Bij ons krijg je een gezondheidspremie. Gaat per kwartaal: iedere maand dat je niet ziek bent krijg je 70 euro. 3 maanden niet ziek, krijg jedus in totaal 210 euro. Je mag 1 dag ziek zijn in dat kwartaal. Ben je langer ziek, krijg je voor dat kwartaal niks.
Het gaat in vanaf oktober dus ben benieuwd hoe lang t duurt voordat iemand toch komt terwijl ie ziek is en uiteindelijk nog zieker wordt en langer uit de roulatie is dan wanneer diegene gewoon een paar dagen thuis was gebleven
Nog een toevoeging; als asociaal gedrag van mannen wordt âgoedgepraatâ door het;âja, zo zijn mannen he!â Of âmannen hebben zus en zo niet doorâ. Dit is zon dooddoener en vaak ook niet waar; niet alle mannen doen zo en de verschillen tussen mannen onderling zullen groter zijn dan tussen vrouwen en mannen. Ik vind in ieder geval dat partners zo makkelijk wegkomen met lousy gedrag.
*Niet naar iemand persoonlijk bedoeld of als steek onder water, ik zie dit gewoon heel regelmatig terugkomen in alle date/relatieleed/breakups/relatiegeluk etc langskomen
Ik ken een Brain ben benieuwd of iemand anders hem ook kent haha
Los van het feit dat het ongeluk met die stint in Oss verschrikkelijk tragisch is, vind ik het overdreven dat er nu een verbod is op stints op de openbare weg. Tuurlijk, niemand wil een herhaling van deze verschrikkelijke situatie maar er gebeuren ook zo vaak ongelukken met bijvoorbeeld autoâs wegens technische mankementen waarbij mensen omkomen maar dat heeft tot nu toe ook geen verbod op autoâs tot gevolg gehad. Alsof de politiek een wit voetje wil behalen hier mee.
Je zegt echt exact wat ik straks tegen mijn vader zei. Very eens .
ja eens!
in geval van mijn dochter konden ze nu met de stint naar school volledig over losse fietspaden.
nu, moeten ze met de auto, een provinciale weg over!
ik weet wel wat veiliger is.
Ik denk dan altijd: stel dat ik de naam van mijn vriend deel en iemand denkt âhey, ik ken iemand met een naam als vriendâ en diegene gaat vervolgens mijn posts af, dan zou diegene waarschijnlijk vrij snel erachter komen of ik het ben. Maar goed, dat is misschien paranoia
Edit: vooral omdat de naam van mijn vriend niet heeeel veel voorkomt
Sorry voor deze late reactie maar ik heb een afkeer van ciao gekregen door een collega die ik niet kan uitstaan Hij sluit telefoongesprekken altijd af met âciaociaoâ maar hij mismeestert het zo dat het uiteindelijk klinkt als âtsjatsjaaaauuuwwwâ met zoân wannabe Casanova stem echt blegh bluh bah
Maar mijn irritatie komt dus vooral vanwege het feit dat hij verder ook een drol van een persoon is
Haha ik wilde echt precies dit gaat posten
Hahaha ondanks de late reactie ben ik toch blij dat je gereageerd hebt. Moest hierom lachen.
Ik vind 2x ciao dan ook echt even te ver gaan, terwijl ik gewoon 1x wel vind kunnen. Slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, maar op de middelbare had ik een docent die nog heel jong was en dat altijd zei. Wellicht dacht hij dat het jong hip en cool was, maar wij vonden het maar niks.
Ik vind het een irritant dat iedereen er altijd voor is dat er meer geld gaat naar de zorg, onderwijs, hulpverleners. Geld is hartstikke nodig in die sectoren. Maar zodra Prinsjesdag nadert gaat het alleen maar over de stijgende koopkracht. Als er meer geld moet naar bepaalde sectoren, moet er meer belasting worden betaald. Maar nee dat willen we natuurlijk ook niet. Jeroen zit lekker mee te knikken, nee kan echt niet de toestand in de zorg, maar ik stem straks wel gewoon VVD hoor hihi
Jeroen Pauw. Ik heb niet lang genoeg over dit bericht nagedacht
Pauw is een typisch voorbeeld van links lullen, rechts vullen
Ik kijk graag naar de Rijdende Rechter.
Ik vind Tony Junior heel leuk
Wie niet? Dit is echt heerlijke televisie.
Ik weet niet zo goed waar dit te posten, maar liever hier dan in WJEKW denk ik. Ik vind het hele idee van Body Positivity heel mooi en echt heel goed, maar ik vind het toch wel lastig als iemand dan een post plaatst met een bord met âobesity causes cancerâ en dan obesity doorgestreept en in plaats daarvan living. Vind het zo naar dat de gezondheid dan âin gevaarâ wordt gebracht zodat iemand maar blij kan zijn met zijn lijf⊠Of zit dit anders? Het meisje dat dit nu post zegt dat het niet bewezen is dat obesitas kan leiden tot kanker, maar dat geloof ik eigenlijk niet zoâŠ
Ja ik ben het wel met je eens. Ik zie het ook meer los van elkaar. Body positivity zie ik als: iedereen moet zich goed en zelfverzekerd voelen, lekker in bikini lopen of als het warm weer is zich niet schamen voor zijn of haar lichaam. Ook niet anderen veroordelen van pfoeee wat is die dik. Maar daarbij hoeft niet geclaimd te worden dat overgewicht of zelfs obesitas niet heel ongezond is en niet de nodige risicoâs met zich mee brengt. Dus dat moet niet afgezwakt worden. Zoiets. Hoop dat ik mijn gedachten duidelijk heb kunnen typen