind zoveel mensen op een irritante manier individualistisch tegenwoordig. Is het enige waar sommige mensen om geven nou echt hun eigen lichaam, leven en gevoel?

Ik vind mezelf ook echt heel belangrijk en zorg goed voor mezelf, maar ik heb als doel in mijn leven dat ik naast mezelf ook veel andere mensen zo goed mogelijk wil helpen. Dat vind ik echt belangrijk, dat ik met m’n kennis en kunde ook anderen vooruit kan helpen. Maar zoveel anderen focussen volledig op zichzelf.

Of is dit echt iets van twintigers tegenwoordig?

23 likes

wat mij aan deze verbaast is dattie kennelijk zo vaak van toepassing is, hij is echt populair geloof ik?

4 likes

Haha ja hij symboliseert echt een soort nare, passieve, asociale houding die ik niet kan waarderen.

3 likes

ik hou t er voorlopig op dat ie poly-interpretabel is.

2 likes

Maar zo heten die mensen dan toch gewoon? Zo staan ze dan ook ingeschreven bij de gemeente

2 likes

Ja ik associeer dat echt met het corps

3 likes

Lekker al je lilleke doopnamen gebruiken! Nelleke Geertruida Hubertina de Boer

16 likes